  • 1. Data: 2007-10-02 11:28:41
    Temat: mBank - Karta kredytowa.
    Od: "McClusky" <t...@o...pl>

    Się wygadam, bo mi skoczyła adrenalina, a potem zapytam :-)

    ...na początku września mBank zaproponował mi kartę kredytową (Radośc Życia)
    za "wielomiesięczne utrzymywanie konta". Bez formalności, itd, itp - tylko
    na podpis. Propozycję przyjąłem. Wypełniłem wniosek przez internet - był
    5-ty września... Po tygodniu, 12 września, doszły do mnie papiery do
    podpisania, które natychmiast odesłałem. Po ośmiu dniach zadzwoniłem na
    mLinię, by spytać o "zaawansowanie prac" nad moją kartą (planowałem wyjazd i
    karta byłaby mi się przydała nań) - sympatyczna pani powiedziała, że moich
    papierów jeszcze nie ma w mBanku (?!?) albo że "nie są zarejestrowane w
    systemie". Otrzymałem informację, że karta jak już zostanie wydana, to
    dotrze do mnie listem poleconym... Minął kolejny tydzień i kolejne rozmowy z
    mLinią ("...pańskie dokumenty jeszcze nie są zarejestrowane w systemie").
    Wreszcie 25 września dostałem informację od banku, że papiery doszły
    (zostały zarajestrowane w systemie) i mój wniosek został ostatecznie
    zaakceptowany i karta czeka na wydanie w "systemie mBanku" (cokolwiek by to
    nie znaczyło). I ku mojemu zaskoczeniu (byłem przygotowany na kolejne dwa
    tygodnie zwłoki) 26 września dostałem informację, że karta została wydana
    (yes! yes! yes!) i zostanie wyslana w ciągu 4-rech dni. Dziś jest drugi
    października (czyli 4 tyg od złożenia wniosku!), więc dzwonię na mLinię i
    pytam grzecznie, kiedy się mogę wreszcie spodziewać mojej karty. Pani mówi,
    że już została wysłana 27 września kurierem (yes! yes! yes!) i... będzie u
    mnie w przeciągu 15 dni (???). Na moje pytanie co to za kurier, który
    dostarcza przesyłki w 15 dni, może pieszy posłaniec, pani taktownie
    skończyła rozmowę. Jako, że jestem już mocno zniecierpliwiony (tym bardziej,
    że zaplanowałem już wykorzystanie środków z karty), chciałem się zapytać
    grupowiczów:

    Jaka jest praktyka (według Waszych doświadczeń) w przypadku kart kredytowych
    mBanku? Czy zawsze to tak długo trwa? Czy dochodą one listem poleconym, czy
    kurierem? A jeżeli kurierem, to dlaczego u licha tak długo to trwa? Czy
    można jakoś przyspieszyć odbiór karty?

    McClusky

  • 2. Data: 2007-10-02 11:35:20
    Temat: Re: mBank - Karta kredytowa.
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    McClusky pisze:
> [...]
    > kurierem? A jeżeli kurierem, to dlaczego u licha tak długo to trwa? Czy

    Kartę kredytową w mbanku otrzymywałem 3 razy. Po raz pierwszy była to
    karta za podpis, nie pamiętam ile na nią czekałem od odesłania wniosku,
    ale było to ze 2-3 tygodnie. Za drugim i trzecim razem dzwonili do mnie
    z pobliskiej "placówki" mbanku, przy drugiej karcie pojechałem podpisać
    umowę i niedługo dostałem kartę pocztą do domu. Ostatnio pracownik
    "oddziału" przyjechał do mnie do pracy, a kartę dostałem pocztą po około
    7 dniach.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2007-10-02 12:16:44
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fdta18$bmr$1@opal.futuro.pl, *McClusky* wrote:

> [...]
    > listem poleconym, czy kurierem? A jeżeli kurierem, to dlaczego u
    > licha tak długo to trwa? Czy można jakoś przyspieszyć odbiór karty?

    Z 1,5 roku temu karta za podpis.
    Mejl ze sie zakwalifikowalem dostalem 25.05. Kilka dni pozniej papiery.
    Odeslane od razu. Karte ZTCP dostalem ok 10 czerwca. Szlo wszystko pocztą.
    Po tym jak doszly do nich papiery i wydali karte to przyslali mejla: karta
    wydana i to bylo 07.06

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2007-10-02 13:22:24
    Od: "K. M" <d...@o...pl>

> [...]
    > kurierem? A jeżeli kurierem, to dlaczego u licha tak długo to trwa? Czy

    17.09.2007 zlozylem wniosek w internecie o kk radosc zycia
    26.09.2007 zjawil sie kurier a ze mnie w domu nie bylo to przyjechal do
    pracy
    28.09.2007 karta aktywna pierwsze zakupy bez problemu

  • 5. Data: 2007-10-02 15:11:37
    Od: Pako <p...@o...pl>

    McClusky pisze:
> [...]
    > kurierem? A jeżeli kurierem, to dlaczego u licha tak długo to trwa? Czy

    moja karta kredytowa , z tego co pamiętam była to zwykła Visa Clasic
    którą otrzymałem w niespełna 14 dni od złożenia wniosku. Natomiast przy
    Goldzie trwało to zaledwie 7 dni od momentu złożenia wniosku. Kartę
    otrzymałem za pomocą jakiegoś kuriera,nie pamiętam już jakiego, nawet
    dzwonił i prosił o możliwość dostarczenia wieczorem - pewnie mają jakieś
    prowizje od dostarczenia.

