    From: Pako <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - Karta kredytowa.
    Date: Tue, 02 Oct 2007 17:11:37 +0200

    McClusky pisze:
    > Się wygadam, bo mi skoczyła adrenalina, a potem zapytam :-)
    >
    > ...na początku września mBank zaproponował mi kartę kredytową (Radośc Życia)
    > za "wielomiesięczne utrzymywanie konta". Bez formalności, itd, itp - tylko
    > na podpis. Propozycję przyjąłem. Wypełniłem wniosek przez internet - był
    > 5-ty września... Po tygodniu, 12 września, doszły do mnie papiery do
    > podpisania, które natychmiast odesłałem. Po ośmiu dniach zadzwoniłem na
    > mLinię, by spytać o "zaawansowanie prac" nad moją kartą (planowałem wyjazd i
    > karta byłaby mi się przydała nań) - sympatyczna pani powiedziała, że moich
> [...]
    moja karta kredytowa , z tego co pamiętam była to zwykła Visa Clasic
    którą otrzymałem w niespełna 14 dni od złożenia wniosku. Natomiast przy
    Goldzie trwało to zaledwie 7 dni od momentu złożenia wniosku. Kartę
    otrzymałem za pomocą jakiegoś kuriera,nie pamiętam już jakiego, nawet
    dzwonił i prosił o możliwość dostarczenia wieczorem - pewnie mają jakieś
    prowizje od dostarczenia.

    Paksos