  • 1. Data: 2007-10-02 09:13:21
    Temat: jaki bank zamiast Volkswagen Bank Direct?
    Od: kris <k...@g...com>

    Witam,

    Czy możecie polecić jakis bank, do ktorego moglbym sie przeniesc z
    Volkswagen Bank direct? Interesuje mnie podobna funkcjonalnosc +
    realne oddzialy.
    Najbardziej zalezy mi na:
    - dodatkowe konto lokacyjne (z wyższym oprocentowaniem) w ramach
    rachunku
    - jasne i proste reguly prowizyjne za wyplaty z bankomatu, np. w Vw
    podoba mi sie ze jesli wyplacam minnimum 400 PLN to prowizja jest
    zerowa w kazdym bankomacie i to mi odpowiadalo
    - darmowe przelewy przez internet
    - logowanie z wykorzystaniem tokena (ostatacznie moze byc kod wysylany
    smsem badz jakas inna metoda z wylaczeniem kart jednorazowych kodow)
    - jak najlepsza obsluga klienta
    - karta kredytowa VISA Classic badz Silver

    Dodam ze moje miesieczne wplywy na konto to ponad 5 000 PLN

    Wv jest ok ale mialem z nimi ostatnio troche problemow - zablokowanie
    karty i brak informacnji o tym, odrzucona reklamacja... poza tym
    chcialbym miec mozliwosc wyplaty pieniedzy w oddziale a nie tylko w
    bankomacie (jeden oddzial Vw to za malo).
    Jesli nie znajde dobrego nastepcy to rozwazam pozostanie w Wv + jakis
    dodatkowy bank.

    Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc.

    Kris

  • 2. Data: 2007-10-02 09:47:24
    Temat: Re: jaki bank zamiast Volkswagen Bank Direct?
    Od: "Karoll" <k...@w...plNOSPAM>

    Użytkownik "kris" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...
    Witam,

    Wg ANALiz przedstawianych przez Stowarzyszenie KOLINA jest to w tej chwili
    najlpeszy bank (Nimiecki system)

    Karoll

  • 3. Data: 2007-10-02 12:38:49
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    kris wrote:

    > Witam,
    >
    > Czy możecie polecić jakis bank, do ktorego moglbym sie przeniesc z
    > Volkswagen Bank direct? Interesuje mnie podobna funkcjonalnosc +
    > realne oddzialy. (...)

    Teraz tylko kwestia czy ile chcesz płacić miesięcznie za konto czy może po
    prostu jak najmniej. Z tanich banków z oddziałami to tak:

    BGŻ - ma średnie opinie na grupie
    BZWBK - konto24.pl i allekarta
    CitiOne direct - według grupy słabe www, ale to kwestia rozpieszczenia ;)
    Inteligo (o ile się nie mylę pieniądze można wypłacać w PKO BP)
    Milenium - przy spełnieniu pewnych warunków jest darmowe
    Lukas ekonto pro - przy spełnieniu pewnych warunków jest darmowe
    Polbank - www chodzi tylko pod Windows i IE

    Wszystkie konta prócz BZWBK mają darmowe przelewy do wszystkich banków w .pl
    do tego możesz sobie założyć konto w mBanku i powinno być dobrze ;)

    Xenocide

  • 4. Data: 2007-10-03 10:33:20
    Od: kris <k...@g...com>

    On 2 Paź, 14:38, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:
> [...]
    >
    > Wszystkie konta prócz BZWBK mają darmowe przelewy do wszystkich banków w .pl
    > do tego możesz sobie założyć konto w mBanku i powinno być dobrze ;)

    Koszt konta to dla mnie sprawa drugorzedna tzn jesli bank ma to czego
    potrzebuje to nie mam problemu z placeniem za to. Wiec moze powiesz
    cos o "drozszych" bankach.

    Wydaje mi sie, ze nie wszystkie wymienione banki oferuja token (wiem
    ze Lukas ma tokena, mBank nie ma tokena a co do reszty to powiem
    szczerze nie sprawdzalem ale wydaje mi sie ze nie maja tokena).

    Pozdrawiam
    Kris

  • 5. Data: 2007-10-03 11:59:52
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 2 Paź, 11:13, kris <k...@g...com> wrote:

> [...]
    > bankomacie (jeden oddzial Vw to za malo).
    > Jesli nie znajde dobrego nastepcy to rozwazam pozostanie w Wv + jakis

    Sprawdz BPH - z oddzialow nie wchodzacych po fuzji do PKO SA.