  • 21. Data: 2003-10-29 19:29:14
    Temat: Re: ktore konto firmowe wybrac inteligo czy mbank?
    Od: Bartol Partol <b...@p...co>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    > Przepraszam, że wtrącę. Czy Ty też sypiasz z SMSami? :-)

    Lubie je pasjami, pod warunkiem, ze nie ma ich za duzo ;-))))))).

    Porzede wszystkim jednak niezwykle szybko przyzwyczajam sie do ulatwien,
    a sensownie wykorzystywane powiadomienia SMSami (np. o ruchach na koncie
    czy o nowej _wazniej_ poczcie) sa takimi wlasnie ulatwieniami. I bardzo
    trudno mi z nich zrezygnowac (m.in. dlatego nigdy nie zdecydowalem sie
    na zmiane opa komorkowego, mimo ze pare razy o tym powaznie myslalem i
    dlatego wlasnie otworzylem drugie konto w Inteligo). Ale wbrew pozorom
    nie jestem typem nalogowca. ;-))))))

    Bartol

  • 22. Data: 2003-10-31 13:31:54
    Od: "sas" <s...@p...pl>

    >Witam!
    >
    >Ktore konto firmowe wybrac inteligo czy mbanku?
    >Czy ktores ma wyrazna przewage na drugim (oprcz liczby bankomantow)?
    >Dodam ze posiadam juz zwykle konto w mbanku.
    >
    >pozdrawiam
    >Ryszard

    Przeczytałem najpierw wszystkie odpowiedzi na Twój wątek z uwagą i wychodzi na
    to,że korespondują sobie ludzie nie udzielając Ci konkretnych rad i
    podpowiedzi. Zrobili to zaledwie nieliczni. Cenne ale mało jest tutaj tych

    onkretnych. Zagdzam się, że INTELIGO jest pozornie "droższe" ale jakościowo

    nieporównywanlnie lepsze. Jesli ktoś pisze : jesli nie potrzebujesz

    ankomatów, oddziałów iprzelewów zagranicznych" to znaczy, że nie wie chyba na

    czym polega w ogóel prowadzenie konta firmowego. W firmie liczy się przede
    wszystkim szybki, elastyczny dostęp do pieniędzy. Szybkosć informacji w
    INTELIGO bije całą pozostała ofertę na rynku. Doświadczyłem tego w mbaku -
    jedno wielkie kuriozum. sam korzystam z konta firmowego w INTELIGO juz od
    poczatku powstania banku i jestem z niego super zadowolony. Transakcje firmowe
    realizuję karta firmową i tyle. Wszystkie inne nalezności rozliczam przelewem.
    Nigdy się nie zawiodłem. Nadmiar gotówki lezy sobie spokojnie na koncie
    prywatnym INT i wówczas masz dostęp do gotówki w bankomatach PKO BP na każdym
    rogu - bo jest to ich niezaprzeczalny atut. Poza tym jeszcze jedną ogromną
    zaletą INTELIGO jest fakt, że równiez wpłaty na firmowe konto sa
    bezprowizyjne, jesli są dokonywane w PKO BP. Pomyśł o wygodzie dla Twoich
    klientów. To doskonałe rozwiązanie. Moi klienci nie wszyscy maja konta bankowe
    i bardzo wygodnym jest dla nich dokonanie wpłaty w tzw. zwykłym PKO BP jesli
    mają świadomość, że nic im bank za tę transakcję nie pobierze. Pomijam fakt,
    że z mbankiem przeżywam jakies dziwne kuriozum z oddzwanianiem, bo gdybym miał
    tam konto firmowe i musiał czekać na oddzwonienie ponad 2 tygodnie, to chyba
    sam bank rozłożyłby mi firmę bez mojej pomocy. W firmie elastyczny pieniądz to
    przeciez podstawa! Mówiąc krótko: mbank nie ma u mnie czego szukać i nie
    dlatego, że ich nie lubię - tylko są w tych w/w atutach po prostu za słabi dla
    mnie i mojej firmy. Natomiast INTELIGO nie zawiodło mnie od ponad 2 lat. Pozdr.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 23. Data: 2003-10-31 17:40:33
    Od: Krystek <k...@s...pl_>

    sas napisał:
> [...]
    > mnie i mojej firmy. Natomiast INTELIGO nie zawiodło mnie od ponad 2 lat. Pozdr.

    Bo dla Biznesu to lepszy jest MultiBank.

    K.

