  • 41. Data: 2005-06-02 13:53:42
    Temat: Re: [mBank] Elektroniczne wyciagi
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Owszem, bo co można innego ?
    > Hint: skąd wiesz, że w przypadku wyciągów chodzi o poniższą skrzynkę?

    Nie wiem, ale nie da się tego wykluczyć, co więcej,
    ten adres istotnie taką sytuację uprawdopodabnia
    i trudno tu zarzucać flashowi
    nieumiejętność czytania czy kojarzenia faktów.

    ps. a ja tymczasem nie dostałem nic,
    ani na skrzynkę na onecie, ani na zgłoszoną w mBanku.

  • 42. Data: 2005-06-02 13:58:41
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    S.T. said the following On 2005-06-02 15:53:[...]

    > Nie wiem, ale nie da się tego wykluczyć, co więcej,
    > ten adres istotnie taką sytuację uprawdopodabnia
    Ee, słucham ?
    > i trudno tu zarzucać flashowi
    > nieumiejętność czytania
    [...]
    Serio to napisałeś ?
    KJ
    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y

  • 43. Data: 2005-06-02 14:16:40
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    S.T. napisał(a):

    > Nie wiem, ale nie da się tego wykluczyć, co więcej,
    > ten adres istotnie taką sytuację uprawdopodabnia
    > i trudno tu zarzucać flashowi
    > nieumiejętność czytania czy kojarzenia faktów.

    Chyba nie sądzisz, że to był mailing reklamowy kierowany do użytkowników
    onet.poczty? To był mailing kierowany do klientów mBanku i wydaje mi się
    to całkowicie oczywiste.

    Jeśli ktoś żąda dowodów - w mailingach reklamowych onet.pl dokleja
    odpowiednią stopkę, zgodnie z regulaminem.

    AMEN

  • 44. Data: 2005-06-02 15:37:13
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to czwartek, 2 czerwca 2005 12:14, gdy flash napisał(a) coś na
    pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Zanim powiesz coś na temat mBanku to przeczytaj regulamin konta w onet.pl
    > . Przy zakładaniu konta wyraziłeś zgode na dostarczanie przez Onet
    > informacji reklamowych, a więc nie możesz nic zrobić, chyba że zlikwidować
    > konto pocztowe :)

    Nie, spam dostałem na konto prywatne, nie z Onetu. To tu, na grupach mam
    wpisane Onetowe, bo z założenia tam przychodzi spam i czytam go pobieżnie.
    Ale do normalnej korespondencji, w tym do kontaktów z bankiem, używam konta
    niezwiązanego z Onetem.

    Jest to wyraźna przesyłka inicjowana przez mBank. I dlatego jestem na nich
    wściekły.

    > W dodatku mBAnk nie ma wpływu na to kto otrzyma ich rekalme za
    > pośrednictwem Onetu, chyba że jedynie na grupe społeczno-demograficzną do
    > której skierowana jest reklama, a więc nic nie może zrobić z tym fantem.

    To po co ujawniał Onetowi mój adres? Nie wyraziłem zgody.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 45. Data: 2005-06-02 20:08:03
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > niezwiązanego z Onetem.
    >
    > Jest to wyraźna przesyłka inicjowana przez mBank. I dlatego jestem na nich

    Cóż, email nie jest oficjalnym kanałem dostępu,
    więc i tak nic konkretnego tą drogą nie załatwisz,
    a mBank to 'samBank' (bank samoobsługowy)
    więc najprostszą drogą na pozbycie się spamu
    będzie samodzielna zmiana emaila zarejestrowanego w systemie
    na adres nieistniejący, albo taki na spam - jak ten z onetu.

  • 46. Data: 2005-06-03 08:15:52
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    S.T. said the following On 2005-06-02 22:08:
    [...]

    > Cóż, email nie jest oficjalnym kanałem dostępu,
    Ale wysyłanie niezamówionej informacji handlowej człowiekowi który sobie
    tego nie życzy jest jak najbardziej wykroczeniem. Oficjalnie.
    KJ

  • 47. Data: 2005-06-03 08:30:17
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > Ale wysyłanie niezamówionej informacji handlowej człowiekowi który sobie
    >  tego nie życzy jest jak najbardziej wykroczeniem. Oficjalnie.

    Sugerujesz, że zamiast skasować email powinien iść do sądu?

  • 48. Data: 2005-06-03 08:39:49
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    S.T. said the following On 2005-06-03 10:30:
    [...]

    > Sugerujesz, że zamiast skasować email powinien iść do sądu?

    Jeżeli (jak rozumiem) nic innego do mBanku nie dociera ? (BTW. do
    prokuratury)
    KJ

  • 49. Data: 2005-06-03 08:53:11
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > S.T. said the following On 2005-06-03 10:30:
    > [...]
    > >
    > Jeżeli (jak rozumiem) nic innego do mBanku nie dociera ? (BTW. do
    > prokuratury)

    Ty byś poszedł?

  • 50. Data: 2005-06-03 09:14:44
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    S.T. said the following On 2005-06-03 10:53:
    [...]

    > Ty byś poszedł?
    To zależy.
    KJ