    From: "McClusky" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank - Karta kredytowa.
    Date: Tue, 2 Oct 2007 13:28:41 +0200

    Się wygadam, bo mi skoczyła adrenalina, a potem zapytam :-)

    ...na początku września mBank zaproponował mi kartę kredytową (Radośc Życia)
    za "wielomiesięczne utrzymywanie konta". Bez formalności, itd, itp - tylko
    na podpis. Propozycję przyjąłem. Wypełniłem wniosek przez internet - był
    5-ty września... Po tygodniu, 12 września, doszły do mnie papiery do
    podpisania, które natychmiast odesłałem. Po ośmiu dniach zadzwoniłem na
    mLinię, by spytać o "zaawansowanie prac" nad moją kartą (planowałem wyjazd i
    karta byłaby mi się przydała nań) - sympatyczna pani powiedziała, że moich
    papierów jeszcze nie ma w mBanku (?!?) albo że "nie są zarejestrowane w
    systemie". Otrzymałem informację, że karta jak już zostanie wydana, to
    dotrze do mnie listem poleconym... Minął kolejny tydzień i kolejne rozmowy z
    mLinią ("...pańskie dokumenty jeszcze nie są zarejestrowane w systemie").
    Wreszcie 25 września dostałem informację od banku, że papiery doszły
    (zostały zarajestrowane w systemie) i mój wniosek został ostatecznie
    zaakceptowany i karta czeka na wydanie w "systemie mBanku" (cokolwiek by to
    nie znaczyło). I ku mojemu zaskoczeniu (byłem przygotowany na kolejne dwa
    tygodnie zwłoki) 26 września dostałem informację, że karta została wydana
    (yes! yes! yes!) i zostanie wyslana w ciągu 4-rech dni. Dziś jest drugi
    października (czyli 4 tyg od złożenia wniosku!), więc dzwonię na mLinię i
    pytam grzecznie, kiedy się mogę wreszcie spodziewać mojej karty. Pani mówi,
    że już została wysłana 27 września kurierem (yes! yes! yes!) i... będzie u
    mnie w przeciągu 15 dni (???). Na moje pytanie co to za kurier, który
    dostarcza przesyłki w 15 dni, może pieszy posłaniec, pani taktownie
    skończyła rozmowę. Jako, że jestem już mocno zniecierpliwiony (tym bardziej,
    że zaplanowałem już wykorzystanie środków z karty), chciałem się zapytać
    grupowiczów:

    Jaka jest praktyka (według Waszych doświadczeń) w przypadku kart kredytowych
    mBanku? Czy zawsze to tak długo trwa? Czy dochodą one listem poleconym, czy
    kurierem? A jeżeli kurierem, to dlaczego u licha tak długo to trwa? Czy
    można jakoś przyspieszyć odbiór karty?

    McClusky