  • 1. Data: 2004-10-29 18:22:39
    Temat: Ciekawostka przyrodnicza w BGŻ
    Od: MarekM <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Chciałem zamknąć rachunek oszczędnościowy "e-skalacja" przez www.

    Zgodnie z (moją) logiką przelałem z niego wszystkie środki na konto
    osobiste Integrum. Następnie wybrałem opcje: e-skalacja, Zamknij
    e-skalację. Pojawiła się formatka z wyborem rachunku docelowego, pole
    "Tytułem:" oraz "na sztywno" wpisana kwota: 0,00zł. Niewiele myśląc
    wcisnąłem przycisk "Usuń e-skalację". No i niespodzianka: komunikat
    systemu o treści "To pole nie może być puste" - przy polu "Tytułem",
    oraz... "Kwota musi być większa od zera".

    Dobrze. Wpisałem w polu "Tytułem" tekst "Likwidacja e-skalacji".
    Wybrałem "Usuń e-skalację". Świetnie: "Kwota musi być większa od zera".

    Pracownik banku potwierdził: żeby zamknąć rachunek, trzeba najpierw
    przelać na niego jakieś środki, a potem przelać je z powrotem tam, gdzie
    były przy zamykaniu rachunku. Nie można zamknąć pustego rachunku!

    Ależ sobie ten bank wymyślił, nie ma to tamto :-)

    --
    Marek

  • 2. Data: 2004-10-29 20:49:11
    Temat: Re: Ciekawostka przyrodnicza w BGŻ
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    MarekM wrote:
> [...]

    > rachunku!
    >
    > Ależ sobie ten bank wymyślił, nie ma to tamto :-)

    dobrze wymyslil - co si szkodzi pusty rachunek, moze kiedys na niego przelejesz
    zeby pooszczedzac :-)
    placisz cos za otwartą e-skalację?
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-10-29 20:53:17
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    no to przelej grosz :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 4. Data: 2004-10-29 21:07:58
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    blad napisał(a):

    > dobrze wymyslil - co si szkodzi pusty rachunek, moze kiedys na niego przelejesz
    > zeby pooszczedzac :-)

    Oprocentowanie: 3.00% dla kwot od 1 do 5 tys. zł, 3.50% poniżej 30 tys.
    zł, 4.00% poniżej 50 tys. zł, 4.75% powyżej 50 tys. zł. Są
    atrakcyjniejsze oferty...

    > placisz cos za otwartą e-skalację?

    Na szczęście nie :-)

    --
    Marek

  • 5. Data: 2004-10-29 21:09:47
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Jarek Andrzejewski napisał(a):

    > no to przelej grosz :-)

    Jasne, że mogę tak zrobić - śmieszy mnie tylko kuriozalność takiego
    rozwiązania.

    --
    Marek

  • 6. Data: 2004-11-02 07:51:06
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

    > Na szczęście nie :-)

    Heh, ja na tej e-skalacji trzymam zaskórniaki :))

    Grzexs

  • 7. Data: 2004-11-02 21:38:14
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Grzexs napisał(a):
    > Heh, ja na tej e-skalacji trzymam zaskórniaki :))

    Ja trzymaŁEm, teraz powoli się z tego banku ewakuuję. Zgdanij dlaczego ;-)

    --
    Marek