  • 11. Data: 2003-06-25 11:50:21
    Temat: Re: mBank - ciekawostka
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    25 Jun 2003 12:45:39 +0200, w
    <4...@n...onet.pl>, w...@p...onet.pl
    napisał(-a):

    > Niestety, ta nieufność...
    > prawie trzy lata uczciwości i prostoty na rynku oraz korzystnej cenowo oferty
    > a Piotrek jak nie wierzy tak nie wierzy

    Co do tej "uczciwości" to wystarczy przypomnieć numer z płatnymi
    kartami, a dokładniej z najdroższymi, za to z najkrótszym okresem :).

  • 12. Data: 2003-06-25 11:57:26
    Od: Marek Barbaszyński <m...@i...com.pl>

    Piotr Solarz wrote:
    [...]
    > I co zrobi jak taka osoba będzie chciała kupić autko. Opisz mi
    > procedurę wypłącania dajmy na to 50000 zł na samochód.

    Taka osoba zapłaci przelewem :-)

    --
    Marek "Barbidu" Barbaszyński
    ---- The signature has been optimized away

  • 13. Data: 2003-06-25 11:58:51
    Od: "Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Piotr Solarz" <p...@...pl> wrote in message
    > Jak masz dochody tylko jako przelewy bankowe to owszem. Ale jak już z
    innych
    > źródeł to jest problem bo jak wpłącisz gotówkę. Ot weźmy taksówkarza.
    > Myślisz, że mBank jest dobrym kontem dla niego?

    Czy ktos tu napisal, ze eKonto jest kontem da kazdego?

    > Sam widzisz, że mez marmurka ani rusz z mBankiem.

    Tylko, ze np. wystarczy zalozyc jakies darmowe konto w marmurku, takie jak
    lokacyjne w Raiffeisenie, ROR w Pekao, czy Netkonto w LG.

    > I co zrobi jak taka osoba będzie chciała kupić autko. Opisz mi procedurę
    > wypłącania dajmy na to 50000 zł na samochód.

    VG mBanku AFAIK nie ma limitow. Mozna tez zaplacic przelewem.

    > Oj i jak będzie chwilowy zanik napięcia to zostajesz bez grosza przy
    duszy.
    > Ostatnio pad w mBanku trwał łądnych kilka dni. Zajrzyj do arciwum co
    pisali
    > o mBanku :-)

    To byla chyba jedyna powazna awaria, wiec w porownaniu z niektroymi
    marmurkami gdzie wielokrotnie trudno cos zalatwic, bo kolejka, nowy system,
    nie ma kogos kto sie na tym zna etc, nie jest tak zle.

    > Być może wprowadzą. Lukasa dałem jako przykład, że mBank bez innych
    > podmiotów jest dość marnym Bankiem. Chyba, że masz po kilka kont w różnych
    > Bankach.

    Jesli sa darmowe to w czym problem? Poza tym stwierdzenie, ze nie mozna
    wplacac do mBanku bez prowizji jest malo trfione - mozna. Co prawda w jednym
    miejscu (Łódź), ale mozna :)

    W sumie to nie wiem po co to pisze - nie mam zadnego interesu w tym zeby Cie
    przekonac, ze mBank jest dobrym bankiem (oczywiscie nie dla wszystkich).
    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 14. Data: 2003-06-25 11:59:06
    Od: A...@e...pl (Adam Rolbiecki)

    We wiadomości z dnia Wednesday, June 25, 2003 1:42 PM,
    << Piotr Solarz >> pisze:

    [...]
    > I co zrobi jak taka osoba będzie chciała kupić autko. Opisz mi
    > procedurę wypłącania dajmy na to 50000 zł na samochód.

    Że się wtrące.
    Przechodziłem podobną "procedurę", co prawda przy dziesięciokrotnie
    mniejszej kwocie, ale gdybym miał korzystać z bankomatu, zajęłoby to
    trzy dni.
    Przelałem pieniądze na konto firmy, sprzedawca potwierdził otrzymanie
    przelewu i tyle. Towar otrzymałem.

    --
    tymczasem,
    * * * * *

  • 15. Data: 2003-06-25 12:05:38
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    Użytkownik "Marek Barbaszyński" <m...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    > Piotr Solarz wrote:
    > [...]
    >
    > Taka osoba zapłaci przelewem :-)

    Gdzie na pocztę? Możesz np. kupowac samochód niekoniecznie od kogoś kto ma
    konto w Banku. Ot chociażby mój ojciec takiego nie posiada. Emeryturę
    przynosi mu listonosz.

    Piotrek

  • 16. Data: 2003-06-25 12:10:35
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    Użytkownik "Piotr "Kazimierz" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net> napisał
    w wiadomości news:bdc2pb$ef8$1@foka.acn.pl...
    > "Piotr Solarz" <p...@...pl> wrote in message
    >
    > VG mBanku AFAIK nie ma limitow. Mozna tez zaplacic przelewem.

