  • 1. Data: 2002-04-10 08:06:07
    Temat: mBank - Arogancja czy głupota????
    Od: "zdano" <s...@n...com.pl>

    Dzien dobry,
    było tak:
    1. Zdefiniowalem przelewy w imieniu wlasciciela mieszkania, ktore wynajmuje.
    2. Dzialalo! (jeszcze 25.03 dzialalo)
    3. Bank zmienil moje definicje (wprowadzil moje dane do pola "nadawca") bez mojej
    wiedzy.
    4. Na moje pytanie dlaczego nastąpilo to bez poinformowania mnie (wtedy mialbym
    szanse wprowadzic usuniete informacje do
    pola "tytul") konsultant w mLinii powiedzial, ze wiadomość o tym mogłem przeczytac w
    aktualnosciach.

    Pytania:
    Czy mbank jest arogancki, czy ja jestem glupi, czy moze czegos nie doczytalem?

    Pozdrawiam
    Zdano wkurzony

  • 2. Data: 2002-04-10 08:10:37
    Temat: Re: mBank - Arogancja czy głupota????
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Pytania:
    > Czy mbank jest arogancki, czy ja jestem glupi, czy moze czegos nie
    doczytalem?

    Zaloz sobie konto w Multibanku -tam jeszcze to dziala.
    A jak nie, to... Chyba nie ma juz banku w ktorym to dziala.
    Powodzenia!

  • 3. Data: 2002-04-10 08:28:48
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AMRA"
    > doczytalem?
    >
    > Zaloz sobie konto w Multibanku -tam jeszcze to dziala.
    > A jak nie, to... Chyba nie ma juz banku w ktorym to dziala.

    a nie mozecie danych wlasciciela wpisac w komentarzu, chyba obojetne kto
    oplaca - wazne z jakiego tytulu. Swoja droga tak istotna zmiana w dzialaniu
    systemu powinna sie odbyc po uprzednim poinformowaniu uzytkownikow (z
    wyprzedzeniem).
    Czy po loginie tak trudno przekazac uzytkownikowi wazna wiadomosc?
    *** blad ***
    PS zawsze sie dziwie masochistom z mBanku ;-))

  • 4. Data: 2002-04-10 08:36:59
    Od: "Grzegorz Bieszczak" <b...@s...pl>

    > Zaloz sobie konto w Multibanku -tam jeszcze to dziala.
    > A jak nie, to... Chyba nie ma juz banku w ktorym to dziala.
    > Powodzenia!

    Nie chodzi o to, czy dziala, czy nie. Chodzi o to, ze bank bez informowania
    klienta zmienia wprowadzone przez niego dane. Umieszczenie informacji w
    sekcji "Aktualnosci" nie robi roznicy - informacja powinna byc tak podana
    klientowi, by on nie mial prawa jej przeoczyc (np. okienko z ostrzezeniem po
    zalogowaniu sie lub tez - idealnie - list polecony). Bank zmieniajac dane
    przelewu narazil klienta na trudne do oszacowania straty i klopoty - a
    lekcewazace podejscie do klienta dowodzi, ze sam zarzad mBanku traktuje ten
    bank bardziej jako zabawke - skarbonke niz jako powazna instytucje
    finansowa. W przypadku jakichkolwiek problemow sprawa nadawalaby sie do
    sadu - i mysle, ze szanse na wygrana bylyby bardzo duze.

  • 5. Data: 2002-04-10 08:37:49
    Od: "pablos" <d...@p...onet.pl>

    > doczytalem?
    >
    > Zaloz sobie konto w Multibanku -tam jeszcze to dziala.
    > A jak nie, to... Chyba nie ma juz banku w ktorym to dziala.

    tu nie chodzi o to, że coś zmieniono, ale że mBank zakłada że wszyscy
    dookoła nie mają nic innego do roboty tylko czytać: codziennie, raz na
    tydzień, raz na miesiąc * czy jego ukochany bank nie zmienił czegoś
    zasadniczego w ofercie

    drogi mBanku, wyrośnij wreszcie ze zbyt krótkich gatek, i zacznij się
    zachowywać jak bank dla normalnych klientów a nie dla pasjonatów - beta
    testerów których cieszy wykrycie każdej wady systemu, są ludzie którzy chcą
    poprostu korzystać

    *jaka jest prawidłowa wg. mbanku częstotliwość z jaką wzorcowy użytkownik
    powinien sprawdzać na stronach mbanku czy coś się nie zmieniło

  • 6. Data: 2002-04-10 08:38:41
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "zdano" <s...@n...com.pl> napisał w wiadomości
    > Dzien dobry,
    > było tak:

    [ciach]

    Glupota.

    pzdr

  • 7. Data: 2002-04-10 08:41:15
    Od: "pablos" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > finansowa. W przypadku jakichkolwiek problemow sprawa nadawalaby sie do
    > sadu - i mysle, ze szanse na wygrana bylyby bardzo duze.

    raczej nie, kiedyś mnie tym wkurzyli tym samym i przypomniałem sobie treść
    regulaminu (a to że się zgadzasz z regulaminem nie budzi chyba wątpliwości)
    i tam jest punkt o tym, że wszelkie zmiany są publikowane w sposób
    elektroniczny na ich stronie www.

    więc od strony formalno prawnej są raczej zabezpieczeni, gorzej z praktyką,
    bo to poporstu wkurza klientów i jest niedorzeczne

  • 8. Data: 2002-04-10 08:42:30
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    > dookoła nie mają nic innego do roboty tylko czytać: codziennie, raz na
    > tydzień, raz na miesiąc * czy jego ukochany bank nie zmienił czegoś

    Moze wlasnie to bylo ich celem?

  • 9. Data: 2002-04-10 08:42:46
    Od: "Phink" <p...@w...pl>

> [...]
    przeczytac w aktualnosciach.

    > Pytania:
    > Czy mbank jest arogancki, czy ja jestem glupi, czy moze czegos nie

    Ja też sobie nie przypominam, żeby było cos w Aktualnościach (sprawdzam
    kilka razy w tygodniu, a niekiedy codziennie), chyba że pojawiło się na 5
    minut.

    Pozdrawiam.
    Phink_co_jeszcze_lubi_mBank_albo_się_nie_naciął.

  • 10. Data: 2002-04-10 08:43:06
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    przeczytac w aktualnosciach.

    > Pytania:
    > Czy mbank jest arogancki, czy ja jestem glupi, czy moze czegos nie

    Mimo wszystko, ze mogles wpisac dane w tytule to wina mBanku, gdyz powinien
    informowac swoich klientow o zimanach w systemie.