  • 31. Data: 2003-06-25 14:18:25
    Temat: Re: mBank - ciekawostka
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    Użytkownik "Szymon Bzoma" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bdc8mn$9lq$1@inews.gazeta.pl...
    > Mogli mu pieniądze ukraść zanim doszedł do banku. Dla uniknięcia tego
    ryzyka
    > można sobie specjalnie na tę okazję założyć konto w banku, w którym konto
    ma
    > nasz kontrachent i transakcji dokonać w banku. Oczywiście przelewem.

    E tam kupującym był Cygan przyjechał z ziomkami. :-)

    > mBank jak na razie nie wycina nielojalnych numerów, tylko Lukas, jak
    piszesz,
    > to zrobił.

    Ano :-) ale do Lukasa mam jakiś taki sentyment.
    > bankach :-) Jak jakiś wycina mi numer i przestaje mi się opłacac mieć w
    nim
    > konto, to go żegnam.

    Problem w tym, że muszę poinformować innych o zmianie konta. W tedy to już
    nie jest takie proste.

    > A DZISIAJ jest tak, jak napisał "Amara". Nie widzę
    > innego punktu wyjścia do dyskusji o mBanku. I bądź pewien, że jak mBank
    > wywinie numer, ta ja, jako jego klient, będę protestował najgłośniej -
    także
    > na tej liście. Bo dyskutuje się o faktach, nie o urojeniach.

    No "urojenia" to chyba zo mocno powiedziane :-) Pytanie tylko jaki numer
    musi wywinąć mBank byś zrobił to o czym piszesz. Czy zredukowanie
    oprocentowania o połowę już będzie tym czymś.

    Z Bankami jest jak z dziewczynami. Ładne, wabią polotem, gracją. Gdy cię już
    jednak zwabią i podpiszesz cyrograf czasami ów powab opada. Do słów "Amary"
    należało by dodać tylko jedno pytanie, jak długo tak będzie? Kiedy Bank uzna
    już, że zwabił swoim polotem wystarczjącą ilość klientów i zacznie odcinać
    kupony. Chyba nie napiszesz mi, że są to "urojenia".

    Przy zmianie konta z BZWBK zastanawiałem się nad Bankiem, który wybrać.
    Wpływy, choć posiadam z kilku źródeł to jednak nie są wielkie - ot nasza
    nauka. Nad mBankiem się zastanawiałem ale doszedłem do wniosku, że po co mi
    taki wirtualny Bank, który by być w pełni fincjonalnym potrzebuje DRUGIEGO.
    No i padło na Lukasa. Jak narazie odpukać choć nie jest to idealny Bank i
    oile jakiś czas temu poleciłbym go znajomym to teraz już bym tak nie zrobił.
    Ale najważniejsze - nie podpadł jeszcze.

    Piotrek

  • 32. Data: 2003-06-25 15:02:34
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Piotr Solarz wrote:
    > No "urojenia" to chyba zo mocno powiedziane :-) Pytanie tylko jaki
    > numer musi wywinąć mBank byś zrobił to o czym piszesz. Czy
    > zredukowanie oprocentowania o połowę już będzie tym czymś.

    Ale oprocentowanie od niego nie zalezy. Piszesz o tym - jakbys nie
    mial swiadomosci...
    Przeciez wiesz co to jest WIBOR i chyba nie uwazasz, ze bank bedzie ci
    dawal wiecej niz wynosi WIBOR (a moze uwazasz?).
    Okazja do zamkniecia konta bylaby na przyklad jakas radykalna podwyzka
    oplat za samo proweadzenie. Powiedzmy 1-2 zl dla klientow bedzie do
    przelkniecie ale wiecej juz nie. (acha - kazdy bedzie lamentowal - ale
    jak im sie nie podoba - moga isc gdzie indziej - problem w tym ze
    oferte banku rozpatruje sie na tle innych, a nie jednostkowo).
    Co zrobisz, jak w Lukasie bedziesz musial placic za zwykle konto 4 zl?
    :)

    > Z Bankami jest jak z dziewczynami. Ładne, wabią polotem, gracją. Gdy
    > cię już jednak zwabią i podpiszesz cyrograf czasami ów powab opada.

    Ha, ha, ha. Zawsze mozesz wizc rozwod i isc do innego - twoj wolny
    wybor.
    Jak jestes malo mobilny 0- to tylko twoj problem - nie banku.

    > będzie? Kiedy Bank uzna już, że zwabił swoim polotem wystarczjącą
    > ilość klientów i zacznie odcinać kupony. Chyba nie napiszesz mi, że
    > są to "urojenia".

    No i dziwisz sie? Jak ci sie nie bedzie to podobalo idz gdzie indziej.
    aha - nie wiem czy cztales - zeby sie bankowi oplacalo utrzynwanie
    klienta to powienien miec cos kolo 2,5 tysiaca wypklywu.
    Masz swadomosc ze raczej mniejszosc ma takie dochody?

  • 33. Data: 2003-06-25 15:16:29
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    napisał w wiadomości news:bdcdcl$2ie$1@news.onet.pl...

    > Ale oprocentowanie od niego nie zalezy. Piszesz o tym - jakbys nie
    > mial swiadomosci...

    Mam, najważniejszy dla mnie czynnik to wygoda. Inne nie mniej ważne to te by
    zyski były nie mniejsze niż opłaty bo inaczej nie opłaca się trzymać
    pieniędzy w Banku.

