  • Data: 2003-06-25 15:29:36
    Temat: Re: mBank - ciekawostka
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Solarz wrote:
    > Mam, najważniejszy dla mnie czynnik to wygoda. Inne nie mniej ważne
    > to te by zyski były nie mniejsze niż opłaty bo inaczej nie opłaca
    się
    > trzymać pieniędzy w Banku.

    No i dochodzimy do sedna problemu.
    to co dla ciebie jest niewygodne - dla innej osoby moze byc szczytem
    wygody.
    Oni na przyklad narzekaja, ze w Lukasie saldo nie jest on-line, a
    konto PRO jest platne 7 zl - i co?
    Czyli - nie przenos swoich odczuc co do wygody na wszystkich i nie
    buduj na tym argumentow przeciwko :)
    Ponad 400 tys klientow tak wybralo i sobie tam siedzi.

    Inna sprawa - to zyski :) A Lukas swietnie sobie radzil do tej pory
    (zobaczmy co to bedzie jak marza zmaleje)