  • Data: 2003-06-25 12:28:27
    Temat: Re: mBank - ciekawostka
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Samochod wcale nie musi byc nowy z salonu. Teraz o tym braku
    limitow. Jak
    > będzież wyciągał 50000 zł z bankomatu? Ciekawy jestem ile Ci to
    zajmie i czy
    > nie zablokują w miedzy czasie dostępu służby czuwające nad systemami
    > bezpieczństwa e-pieniążków.

    Ale dyskusja...
    A wiesz, ze w marmukru to sobie taka kwote musisz wczesniej zamowic?
    ;)

    Ja czegos nie rozumiem. Czy ktos pisal ci, ze to jest bank dla
    wszystkich? Ma swoje wady z wirtualnego istnienia - ale ma tez swoje
    zalety.
    Mozesz sobie zalyzc konto a'vista w Pekao Sa i wyplacic pozniej ;)

    Ja osobiscie nie traktuje mBanku jako glownego konta, ale z drugiej
    strony Multi czy Fortis ma tak daleko ode mnie placowki i tyle razy w
    nich bylem, ze mozna je potraktowac tez jako wirtualne.

    Cos sie rozpisujesz o kosztach dla taksowkarza - a kto pisal, ze to
    jest dla niego konto?
    to ja polecilbym mu juz bardziej inteligo albo PKO BP.

    Jakis dziwny jestes z tym przekonaniem.

    A to, ze tak wesolo napisalem to juz chyba przeszedles samego siebie
    ;)
    Przeciez tam ode mnie byl tylko temat + moja stopka i nic wiecej...