    From: "Szymon Bzoma" <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - ciekawostka
    Date: Wed, 25 Jun 2003 13:39:35 +0000 (UTC)

    Piotr Solarz <p...@...pl> napisał(a):

    > Pewny jesteś, że to 10.000 zł ?
    Nie, pewny nie jestem, ale jak kupowałem laptopa za 10.500 zł. to sklep
    odmówił przyjęcia gotówki twierdząc, że takie są przepisy.

    > W walizce nosić 250 banknotów ?

    Można nosić w walizce jeden banknot, byle mieć do tego odpowiednie
    przeciwsłoneczne okulary :-)

    > To jest najrozsądniejsze wyjście. Znajomy jak sprzedawł autko zaparkował je
    > pod Bankiem poszedł razem z kupującym do Banku podpisali umowę ten wpłacił
    > pieniążki na konto i odjechał samochodem.
    Mogli mu pieniądze ukraść zanim doszedł do banku. Dla uniknięcia tego ryzyka
    można sobie specjalnie na tę okazję założyć konto w banku, w którym konto ma
    nasz kontrachent i transakcji dokonać w banku. Oczywiście przelewem.

    > Nie zrozumiałeś mnie jednak dobrze do końca. Otóż, warunki w Bankach się
    > zmieniają i takie informacje jak podał 'Amara' choć prawdziwe dziś jutro
    > mogą być całkiem inne.
    Tak, ale Ty cały czas pisałeś, żewarunki BĘDĄ, a nie że MOGĄ BYĆ inne. to nie
    tylko kwestia semantyki :-)

    mBank jak na razie nie wycina nielojalnych numerów, tylko Lukas, jak piszesz,
    to zrobił. Ponieważ z nieznanych mi powodów z tym nie powinieneś zakładać
    konta w żadnym banku, gdyż każdy - wg Twojej logiki - tak się prędzej czy
    później zachowa. Ja nie rozumiem Twojej logiki i dlatego miałem konta w >1
    bankach :-) Jak jakiś wycina mi numer i przestaje mi się opłacac mieć w nim
    konto, to go żegnam. A DZISIAJ jest tak, jak napisał "Amara". Nie widzę
    innego punktu wyjścia do dyskusji o mBanku. I bądź pewien, że jak mBank
    wywinie numer, ta ja, jako jego klient, będę protestował najgłośniej - także
    na tej liście. Bo dyskutuje się o faktach, nie o urojeniach.

    > Zareagowałem jedynie tylko dla tego, że na tej grupie stara się z robić z
    > mBanku Bank guru. A takim nie jest. Nie wiem czy zauważyłeś ale napisz coś
    > na mBank, a odrazu zrobi się dyskusja :-)

    Dyskusja zrobi się dlatego, że wiele osób korzysta z tego banku i wie coś o
    nim. W przeciwieństwie do Ciebie.

    Jest jeszcze taka możliwość, że to po prostu najlepszy bank i dlatego wszyscy
    go bronią :-) Z moich banków jest najtańszy, jak dotąd nie musiałem jeszcze
    nagle wypłacać 50000 got. więc mBank się sprawdza w 100%.

    Pozdrawiam
    Szymon