    > Przeciez wiesz co to jest WIBOR i chyba nie uwazasz, ze bank bedzie ci
    > dawal wiecej niz wynosi WIBOR (a moze uwazasz?).

    Wiem i daltego napisałem to co wyżej.

    > Co zrobisz, jak w Lukasie bedziesz musial placic za zwykle konto 4 zl?
    > :)

    Zamknę je. Na szczęscie tam nie trzeba czekać 6 tygodni tak jak BZWBK ma to
    w zywczaju.

> [...]
    > klienta to powienien miec cos kolo 2,5 tysiaca wpylywu.
    > Masz swadomosc ze raczej mniejszosc ma takie dochody?

    Ano takie życie. Ale to nie tylko wina ludzi, że nie mają takich wpływów.

    Miłego popołudnia,

    Piotrek

  • 34. Data: 2003-06-25 15:29:36
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Piotr Solarz wrote:
    > Mam, najważniejszy dla mnie czynnik to wygoda. Inne nie mniej ważne
    > to te by zyski były nie mniejsze niż opłaty bo inaczej nie opłaca
    się
    > trzymać pieniędzy w Banku.

    No i dochodzimy do sedna problemu.
    to co dla ciebie jest niewygodne - dla innej osoby moze byc szczytem
    wygody.
    Oni na przyklad narzekaja, ze w Lukasie saldo nie jest on-line, a
    konto PRO jest platne 7 zl - i co?
    Czyli - nie przenos swoich odczuc co do wygody na wszystkich i nie
    buduj na tym argumentow przeciwko :)
    Ponad 400 tys klientow tak wybralo i sobie tam siedzi.

    Inna sprawa - to zyski :) A Lukas swietnie sobie radzil do tej pory
    (zobaczmy co to bedzie jak marza zmaleje)

  • 35. Data: 2003-06-25 17:33:33
    Od: "Szymon Kolorz" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr Solarz" <p...@...pl> napisał w wiadomości

    > Zebrali swoje teraz będą ciąć procenty. Jak spadną procenty, a musisz mieć
    > inne konto by wpłacać do mBanku :-) (chyba, że lubisz przlewy na Poczcie
    > Polskiej) to zobaczymy jak będzie za rok :-). Prowadznie konta może wyjść
    > drożej wtedy niż w niejednym marmurku bo i marmurek trzeba będzie opłacić.

    Ja nie muszę mieć innego konta żeby wpłacać gotówkę bo wszystkie przychody
    otrzymuję przelewem. I chyba nie jestem jakimś wyjątkiem.

    --
    Szymon

  • 36. Data: 2003-06-25 17:36:56
    Od: "Szymon Kolorz" <k...@i...pl>

    > Użytkownik "Marek Barbaszyński" <m...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > Gdzie na pocztę? Możesz np. kupowac samochód niekoniecznie od kogoś kto ma
    > konto w Banku. Ot chociażby mój ojciec takiego nie posiada. Emeryturę
    > przynosi mu listonosz.

    A ma do sprzedania samochód za 50.000?

    Szymon

  • 37. Data: 2003-06-25 17:40:55
    Od: "Szymon Kolorz" <k...@i...pl>

    > Użytkownik "Piotr "Kazimierz" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net>
    napisał
    > w wiadomości news:bdc2pb$ef8$1@foka.acn.pl...

    > Jesli osoba, która jes sprzedawca ma konto. Jesli nie to beznadzieja.
    > Samochod wcale nie musi byc nowy z salonu. Teraz o tym braku limitow. Jak
    > będzież wyciągał 50000 zł z bankomatu? Ciekawy jestem ile Ci to zajmie i
    czy
    > nie zablokują w miedzy czasie dostępu służby czuwające nad systemami
    > bezpieczństwa e-pieniążków.

    Samochód kupuje się raz na kilka lat.
    Jeżeli będę miał taki problem to założę konto w najbliższym banku
    i zliwkiduję po dokonaniu transakcji.

    Szymon

  • 38. Data: 2003-06-25 19:23:43
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Szymon Bzoma wrote:

    > Nie, pewny nie jestem, ale jak kupowałem laptopa za 10.500 zł. to sklep
    > odmówił przyjęcia gotówki twierdząc, że takie są przepisy.

    Równowartość 3000 EUR, a jeśli w miesiącu poprzednim obroty między
    danymi kontrahentami przekroczyły ileś (nie pamiętam) to równowartość
    1000EUR.

    Dotyczy wyłącznie transakcji, w których obydwie strony prowadzą
    działalność gospodarczą. Jeśli co najmniej jedna strona jest osobą
    fizyczną nieprowadzącą DG to można i 1000000 gotówką.

    pzdr

    Tomek

  • 39. Data: 2003-06-25 23:51:21
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Gdzie na pocztę? Możesz np. kupowac samochód niekoniecznie od kogoś kto ma
    > konto w Banku. Ot chociażby mój ojciec takiego nie posiada. Emeryturę
    > przynosi mu listonosz.

    Uzywany samochod za 50,000 pln? Ja rozumiem, ze mozna kupic 4-letniego
    P406 Coupe albo 15-letnie Porsche 911 ale czy osoba, ktora takowe cacka
    posiada na serio nie ma konta bankowego :-)))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 40. Data: 2003-06-26 07:41:50
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    Użytkownik "Szymon Kolorz" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    .

    > A ma do sprzedania samochód za 50.000?

    Ano :-) (choć na razie nie sprzedaje) Tak swoją drogą to co Cię dziwi?

    Piotrek