  • 1. Data: 2003-06-25 08:49:41
    Temat: mBank - ciekawostka
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    500 mln mBanku na tle malejących depozytów w sektorze
    Suma środków pozyskanych przez mBank - detaliczne ramię BRE Banku SA -
    od początku br. przekroczyła 500 mln zł. Jednocześnie wartość
    depozytów gospodarstw domowych w całym sektorze bankowym od początku
    br. do końca maja spadła o 4,3 mld zł.
    calosc: http://www.prnews.pl/html.php/display?article=2749

    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-06-25 10:42:24
    Temat: Re: mBank - ciekawostka
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    napisał w wiadomości news:bdbnht$5ol$1@news.onet.pl...
> [...]
    > od początku br. przekroczyła 500 mln zł. Jednocześnie wartość
    > depozytów gospodarstw domowych w całym sektorze bankowym od początku

    I co się tak cieszysz :-)
    Zebrali swoje teraz będą ciąć procenty. Jak spadną procenty, a musisz mieć
    inne konto by wpłacać do mBanku :-) (chyba, że lubisz przlewy na Poczcie
    Polskiej) to zobaczymy jak będzie za rok :-). Prowadznie konta może wyjść
    drożej wtedy niż w niejednym marmurku bo i marmurek trzeba będzie opłacić.

    Ludzie tutaj śmieją się np. z Lukasa, że karty czy kawę robi im inny
    bank/firma, a w tak doskonałym Banku jak mBank bez pomocy innych nie
    wpłacisz ani złamanego grosza na konto :-)
    Już Lukas ma nadwyżkę depozytów i zobacz jak poleciały procenty w dół z
    podniesieniem o 500% minimalnej kwoty lokaty. To samo czeka mBank i obawiam
    się, że się nie mylę...

    Piotrek

  • 3. Data: 2003-06-25 10:45:39
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]

    > podniesieniem o 500% minimalnej kwoty lokaty. To samo czeka mBank i obawiam

    Niestety, ta nieufność...
    prawie trzy lata uczciwości i prostoty na rynku oraz korzystnej cenowo oferty
    a Piotrek jak nie wierzy tak nie wierzy
    pozdr
    W.B

  • 4. Data: 2003-06-25 10:59:10
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Niestety, ta nieufność...
    > prawie trzy lata uczciwości i prostoty na rynku oraz korzystnej cenowo
> [...]
    A moze zbyt duza ufnosc oparta na oslabieniu przez bank twojej czujnosci?
    Przeciez to instytucja nastawiona na zysk a nie filantropi.
    Zdobeda okreslony udzial w rynku i na pewno zmienia oferte i wprowadza
    oplaty. To tylko kwestia czasu i spadajacych stop procentowych-w tym
    przypadku niestety.
    Moge sie zalozyc ze w ciagu najwyzej roku mBank wprowadzi jakies zmiany w
    TOiP do konta.

  • 5. Data: 2003-06-25 11:00:00
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

> [...]

    > Niestety, ta nieufność...
    > prawie trzy lata uczciwości i prostoty na rynku oraz korzystnej cenowo

    Po prostu znam życie :-)
    Jednak sam wiesz, że tam gdzie liczą się pieniązki ciężko mówić o ufności
    :-)
    Mogę sobie założyć konto w mBanku jeśli mi zagwarantujsesz, że
    oprocentowanie i inne warunki nie spadną. Jak spadną wyrównasz mi je do
    stanu obecnego oprocentowania. Jako ufny człowiek możesz chyba wziąć takie
    zobowiązanie na siebie :-) I jak dalej jesteś taki ufny?

    Piotrek

  • 6. Data: 2003-06-25 11:05:15
    Od: "Adam" <r...@s...com.pl>

    Bank bez pomocy innych nie
    > wpłacisz ani złamanego grosza na konto :-)

    zaraz zaraz czy normalnie wpłata na konto w innym banku nie wchodzi w grę?
    Zastanawiam sie nad pozostawieniem tylko mbanku i rezygnacji z marmurka.
    Widzicie jeszcze jakieś minusy bycia tylko w mbanku?
    Adam.

  • 7. Data: 2003-06-25 11:05:38
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Piotr Solarz wrote:
    > I co się tak cieszysz :-)

    niewalnalem ani jednego usmieszka, nawet temat nie byl "smieszny" -
    wiec o co biega? ;)

> [...]
    na
    > Poczcie Polskiej) to zobaczymy jak będzie za rok :-).

    Musisz? A jak ktos dostaje poensje na konto w mBanku to tez musi robic
    tam przelewy? Blad no. 1

    Prowadznie
    > konta może wyjść drożej wtedy niż w niejednym marmurku bo i marmurek
    > trzeba będzie opłacić.

