  • Data: 2003-06-25 14:18:25
    Temat: Re: mBank - ciekawostka
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymon Bzoma" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bdc8mn$9lq$1@inews.gazeta.pl...
    > Mogli mu pieniądze ukraść zanim doszedł do banku. Dla uniknięcia tego
    ryzyka
    > można sobie specjalnie na tę okazję założyć konto w banku, w którym konto
    ma
    > nasz kontrachent i transakcji dokonać w banku. Oczywiście przelewem.

    E tam kupującym był Cygan przyjechał z ziomkami. :-)

    > mBank jak na razie nie wycina nielojalnych numerów, tylko Lukas, jak
    piszesz,
    > to zrobił.

    Ano :-) ale do Lukasa mam jakiś taki sentyment.
    > bankach :-) Jak jakiś wycina mi numer i przestaje mi się opłacac mieć w
    nim
    > konto, to go żegnam.

    Problem w tym, że muszę poinformować innych o zmianie konta. W tedy to już
    nie jest takie proste.

    > A DZISIAJ jest tak, jak napisał "Amara". Nie widzę
    > innego punktu wyjścia do dyskusji o mBanku. I bądź pewien, że jak mBank
    > wywinie numer, ta ja, jako jego klient, będę protestował najgłośniej -
    także
    > na tej liście. Bo dyskutuje się o faktach, nie o urojeniach.

    No "urojenia" to chyba zo mocno powiedziane :-) Pytanie tylko jaki numer
    musi wywinąć mBank byś zrobił to o czym piszesz. Czy zredukowanie
    oprocentowania o połowę już będzie tym czymś.

    Z Bankami jest jak z dziewczynami. Ładne, wabią polotem, gracją. Gdy cię już
    jednak zwabią i podpiszesz cyrograf czasami ów powab opada. Do słów "Amary"
    należało by dodać tylko jedno pytanie, jak długo tak będzie? Kiedy Bank uzna
    już, że zwabił swoim polotem wystarczjącą ilość klientów i zacznie odcinać
    kupony. Chyba nie napiszesz mi, że są to "urojenia".

    Przy zmianie konta z BZWBK zastanawiałem się nad Bankiem, który wybrać.
    Wpływy, choć posiadam z kilku źródeł to jednak nie są wielkie - ot nasza
    nauka. Nad mBankiem się zastanawiałem ale doszedłem do wniosku, że po co mi
    taki wirtualny Bank, który by być w pełni fincjonalnym potrzebuje DRUGIEGO.
    No i padło na Lukasa. Jak narazie odpukać choć nie jest to idealny Bank i
    oile jakiś czas temu poleciłbym go znajomym to teraz już bym tak nie zrobił.
    Ale najważniejsze - nie podpadł jeszcze.

    Piotrek