  • 1. Data: 2003-06-25 08:55:50
    Temat: Dominet Bank-proszę o pomoc
    Od: "Janusz" <j...@b...gnet.pl>

    Napiszcie proszę co sądzicie o oprocentowaniu lokat w tym Banku.Ich oferta
    przewyższa inne na rynku i to znacznie![ wydaje mi się to trochę
    podejrzane].Bardzo proszę o komentarz.
    Pozdrawiam Janusz

  • 2. Data: 2003-06-25 10:07:49
    Temat: Re: Dominet Bank-proszę o pomoc
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Janusz napisał(a):

    > Napiszcie proszę co sądzicie o oprocentowaniu lokat w tym Banku.Ich oferta
    bylo juz o tym, rtfa
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 3. Data: 2003-06-25 11:12:45
    Od: "Janusz" <j...@b...gnet.pl>

    Kiedy był ten temat poruszany?

  • 4. Data: 2003-06-25 11:24:55
    Od: "Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Janusz" <j...@b...gnet.pl> wrote in message
    > Napiszcie proszę co sądzicie o oprocentowaniu lokat w tym Banku.Ich oferta
    > przewyższa inne na rynku i to znacznie![ wydaje mi się to trochę
    > podejrzane].Bardzo proszę o komentarz.

    Bylo juz o tym.
    Jako nowy bank potrzebuja kapitalu, wiec oferuja wysokie oprocentowanie
    depozytow zeby go zebrac jak najwiecej.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 5. Data: 2003-06-25 11:42:29
    Od: "Janusz" <j...@b...gnet.pl>

    O tym że Bank jest nowy i jak powstał wiem , ale jak wygląda bezpieczeństwo
    powierzonych mu pieniędzy.Wysokość oprocentowania lokaty zachęca ale rodzą
    się wiadome wątpliwości.
    Janusz
    Użytkownik "Piotr "Kazimierz" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net> napisał
    w wiadomości news:bdc0pn$do5$1@foka.acn.pl...

  • 6. Data: 2003-06-25 11:50:13
    Od: "Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    > O tym że Bank jest nowy i jak powstał wiem , ale jak wygląda
    bezpieczeństwo
    > powierzonych mu pieniędzy.Wysokość oprocentowania lokaty zachęca ale rodzą
    > się wiadome wątpliwości.

    BFG gwaranuje te depozyty jak w kazdym innym banku, wiec do pewnej wysokosci
    (nie pammietam jakiej) dostaniesz 100% nawet jak bank padnie.

    Przeszukaj archiwum.
    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 7. Data: 2003-06-25 12:41:24
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > BFG gwaranuje te depozyty jak w kazdym innym banku, wiec do pewnej wysokosci
    > (nie pammietam jakiej) dostaniesz 100% nawet jak bank padnie.

    do 1000E - 100%
    miedzy 1000,01E a 22500,00E - 90%

    Ja wlasnie wczoraj przelalem srodki na lokate 3-miesieczna o stalym
    oprocentowaniu, troche dla testu, troche z faktu, ze nie chce mi sie
    sledzic notowan funduszy w wakacje :-). Zastanawiam sie tylko czy
    dobrze zrobilem, ze stale orpocentowanie :-))

    Aha - jest maly myk w Dominecie - jezeli nie ma sie mozliwosci fizycznej
    wpalty/wyplaty gotowki (lokate zaklada sie via inet lub w placowskach
    posrednika kredytowego Dominet) przy przelewie srodkow z powrotem na
    rachunek biora 3 zl prowizji za przelew. Stad efektywne oprocentowanie,
    zaleznie od czasu lokaty i sumy stosownie mniejsze. Dla 100,000 zl to
    prawie nieistotne ale dla 1000 zl i lokaty 3-miesiecznej oprocentowanie
    spada z 5,70% do 4,18% !!

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 8. Data: 2003-06-25 13:22:19
    Od: "Janusz" <j...@b...gnet.pl>

    Dzięki za wszelkie informacje i proszę o jeszcze.Chodzi o b. dużą sumę i
    ciągle się waham co powinienem zrobić? i jaki bank wybrać?

  • 9. Data: 2003-06-25 13:31:40
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    Wilczek wrote:
    [...]

> [...]
    > posrednika kredytowego Dominet) przy przelewie srodkow z powrotem na
    > rachunek biora 3 zl prowizji za przelew. Stad efektywne oprocentowanie,
    Co takiego ? Skąd ta informacja ?
    KJ

    --
    JID: k...@c...pl
    Matryca: OK (na razie)

  • 10. Data: 2003-06-25 13:32:13
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bdc7nq$41f$...@a...news.tpi.pl,
    Janusz <j...@b...gnet.pl>:
    > Dzięki za wszelkie informacje i proszę o jeszcze.Chodzi o b. dużą
    > sumę i ciągle się waham co powinienem zrobić? i jaki bank wybrać?

    To podziel na porcje po 22500 Euro i w rozne miejsca.