  • 11. Data: 2008-06-07 18:35:03
    Temat: Re: mBank - Karta kredytowa.
    Od: Tomasz Orzechowski <t...@u...agh.edu.pl>

    mBank jest dobry ale nie do Kart Kredytowych...

    Dobry do:
    - szybkich przelewów i możliwości drukowania potwierdzeń,
    - SFI,
    - ubezpieczeń,
    - wypłat gotówki - liczne bankomaty.

    Co do KK to po zapoznaniu się z ich regulaminem NIGDY już nie zdecyduję
    się na kartę u nich.
    Kolekcjonersko kiedyś na 1 rok wziąłem ale było i mineło. :)

    Wybierz taką kartę kredytową, czy z odroczoną płatnością gdzie:
    - na duplikat karty czekasz maks 3-4 dni.
    - masz możliwość zastrzeżenia karty telefonicznego bez konieczności
    dostarczania później żadnych dokumentów w tym Twojego pisma oraz
    protokołu z policji o kradzieży czy zaginięciu.
    - w przypadku nie Twoich transakcji Bank nie zmusza Cię do zapłaty za
    nie do czasu zakończenia procedury reklamacyjnej.
    - jeśli jest to karta chipowa to nie masz paska a jeśli masz to nie
    jesteś zmuszany do podawania PINu przy transakcji (takie transakcje
    nie będą podlegać reklamacji jak ktoś wejdzie w posiadanie
    - podglądnie - Twój PIN o co łatwo w Supermarkecie a pasek skopiuje)

    Tomek

  • 12. Data: 2008-06-08 17:50:40
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Tomasz Orzechowski" <t...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
    > mBank jest dobry ale nie do Kart Kredytowych...
    /.../
> [...]
    > nie będą podlegać reklamacji jak ktoś wejdzie w posiadanie
    > - podglądnie - Twój PIN o co łatwo w Supermarkecie a pasek skopiuje)

    Karta bez paska??? Kiedy większość bankomatów w Polsce i na świecie nie
    czyta chipa? Przejrzyj archiwum grupy, dyskusja już była 100 razy.

    k.

  • 13. Data: 2008-06-09 15:36:05
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sun, 8 Jun 2008 18:50:40 +0100, kashmiri wrote:

    > /.../
    >
    > Karta bez paska??? Kiedy większość bankomatów w Polsce i na świecie nie
    > czyta chipa? Przejrzyj archiwum grupy, dyskusja już była 100 razy.

    Ile razy wypłacałeś pieniądze z bankomatu kartą kredytową?

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 14. Data: 2008-06-09 23:19:44
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Ile razy wypłacałeś pieniądze z bankomatu kartą kredytową?

    Dobrych parę razy. Nawet - o niebiosa - godziłem się z zapłaceniem 3%
    prowizji.

    Poza tym to samo, co o bankomatach, tyczy się terminali (POS-ów). Masa z
    nich jest tylko na pasek.

  • 15. Data: 2008-06-13 23:49:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Tomasz Orzechowski" 4...@u...agh.edu.pl

    > mBank jest dobry ale nie do Kart Kredytowych...

    Mam tam kartę kredytową i twierdzę, że to moja najlepsza karta.
    I chcę mieć jeszcze jedną -- Rossmanna. :) W ogóle nie mam żadnych
    zastrzeżeń do mBanku poza jednym -- brakiem wpłatomatów. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'