    Sa sposoby wplacania bez prowizjiPoza tym dwa konta czesto sie bardzo
    uzupelniaja.
    Student - zalozy sobie darmowe konto gdzies w marmurku.
    Osoba pracujaca bedzie przelewac kase bezposrednio do mBanku.
    Ba wiekszosc osob - i tak trzyma konto w marmurku ale ma ustawione, ze
    pensja od razu przelatuje do mBanku...
    Dlatego - nie widze duzego problemu.
    Aczkolwiek - owszem Inteligo ma fajnie:
    http://www.prnews.pl/html.php/display?article=2765

    > Ludzie tutaj śmieją się np. z Lukasa, że karty czy kawę robi im inny
    > bank/firma, a w tak doskonałym Banku jak mBank bez pomocy innych nie
    > wpłacisz ani złamanego grosza na konto :-)

    A myslisz, ze w Lukasie to nie wprowadza kiedys oplat nawet za
    podstawowe konto? ;)

    > Już Lukas ma nadwyżkę depozytów i zobacz jak poleciały procenty w
    dół
    > z podniesieniem o 500% minimalnej kwoty lokaty. To samo czeka mBank
    > obawiam się, że się nie mylę...

    Nie za bardzo rozumiem w czym sie myslisz? Ze co? Przeciez mank to
    konto a'vista - wiec co zrobia? (najwyzej jak w Inteligo progresje)

    Same depozyty nic nie zacza obecnie - to fakt. Ale zauwaz -
    tendencje - ile odplywa z systemu a ile przyszlo do mBanku.
    A z ta nadplynnoscia tak do konca nie jest - vide Millennium i BPHPBK.

  • 8. Data: 2003-06-25 11:24:43
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    Użytkownik "Adam" <r...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Bank bez pomocy innych nie

    > zaraz zaraz czy normalnie wpłata na konto w innym banku nie wchodzi w grę?

    Pewnie i wchodzi ale jaki Bank ma w tym interes, by przyjmować pieniądze w
    gotówce (które trzeba liczyć i dbać o nie) i przelewać do mBanku za friko.

    Piotrek

  • 9. Data: 2003-06-25 11:38:14
    Od: "Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Piotr Solarz" <p...@...pl> wrote in message
    > Ludzie tutaj śmieją się np. z Lukasa, że karty czy kawę robi im inny
    > bank/firma, a w tak doskonałym Banku jak mBank bez pomocy innych nie
    > wpłacisz ani złamanego grosza na konto :-)

    Wystarczy, ze wyplate pracodawca przelewa na konto i po problemie.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 10. Data: 2003-06-25 11:42:54
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    Wiem ale napisałeś to tak radośnie jakbyś był sponsorowany :-)

    > musisz
    > na
    >
    > Musisz? A jak ktos dostaje poensje na konto w mBanku to tez musi robic
    > tam przelewy? Blad no. 1

    Jak masz dochody tylko jako przelewy bankowe to owszem. Ale jak już z innych
    źródeł to jest problem bo jak wpłącisz gotówkę. Ot weźmy taksówkarza.
    Myślisz, że mBank jest dobrym kontem dla niego?
    Poza tym co zrobisz jak wybierzesz pieniązki na coś ale się rozmyślisz po
    drodze? Zostaniesz z kasą w kieszeni, chyba że udasz się na Pocztę lub do
    marmurka :-)

    > Prowadznie
    >
    > Sa sposoby wplacania bez prowizjiPoza tym dwa konta czesto sie bardzo
    > uzupelniaja.

    Sam widzisz, że mez marmurka ani rusz z mBankiem.

    > Student - zalozy sobie darmowe konto gdzies w marmurku.

    Chyab na odwrót to on założy konto w mBanku. Małe dochody można sie pobawić.

    > Osoba pracujaca bedzie przelewac kase bezposrednio do mBanku.

    I co zrobi jak taka osoba będzie chciała kupić autko. Opisz mi procedurę
    wypłącania dajmy na to 50000 zł na samochód.

    > Ba wiekszosc osob - i tak trzyma konto w marmurku ale ma ustawione, ze
    > pensja od razu przelatuje do mBanku...

    Oj i jak będzie chwilowy zanik napięcia to zostajesz bez grosza przy duszy.
    Ostatnio pad w mBanku trwał łądnych kilka dni. Zajrzyj do arciwum co pisali
    o mBanku :-)

    > A myslisz, ze w Lukasie to nie wprowadza kiedys oplat nawet za
    > podstawowe konto? ;)

    Być może wprowadzą. Lukasa dałem jako przykład, że mBank bez innych
    podmiotów jest dość marnym Bankiem. Chyba, że masz po kilka kont w różnych
    Bankach.

> [...]
    > tendencje - ile odplywa z systemu a ile przyszlo do mBanku.
    > A z ta nadplynnoscia tak do konca nie jest - vide Millennium i BPHPBK.

    Ale to jest chwilowa tendencja. Wierzysz w to, że warunki w mBanku się nie
    zmienią i będzie dalej tyle ludzi przybywać? Życzę powodzenia więc.

    Piotrek