  • Data: 2003-06-25 15:02:34
    Temat: Re: mBank - ciekawostka
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Solarz wrote:
    > No "urojenia" to chyba zo mocno powiedziane :-) Pytanie tylko jaki
    > numer musi wywinąć mBank byś zrobił to o czym piszesz. Czy
    > zredukowanie oprocentowania o połowę już będzie tym czymś.

    Ale oprocentowanie od niego nie zalezy. Piszesz o tym - jakbys nie
    mial swiadomosci...
    Przeciez wiesz co to jest WIBOR i chyba nie uwazasz, ze bank bedzie ci
    dawal wiecej niz wynosi WIBOR (a moze uwazasz?).
    Okazja do zamkniecia konta bylaby na przyklad jakas radykalna podwyzka
    oplat za samo proweadzenie. Powiedzmy 1-2 zl dla klientow bedzie do
    przelkniecie ale wiecej juz nie. (acha - kazdy bedzie lamentowal - ale
    jak im sie nie podoba - moga isc gdzie indziej - problem w tym ze
    oferte banku rozpatruje sie na tle innych, a nie jednostkowo).
    Co zrobisz, jak w Lukasie bedziesz musial placic za zwykle konto 4 zl?
    :)

    > Z Bankami jest jak z dziewczynami. Ładne, wabią polotem, gracją. Gdy
    > cię już jednak zwabią i podpiszesz cyrograf czasami ów powab opada.

    Ha, ha, ha. Zawsze mozesz wizc rozwod i isc do innego - twoj wolny
    wybor.
    Jak jestes malo mobilny 0- to tylko twoj problem - nie banku.

    > będzie? Kiedy Bank uzna już, że zwabił swoim polotem wystarczjącą
    > ilość klientów i zacznie odcinać kupony. Chyba nie napiszesz mi, że
    > są to "urojenia".

    No i dziwisz sie? Jak ci sie nie bedzie to podobalo idz gdzie indziej.
    aha - nie wiem czy cztales - zeby sie bankowi oplacalo utrzynwanie
    klienta to powienien miec cos kolo 2,5 tysiaca wypklywu.
    Masz swadomosc ze raczej mniejszosc ma takie dochody?