  • 41. Data: 2003-06-26 07:45:51
    Temat: Re: mBank - ciekawostka
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:bddck2$i10$1@korweta.task.gda.pl...
    > Uzywany samochod za 50,000 pln? Ja rozumiem, ze mozna kupic 4-letniego
    > P406 Coupe albo 15-letnie Porsche 911 ale czy osoba, ktora takowe cacka
    > posiada na serio nie ma konta bankowego :-)))

    A ile myślisz kosztuje paroletnia Omega :-)

    Piotrek

  • 42. Data: 2003-06-26 10:20:09
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > A ile myślisz kosztuje paroletnia Omega :-)

    Hm... za 50k pln to chyba rocznik 00-01, 2,5l
    z climatroniciem :-)

  • 43. Data: 2003-06-26 10:31:37
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > To jest najrozsądniejsze wyjście. Znajomy jak sprzedawł autko zaparkował je
    > pod Bankiem poszedł razem z kupującym do Banku podpisali umowę ten wpłacił
    > pieniążki na konto i odjechał samochodem.

    Wlasciwie to wydawalo mi sie, ze kazdy tak robi :-)

    > Spadło zainteresowanie kredytami to i procenty niższe
    > oraz "zaporowe" minimalne lokaty.

    Zaporowe?? Zmiana z 200 na 1000? Sa banki gdzie minimum to 5,000 albo nawet
    i 10,000 zl (Raiffaisen). Zwaz na to, ze odsetki od 3-miesiecznej lokaty
    w wysokosci 1000 zl to juz mniej niz 10 zl. Od 200 zl to byloby 2 pln,
    smiech na sali. IMHO 1000 zl (ok 200Euro) to nadal bardzo niski prog.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 44. Data: 2003-06-26 10:32:56
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    Ale miedzy firmami !!! W salonie Renault rozmawialem ze sprzedawcami
    i mowili, ze zdarzalo im sie ze klient kupowal auto za 120k pln
    gotowka :-))) IMHO chore ale prawnie jak najbardziej ok!

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 45. Data: 2003-06-26 10:51:00
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Najprawdopodobniej w Eurobanku, w koncu lokalny partiotyzm do czegoś
    > zobowiązuje :-)

    Taak? Ja wybieram bank wedlug jego ofery i TOiP a nie tego, skad pochodzi
    jego prezes...

    > Obecnie we Wrocławiu Lukas ma najlepiej zorganizowaną sieć.

    Co to znaczy "najlepiej zorganizowana siec" bo nie rozumiem.

    > Jak ruszy Eurobank zobaczę. Z Lukasa jestem zadowolony,

    No widzisz, a ja jestem zaupelnie nie zadowolony. Po pierwsze tragiczny
    system internetowy praktycznie uniemozliwiajacy mi korzystanie z banku
    via internet. Wysoka 7zl oplata miesieczna albo zablokowane 5k na lokacie,
    albo brak mozwliwosc zlecania dowolnych przelewow i nizsze oprocentowanie.
    5zl oplata za wyplate pieniedzy w kasie - nie wiem czy wiesz - ale wlasciwie
    jest to jedyny bank, ktore postepuje tak nie fair - tzn, nie umozliwia
    bezplatnego dostania sie do swoich pieniedzy powyzej dziennego limitu
    wyplat z bankomatu. Idzmy dalej - najbardziej niebezpieczna na rynku
    karta VE - gdzie bank odpowiada za transakcje po 1h od zastrzezenia - we
    wiekszosci bankow jest "od razu" lub nawet do 72h przed. Czyli ktos mi
    kranie karte, zastrzegam ja w 5 minut a zlodziej ma jeszcze cala godzinke
    na czyszczenie mi konta. Do tego dorzucmy czeste kolejki w oddzialach
    i mamy obraz bardzo ale to bardzo malo atrakcyjnego banku. Wszystkie te
    wady, ktore wypisalem Tobie nie przeszkadzaja a mnie uniemozliwiaja
    koszystanie z konta - i co teraz? Jakos obaj sobie radzimy z brutalna
    rzeczywistoscia :-)))

    [...] gdyż z małej sumy mały
    > zysk dużą nie inwestuję się w całości do Banku ale rozdziela.

    Co rozdziela? Kto rozdziela? Na co rozdziela?

    > Zareagowałem jedynie tylko dla tego, że na tej grupie stara się z robić z
    > mBanku Bank guru. A takim nie jest. Nie wiem czy zauważyłeś ale napisz coś
    > na mBank, a odrazu zrobi się dyskusja :-)

    Nie rozumiesz albo nie chcesz rozumiec, ze nikt nie stara tutaj odowodnic,
    ze mBank jest idealny ale, ze ma plusy i minusy. Dla minusy o ktorych mowisz
    sa zupelnie nieistotne bo uzywam do tego innych bankow, korzystam natomiast
    z plusow. W Lukasie na ten przyklad liczba minusow jest tak duza i sa one
    dla mnie tak istotne, ze z konta korzystac nie moge i juz (mialem tam jeszcze
    niedawno lokate ale znalazlem po prostu lepsza oferte). A dyskusja rozgorzala
    dlatego, ze wydajesz sie nie rozumiec tego, ze "rozni ludzie maja rozne potrzeby
    i preferencje".

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 46. Data: 2003-06-26 19:16:47
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Wilczek wrote:
> [...]

    A Millennium? BZWBK? ING?
    Nie mam konta w żadnym z wymienionych, ale tak cosik mnie się kołacze...
    ;))

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 47. Data: 2003-06-26 20:04:42
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > A Millennium?

    3zl (potepiam i nie korzystam :-))

    > BZWBK?

    1 albo 2 zł - ale nie wiem czy przypadkiem nie pobieraja tylko kiedy
    wyplata jest mniejsza niz limit kartu.

    > ING?

    Za darmo przy wyplacie wiekszej niz limit karty.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl