  • 1. Data: 2007-10-02 06:06:10
    Temat: DOMINET BANK DLA NAJWNYCH kredytobiorców
    Od: "gdybak" <g...@W...gazeta.pl>

    oszuści i naciągacze.OSTRZEGAM

  • 2. Data: 2007-10-02 09:55:52
    Temat: Re: DOMINET BANK DLA NAJWNYCH kredytobiorców
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > oszuści i naciągacze.OSTRZEGAM

    interesujacy post, a moze jakies konkrety?

    p.s.
    pewnie kolejny, ktoremu nie chcialo sie czytac umowy...

  • 3. Data: 2007-10-02 13:39:41
    Od: "gdybak" <g...@N...gazeta.pl>

    RobertS <b...@p...pl> napisał(a):

    > interesujacy post, a moze jakies konkrety?
    >
    > p.s.
    > pewnie kolejny, ktoremu nie chcialo sie czytac umowy...
    >

    >Szkoda czasu na pisanie konkretów,każdy kto weżmie od nich kredyt sam się
    przekona ile go będzie to kosztowało.Zresztą czy mało to u nas normalnych
    banków gdzie można wziąśc normalny kredyt.A co do umowy to ją przeczytałem,
    kredyt spłaciłem ale za to jestem od paru miesięcy nękany przez ich
    przedstawicieli telefonami,dostaję listy i smsy.

  • 4. Data: 2007-10-02 15:29:09
    Od: "Filip Lach" <f...@N...gazeta.pl>

    gdybak <g...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > kredyt spłaciłem ale za to jestem od paru miesięcy nękany przez ich
    > przedstawicieli telefonami,dostaję listy i smsy.

    Faktycznie szkoda, zwłaszcza, że nie wiadomo o co chodzi. Czy o klientów
    naiwnych, czy też może narwanych - kilka innych interpretacji zadanego tytułu
    można jeszcze wymyślić. Zwłaszcza że w Polsce nie brakuje banków, które
    klientom, którzy chcą "wziąść" kredyt są w stanie wcisnąć każdy kit, bazując
    na wynikach ankiet świadczących niezbicie, że analfabetyzm funkcjonalny (choć
    jak widać nie tylko funkcjonalny) osiąga rekordowe poziomy.
    Pozdrawiam,
    Filip

  • 5. Data: 2007-10-17 08:28:39
    Od: "gdybak" <g...@N...gazeta.pl>

> [...]

    > kredyt spłaciłem ale za to jestem od paru miesięcy nękany przez ich
    > przedstawicieli telefonami,dostaję listy i smsy.

    Dzisiaj znowu jestem nękany przez bank telefonem,że chociaż mam jeszcze
    kredyt (jedną ratę) to bank proponuje mi następny kredyt w wysokości 8.000 zł.
    Odpowiadam, że kredyt spłaciłem ,następnego od krętaczy nie chcę i żeby dali
    mi spokój no i tak do następnego razu.