    Jesli osoba, która jes sprzedawca ma konto. Jesli nie to beznadzieja.
    Samochod wcale nie musi byc nowy z salonu. Teraz o tym braku limitow. Jak
    będzież wyciągał 50000 zł z bankomatu? Ciekawy jestem ile Ci to zajmie i czy
    nie zablokują w miedzy czasie dostępu służby czuwające nad systemami
    bezpieczństwa e-pieniążków.

    Piotrek

  • 17. Data: 2003-06-25 12:11:39
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Po prostu znam życie :-)
    > Jednak sam wiesz, że tam gdzie liczą się pieniązki ciężko mówić o
    ufności
    > :-)

    Ale tak jest jak dowodzi praktyka w KAZDYM banku.
    Po prostu wybierasz - czy chcesz zeby cie kosili wiecej czy mniej.
    Jak na razie w mBanku kosza mniej, wiec.. w czym problem?
    Pozniej jak wprowadza oplaty mozesz sie przenisc do innego - nowego
    banku - widzisz jakis problem?
    Korzysta sie z takich okazji - wtedy kiedy one sa. To jest normalne. A
    ty asekurant gdzie masz konto? to zaraz zobaczymy czy ciebie nie
    skroili ;)
    Inna sprawa - pamietaj o modelu biznesowym czy moze inaczej strategii
    banku. Za darmo nic nie ma, ale jest na przyklad cross-selling. JEst
    na przyklad zarobek z marzy odsetkowej - a zobacz, ze mBank daje coraz
    wiecej krefdytow...
    Poza tym - to nie jest osobny bank, tylko czesc duzego BRE - ze
    wszystkimi tego skutkami.

    Na twoje przekonania brak jest argumentow.
    Jesli ty mowisz, zeby ci ktos wyrownal wszystkie zmiany - to ja
    zaproponuje - owszem wyroci ci te oplaty mBanku mozna jak ty
    zaproponujesz inny bank, ktory czegos takiego nie zrobi (a
    funkcjonalnosc i oplaty ma rowne lub wieksze od mBanku...)

    > Mogę sobie założyć konto w mBanku jeśli mi zagwarantujsesz, że
    > oprocentowanie i inne warunki nie spadną. Jak spadną wyrównasz mi je
    do
    > stanu obecnego oprocentowania. Jako ufny człowiek możesz chyba wziąć
    takie
    > zobowiązanie na siebie :-) I jak dalej jesteś taki ufny?

    Ech... Nie wiem - to mialo byc dowcipne?
    Jesli chcesz porownywac oferte mBanku w czasie -to ok - moze t bylo
    smieszne - ale jesli raczysz zauwazyc oferte banku osadzona w
    realiach - to... no wlasnie - co powiesz?

    ;)

  • 18. Data: 2003-06-25 12:12:58
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bdc34a$9t9$...@p...wcss.wroc.pl,
    Piotr Solarz <p...@...pl>:
> [...]
    >
    > Gdzie na pocztę? Możesz np. kupowac samochód niekoniecznie od kogoś
    > kto ma konto w Banku. Ot chociażby mój ojciec takiego nie posiada.

    I blad - niech sobie zalozy konto w mBanku, bo jak widzisz traci kupcow na
    swoje samochody ;)))

    --
    Robert

  • 19. Data: 2003-06-25 12:13:38
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    Użytkownik "Adam Rolbiecki" <A...@e...pl> napisał w
    wiadomości news:060601c33b10$f7fe2790$5dc89d84@Rolbieca...
> [...]
    > trzy dni.
    > Przelałem pieniądze na konto firmy, sprzedawca potwierdził otrzymanie

    To w przypadku firmy jeszcze ma sens np. jak kupujesz coś nowego. Ale
    przelej komuś prywatnemu pieniądze na konto, a potem dochodź, że miał Ci coś
    sprzedać.

    Piotrek

  • 20. Data: 2003-06-25 12:20:11
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    napisał w wiadomości news:bdc3c6$6g0$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Jak na razie w mBanku kosza mniej, wiec.. w czym problem?
    > Pozniej jak wprowadza oplaty mozesz sie przenisc do innego - nowego

    W końcu zaczynasz mówić rozsądnie. Problem w tym, że przy dochodach z wielu
    źródeł zmiana konta czasami nie jest taką łatwą.

    > Korzysta sie z takich okazji - wtedy kiedy one sa. To jest normalne. A
    > ty asekurant gdzie masz konto? to zaraz zobaczymy czy ciebie nie
    > skroili ;)

    Dawniej miałem w BZ (Wrocław). Jak zaczeli kroić po fuzji z WBK to uciekłem
    do Lukasa i jak do tej pory sobie chwalę. Może w przyszłośći Eurobank. Ale
    jak pomyślę, że mam wysłać ileś zawiadomień o zmianie konta to brrr :-)

    Piotrek