  • 1. Data: 2007-10-01 17:59:02
    Temat: Re: mLinia - zrywanie połączenia
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Gadacz napisał(a):
    > Czy też tak macie?

    Ostatnio mam tak samo ale w Multibanku. Ale uwaga : tylko z komorki.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2007-10-01 18:03:57
    Temat: mLinia - zrywanie połączenia
    Od: Gadacz <J...@g...com>

    Ostatnio często zrywa mi połączenie z mLinią. Wygląda to mniej więcej
    tak:

    1. Wybieram numer mBanku
    2. W słuchawce słyszę "proszę czekać, proszę czekać..." - czyżby
    rozmowa kontrolowana? ;)
    3. Po kilku komunikatach "proszę czekać, proszę czekać..." następuje
    standardowy komunikat logowania
    4. Po zalogwaniu, znowu mam "proszę czekać, proszę czekać..." po czym
    następuje rozłączenie, więc muszę dzwonić jeszcze raz, no i oczywiście
    płacić.

    Próbowałem już pytać o to na mLinii, ale jedyne co powiedzieli, że być
    może to z wyniku przeciążenia systemu.

    Czy też tak macie?

    --
    Gadacz

  • 3. Data: 2007-10-02 07:06:34
    Od: Gadacz <J...@g...com>

    On 1 Paź, 19:59, Mithos <f...@a...pl> wrote:
    > Ostatnio mam tak samo ale w Multibanku. Ale uwaga : tylko z komorki.

    No ja nie z komórki... TP S.A.

    --
    Gadacz

  • 4. Data: 2007-10-02 15:55:46