    From: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - ciekawostka
    Date: Wed, 25 Jun 2003 14:11:39 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179062116.chello.pl

    > Po prostu znam życie :-)
    > Jednak sam wiesz, że tam gdzie liczą się pieniązki ciężko mówić o
    ufności
    > :-)

    Ale tak jest jak dowodzi praktyka w KAZDYM banku.
    Po prostu wybierasz - czy chcesz zeby cie kosili wiecej czy mniej.
    Jak na razie w mBanku kosza mniej, wiec.. w czym problem?
    Pozniej jak wprowadza oplaty mozesz sie przenisc do innego - nowego
    banku - widzisz jakis problem?
    Korzysta sie z takich okazji - wtedy kiedy one sa. To jest normalne. A
    ty asekurant gdzie masz konto? to zaraz zobaczymy czy ciebie nie
    skroili ;)
    Inna sprawa - pamietaj o modelu biznesowym czy moze inaczej strategii
    banku. Za darmo nic nie ma, ale jest na przyklad cross-selling. JEst
    na przyklad zarobek z marzy odsetkowej - a zobacz, ze mBank daje coraz
    wiecej krefdytow...
    Poza tym - to nie jest osobny bank, tylko czesc duzego BRE - ze
    wszystkimi tego skutkami.

    Na twoje przekonania brak jest argumentow.
    Jesli ty mowisz, zeby ci ktos wyrownal wszystkie zmiany - to ja
    zaproponuje - owszem wyroci ci te oplaty mBanku mozna jak ty
    zaproponujesz inny bank, ktory czegos takiego nie zrobi (a
    funkcjonalnosc i oplaty ma rowne lub wieksze od mBanku...)

    > Mogę sobie założyć konto w mBanku jeśli mi zagwarantujsesz, że
    > oprocentowanie i inne warunki nie spadną. Jak spadną wyrównasz mi je
    do
    > stanu obecnego oprocentowania. Jako ufny człowiek możesz chyba wziąć
    takie
    > zobowiązanie na siebie :-) I jak dalej jesteś taki ufny?

    Ech... Nie wiem - to mialo byc dowcipne?
    Jesli chcesz porownywac oferte mBanku w czasie -to ok - moze t bylo
    smieszne - ale jesli raczysz zauwazyc oferte banku osadzona w
    realiach - to... no wlasnie - co powiesz?

    ;)