    Paksos

  • 6. Data: 2007-10-02 15:38:00
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    McClusky napisał(a):
> [...]
    > kurierem? A jeżeli kurierem, to dlaczego u licha tak długo to trwa? Czy

    U mnie trwalo to jakies 2 tygodnie od momentu zlozenia papierow.

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2007-10-02 17:00:23
    Od: robek <t...@t...ta>

    On Tue, 02 Oct 2007 13:28:41 +0200, McClusky <t...@o...pl> wrote:

    > (...)
    > Jaka jest praktyka (wed?ug Waszych do?wiadcze?) w przypadku kart
    > kredytowych
    > mBanku? Czy zawsze to tak d?ugo trwa? Czy dochod? one listem poleconym,
    > czy
    > kurierem? A je?eli kurierem, to dlaczego u licha tak d?ugo to trwa? Czy
    > mo?na jako? przyspieszyae odbiór karty?
    >
    > McClusky

    ja też czekałem na kartę ponad miesiąc (to było jakoś w maju). umowa
    wysłana z banku do mnie zaginęła na poczcie (prawdopodobnie) i jakoś nie
    mogłem sie doprosić żeby wysłali drugi raz. ale jak już doszła i odesłałem
    papiery to niecałe dwa tygodnie później miałem kartę w ręku

    pzdr

  • 8. Data: 2007-10-02 18:11:36
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    McClusky wrote:
    > Jaka jest praktyka (według Waszych doświadczeń) w przypadku kart
    > kredytowych mBanku? Czy zawsze to tak długo trwa?

    W styczniu pojawił mi się po zalogowaniu komunikat że proponują mi kartę za
    podpis, mam dostać dokumenty do podpisu i ktoś miał do mnie dzwonić. W lutym
    komunikat sobie zniknął. I to było na tyle ze strony mBanku ;-)

  • 9. Data: 2007-10-03 11:55:53
    Od: gollum <n...@u...pl>

> [...]
    > kurierem? A jeżeli kurierem, to dlaczego u licha tak długo to trwa? Czy

    U mnie wniosek o KK VC Classic złożony 21 lipca, karta dotarła łaskawie
    pod koniec wrzesnia... poczta polska... :)

  • 10. Data: 2007-10-03 18:15:09
    Od: "McClusky" <t...@o...pl>

> [...]
    > poleconym, czy kurierem? A jeżeli kurierem, to dlaczego u licha tak długo
    > to trwa? Czy można jakoś przyspieszyć odbiór karty?

    ... cd kwestii karty (ku pożytkowi tych, którzy dopiero będą zamawiać sobie
    kartę):

    Dziś kontaktowałem się z konsultantem mBanku via chat na witrynie banku.
    Konsultant poinformował mnie, że jeżeli się niecierpliwię, to mogę zadzwonić
    do firmy kurierskiej, która obsługuje mBank ("Siódemka") i sprawę
    przyspieszyć. Potrzebny mi tylko numer listu przewozowego, który poda mi na
    moją prośbę konsultant telefoniczny mLinii. Dzonię więc na mLinię, a Pani na
    mLinii mocno zdziwiona, że się pytam o kuriera... Stwierdziła, że jestem w
    dużym błędzie i a_u_t_o_r_y_t_a_t_y_w_n_i_e oświadczyła, że karta dojdzie
    za pośrednictwem Poczty Polskiej (oraz sakramentalne: "...proszę uzbroioć
    się w cierpliwość...")...

    A tymczasem podobne pytanie jak tutaj, zadałem na forum na witrynie mBanku i
    otrzymałem odpowiedź od p_r_a_c_o_w_n_i_k_a mBanku następującej treści:

    ..."co do terminów dostarczenia kart kredytowych to jest to rzeczywiście
    uzależnione od sposobu przesyłki. 15 dni to maksymalny czas na dostarczenie
    karty jaki powinien być przestrzegany. W przypadku KK "złotych rybek" karty
    sa dostarczane pocztą priorytetową, karta kredytowa "Radość życia" jest
    dostarczana przez Kuriera i powinno to trwac kilka dni roboczych"

    I o co tu do diaska chodzi? W końcu pocztą czy kurierem??? (już nie Was
    pytam, tylko retorycznie)...

    zdezorientowany i zdegustowany

    McClusky