  • 1. Data: 2004-10-29 22:20:58
    Temat: lukas e-bank
    Od: Artur <a...@s...pf.pl>

    Witam,

    Czy możliwość podglądu cudzych zleceń poprzez interfejs WWW ww. banku to
    normalna rzecz? Pytanie raczej z gatunku retorycznych.

    --
    Artur

  • 2. Data: 2004-10-29 22:27:10
    Temat: Re: lukas e-bank
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    > Witam,
    >
    > Czy możliwość podglądu cudzych zleceń poprzez interfejs WWW ww. banku to normalna
    rzecz? Pytanie raczej z gatunku retorycznych.

    a maja tam taki fjuczer?

    kursor

  • 3. Data: 2004-10-29 22:46:38
    Od: Artur <a...@s...pf.pl>

    kursor wrote:

    > a maja tam taki fjuczer?

    Aż dziwne, że dopiero teraz go zauważyłem. Chyba trzeba zmykać stamtąd w
    te pędy.

    --
    Artur

  • 4. Data: 2004-10-29 22:55:10
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Artur napisał(a):

    > Aż dziwne, że dopiero teraz go zauważyłem. Chyba trzeba zmykać stamtąd w
    > te pędy.

    A może coś więcej napiszesz? Jak to zrobić?

    --
    Marek

  • 5. Data: 2004-10-29 23:05:41
    Od: Artur <a...@s...pf.pl>

    MarekM wrote:
    > A może coś więcej napiszesz? Jak to zrobić?

    Przy przeglądaniu zleceń nie są sprawdzane żadne relacje typu
    klient<->zlecenie. Podmieniając ręcznie identyfikator zlecenia można
    wobec tego obejrzeć dowolne, również nieswoje.

    --
    Artur

  • 6. Data: 2004-10-30 07:36:18
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Artur napisał(a):

    > Przy przeglądaniu zleceń nie są sprawdzane żadne relacje typu
    > klient<->zlecenie. Podmieniając ręcznie identyfikator zlecenia można
    > wobec tego obejrzeć dowolne, również nieswoje.

    Ślicznie. Eh...

    --
    Marek

  • 7. Data: 2004-10-30 08:07:02
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Artur napisał(a):

    > Przy przeglądaniu zleceń nie są sprawdzane żadne relacje typu
    > klient<->zlecenie. Podmieniając ręcznie identyfikator zlecenia można
    > wobec tego obejrzeć dowolne, również nieswoje.

    Dokładnie. Właśnie sobie chodzę po cudzych zleceniach. Pięknie. Tyle
    dobrze, że nie ma danych zleceniodawcy.

  • 8. Data: 2004-10-30 08:10:29
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Dokładnie. Właśnie sobie chodzę po cudzych zleceniach. Pięknie. Tyle
    > dobrze, że nie ma danych zleceniodawcy.

    ... chyba, że ktos wpisał je w tytule płatności...

    Wprost genialna wpadka... To się do gazet nadaje...

  • 9. Data: 2004-10-30 08:19:39
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > ... chyba, że ktos wpisał je w tytule płatności...

    ... albo ma kredyt i podana jest wysokość raty, nr umowy i imie i
    nazwisko klienta...

  • 10. Data: 2004-10-30 08:25:51
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > ... albo ma kredyt i podana jest wysokość raty, nr umowy i imie i
    > nazwisko klienta...

    Super...Bugus maximux. Aż sobie specjalnie jedno zlecenie stworzyłem ;-)
    Ciekawe jak szybko zareagują.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica