  • 31. Data: 2005-06-02 07:08:16
    Temat: Re: [mBank] Elektroniczne wyciagi
    Od: "Wojtek W." <webbo__B-E_Z@S-P_AMU__poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d7l1vg$3nv$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Właśnie otrzymałem informacje o wyciągach z przykładowym wyciągiem w
    > HTMLu. Czyli nie PDF, tylko HTML.

    A czy ktoś wie, kiedy prawdziwy wyciąg dotrze?
    Jak sprawdzić czy aktywowałem tę usługę? Wydaje mi się, że tak, ale
    żadnego maila nie dostałem ;)

    --
    WWWojtas

    http://www.Vitalia.pl. Twoja dieta. Twój styl.

  • 32. Data: 2005-06-02 10:14:01
    Od: "flash" <f...@W...pl>

    > A był to środa, 1 czerwca 2005 20:09, gdy Wojciech Malinowski napisał(a)
    coś
    > na pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Tak, też dostałem ten spam i jestem wkurzony na maksa. Pomimo
    wielokrotnych
    > próśb, mBank ciągle mnie spamuje, a mLinka udaje, że to nie oni... Fakt,
    > robi Onet w ich imieniu. Ale co mnie to k-wa obchodzi? Zgody nie dawałem,
    > w wręcz rządałem zaprzestania.

    Zanim powiesz coś na temat mBanku to przeczytaj regulamin konta w onet.pl .
    Przy zakładaniu konta wyraziłeś zgode na dostarczanie przez Onet informacji
    reklamowych, a więc nie możesz nic zrobić, chyba że zlikwidować konto
    pocztowe :)
    W dodatku mBAnk nie ma wpływu na to kto otrzyma ich rekalme za pośrednictwem
    Onetu, chyba że jedynie na grupe społeczno-demograficzną do której
    skierowana jest reklama, a więc nic nie może zrobić z tym fantem.

  • 33. Data: 2005-06-02 10:51:49
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    flash said the following On 2005-06-02 12:14:
    [...]

    > Zanim powiesz coś na temat mBanku to przeczytaj regulamin konta w onet.pl .

    Zanim coś powiesz to przeczytaj wypowiedź przedmówcy.
    gdzie on napisał, że dostaje na konto onetowe?
    Napisał, ze dostaje maile od mbanku mimo, ze wyraźnie żądał zaprzestania
    ich wysyłania.
    KJ
    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y

  • 34. Data: 2005-06-02 11:49:27
    Od: "flash" <f...@W...pl>

> [...]
    > gdzie on napisał, że dostaje na konto onetowe?
    > Napisał, ze dostaje maile od mbanku mimo, ze wyraźnie żądał zaprzestania

    A napisał on to w zdaniu :
    " Fakt, to robi Onet w ich imieniu."
    No niestety można czytać i CZYTAĆ.
    A następnym razem radze skorzystać z pomocy kogoś kto potrawi czytać ze
    zrozumieniem .

  • 36. Data: 2005-06-02 11:54:43
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A napisał on to w zdaniu :
    > " Fakt, to robi Onet w ich imieniu."

    To nie oznacza, że wiadomość poszła na skrzynkę onetu, tylko że onet ją
    wysyłał. A skoro ktoś sobie nie życzy otrzymywać takich wiadomości i
    jednocześnie nie ma skrzynki na onecie (więc nie dotyczy go regulamin onetu)
    to nie powinien ich dostawać. Kamil ma rację co do meritum. Ty za to masz
    rację pisząc, że można czytać i CZYTAĆ. Tyle, że chyba nie w tym sensie,
    który miałes na myśli :-)))

    przyszłość/ Woody Allen

  • 35. Data: 2005-06-02 11:54:43
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    flash said the following On 2005-06-02 13:49:

    > A napisał on to w zdaniu :
    > " Fakt, to robi Onet w ich imieniu."
    > No niestety można czytać i CZYTAĆ.
    No. Onet _WYSYŁA_, a nie na konto w onecie są wysyłane.
    > A następnym razem radze skorzystać z pomocy kogoś kto potrawi czytać ze
    > zrozumieniem .
    Słuszna rada.
    KJ

  • 37. Data: 2005-06-02 12:58:00
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Wojtek W. wrote:

    > A czy ktoś wie, kiedy prawdziwy wyciąg dotrze?
    > Jak sprawdzić czy aktywowałem tę usługę? Wydaje mi się, że tak, ale
    > żadnego maila nie dostałem ;)

    A mnie z tego wszystkiego się podoba napis na dole:

    "Niniejszy dokument sporządzono na podstawie art. 7 Ustawy Prawo Bankowe
    (Dz. U. Nr 140 z 1997 roku, poz.939 z późniejszymi zmianami)".

    jeżeli to będzie przychodziło w html, to powinno być napisane: "łamiąc
    wszystkie zasady art 7. ....

  • 38. Data: 2005-06-02 13:17:35
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > wysyłał. A skoro ktoś sobie nie życzy otrzymywać takich wiadomości i
    > jednocześnie nie ma skrzynki na onecie (więc nie dotyczy go regulamin onetu)

    Teoretyzujesz :-)
    Hint: From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

  • 39. Data: 2005-06-02 13:25:06
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Teoretyzujesz :-)

    Owszem, bo co można innego ?
    Hint: skąd wiesz, że w przypadku wyciągów chodzi o poniższą skrzynkę?

  • 40. Data: 2005-06-02 13:26:55
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    S.T. said the following On 2005-06-02 15:17:[...]

    > Teoretyzujesz :-)
    > Hint: From: Tristan Alder <smiejek..at..poczta.onet.pl>

    Ale ja na konto na eranecie też dostałem (tyle, że ja akurat chcę). Wiem
    tez o *co najmniej jednym* przypadku, gdzie człowiek, mający konto na
    home sobie nie życzył, a dostał.
    KJ

    --
    Stop MAFII patentowej: http://www.nosoftwarepatents.com/