  • Data: 2003-11-12 22:10:05
    Temat: Re: [mBank] czas konczyc ten absurd
    Od: Witold Przygoda <p...@n...mi.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Markus Sprungk <z...@c...cy> wrote:

    > Boże, czy Ty naprawdę musisz wylewać swoje żale?

    Zale? Opisuje - mam nadzieje w strawnie zlozonych zdaniach - jak
    funkcjonuje jeden z bankow. Na grupie pbb. Czy to ta grupa?
    Owszem - jest to rowniez moja forma odreagowywania na zmarnowany
    bezsensownie czas, bo tylko tyle zafundowal mi mBank.

    > Wystarczyło wydrukować formularz, zrobić ksero dowodu osobistego i wysłać
    > to wszystko do Mbanku by mieć konto aktywne w przeciągu tygodnia. Ty
    > wybrałeś drogę pokrętną, prowadzącą przez mgłę a do kompletu jeszcze przez
    > mokradła ;)

    Nie wiem "o czym ty do mnie rozmawiasz" (cytujac jeden z polskich filmow...).
    Czy ja sie mam domyslac, a moze uprzednio badac, jaka droga jest mniej lub
    bardziej pokretna? :-0 Jezeli dla banku, ktory istnieje w internecie, droga
    "przez wypelnienie formularza na stronie www" jest pokretna, to z takim
    bankiem jest mocno niedobrze... Przypomne raz jeszcze - VWBank, ktory
    tez istnieje w internecie i co do ktorego procedur podszedlem dokladnie
    tak samo (wypelniajac formularz w internecie!) uporal sie w niewiele ponad
    2 tygodnie ze wszystkim. To chyba mowi samo za siebie...

    > Gdyby nie Mlinia to byłoby z Tobą krucho.

    No jasne! Powinienem sie pewnie odziac w pokutny wor i stanac u bram
    banku (tylko gdzie...) i blagac ich o litosc, ze osmielilem sie im
    w ogole powierzyc moje pieniadze. Co za bezczelnosc z mojej strony!
    A oni sa tacy laskawi - nawet mi te pieniadze oddadza, niesamowity
    akt laski!

    > Na szczęście pracują tam ludzie
    > uprzejmi i postanowili pomóc Ci bo co im innego pozostało skoro klient nie
    > czekając na uruchomienie konta wpłaca tam sobie pieniądze. Głupota czy
    > bezmyślność?

    Dzis nazwe to brakiem wyobrazni, ze bedzie az tak beznadziejnie!
    Mozna to nazwac glupota, bledem, ktorego wiecej nie powtorze.

    > Rozumiem, że z jakiś przyczyn MBank
    > się po prostu na Ciebie uparł :))

    Przyczyny podalem - ale pewnie nie doczytales.

    > Przepraszam, ale gdzie jest napisane, ze taki lub inny bank ma OBOWIĄZEK
    > coś Ci dać, przydzielić, sprezentować itd?

    Nie przeczytales i nie rozumiezs, po co wiec to piszesz?
    mBank wprowadza klientow w blad, notorycznym niedoinformowywaniem ich
    o rzeczach waznych! Moj wniosek kredytowy byl z gory skazany na odrzucenie
    "z przyczyn proceduralnych" - cos, co mozna bylo zasygnalizowac w momencie
    wypelniania formularza internetowego! Pewnie sie teraz otrzasna i poprawia :(

    > To bank decyduje czy chce Ci coś
    > dać czy nie. Nie rozumiem w czym problem? Widocznie Twoja historia
    > kredytowa była wątpliwa skoro nie dostałeś zgody

    Nie przeczytales - i nie masz racji. Moja zdolnosc kredytowa
    jest bez zarzutu i nie to bylo przyczyna odrzucenia wniosku.

    > Ty chyba za dużo od życia wymagasz ;)

    Odrobiny normalnosci...?

    > Konto w MBanku mam od ponad 2 lat.

    Nie podpadasz w ogole pod porownanie. 2 lata temu co ZUPELNIE cos innego
    niz dzis. Dzis mBank ma "500 tys. klientow" (jestem zaszokowany w jaki
    sposob w ogole im przybywa przy takich procedurach i notorycznych trudnosciach
    z dodzwanianiem sie - poczytaj listy innych osob na grupie).

    > 1. Konto założył dwa miesiace temu w ciągu dwóch tygodni
    > 2. Reszta jak wyżej

    Tylko pozazdroscic. Myslisz, ze ja sobie zamowilem taki a nie inny
    splot okolicznosci, czy obslugi ze strony mBanku?

    > A może MBank nie chce byś miał w nim konto ;)

    Jesli tak, to doczekali sie tej milej chwili... przy okazji poczuja
    sile antyreklamy z mojej strony wsrod wszystkich niezorientowanych
    w temacie mBank...

    Pozdrawiam,
    wp