  • 24. Data: 2003-10-31 18:52:03
    Temat: Re: ktore konto firmowe wybrac ? MultiBank :)
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "sas" <s...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Zagdzam się, że INTELIGO jest pozornie "droższe" ale jakościowo
    > nieporównywanlnie lepsze.

    POZORNIE ??? Zapoznaj się lepiej z TOiP !

    > Jesli ktoś pisze : jesli nie potrzebujesz bankomatów, oddziałów iprzelewów
    zagranicznych" to znaczy, że nie wie chyba na
    > czym polega w ogóel prowadzenie konta firmowego.

    A od kiedy w tym wspaniałym, rewelacyjnym i pozornie droższym inteligo są
    przelewy zagraniczne ? :P

    > Szybkosć informacji w
    > INTELIGO bije całą pozostała ofertę na rynku.

    MEGA^ROTFL !!!!!!!!

    --
    Zapoznaj się lepiej z ofertą innych banków. Przy aktywnym korzystaniu z tego
    konta opłata miesięczna będzie pewnie oscylowac pomiędzy 15zl-25zl ! A takie

  • 25. Data: 2003-10-31 19:02:25
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Witek napisał:

    > MEGA^ROTFL !!!!!!!!

    Znasz inny bank w Polsce informujacy _na_biezaco_ SMSem o _kazdej_
    zmianie na koncie i do tego za _zryczaltowana_ oplata? Pewnie Multibank?
    ROTFL.

    Bartol

  • 26. Data: 2003-10-31 19:48:26
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał:
    > Znasz inny bank w Polsce informujacy _na_biezaco_ SMSem o _kazdej_
    > zmianie na koncie i do tego za _zryczaltowana_ oplata? Pewnie Multibank?
    > ROTFL.

    Wiem, wiem, ze te SMSy dla niektórych sprawa wręcz priorytetowa; a jakość oferty
    nie ma znaczenia ;)
    Przeczytaj jeszcze raz. Tym razem ze zrozumieniem:

> [...]
    > wszystkim szybki, elastyczny dostęp do pieniędzy. Szybkosć informacji w
    > INTELIGO bije całą pozostała ofertę na rynku.

    A co do SMSow, to było ostatnio o tym. Z tego co pamietam inteligo nie jest
    jedyne...
    W innych bankach jest przecież dostęp poprzez SMS, WAP, inet, IVR, infolinie.
    Wysyłanie SMSów to nie wszystko :)

    Jak dla mnie EOT.

  • 27. Data: 2003-10-31 20:00:34
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Witek napisał:

    > Wiem, wiem, ze te SMSy dla niektórych sprawa wręcz priorytetowa; a jakość oferty
    > nie ma znaczenia ;)
    > Przeczytaj jeszcze raz. Tym razem ze zrozumieniem:

    No wlasnie do tego sie odnioslem, powinienem zrozumiec to inaczej? Znasz
    bank, ktory szybciej poinformuje Cie o zmianach na koncie? Moze Multibank?

> [...]
    > jedyne...
    > W innych bankach jest przecież dostęp poprzez SMS, WAP, inet, IVR, infolinie.

    No wlasnie, bylo ale chyba sie nie zrozumialo. Chodzilo o SMSy wysylane
    _automatycznie_ przez bank, a nie na zadanie uzytkownika. I okazalo sie,
    ze zaden bank tutaj do piet Inteligo nie dorasta (najblizej jest ING,
    ale przy duzym ruchu na koncie mozna pojsc z torbami).

    A co do innych kanalow (WWW, WAP, telefon, SMS na zadanie) to maja one
    te wade, ze trzeba wykonac akcje, by otrzymac reakcje. Jesli czekasz na
    wplate, to mozesz sie nasprawdzac po pachy czy aby juz kasa nie
    wplynela. A w Inteligo spokojnie czekasz na SMSa, ktory przyjdzie kilka
    senkund po tym jak kasa wplynie na konto. I o to sasowi chodzilo, a Ty
    tego niestety nie zrozumiales.

    > Jak dla mnie EOT.

    Moze i dobrze. Zawsze staraj sie czytac ze zrozumieniem i nie zarzucaj
    innym, ze nie rozumieja, bo nie masz racji.

    Bartol

  • 28. Data: 2003-10-31 22:48:19
    Od: "sas" <s...@p...pl>

    >gdybym miał
    >to chyba
    >zny pieniądz to
    >ć i nie
    >za słabi dla
    >at. Pozdr.
    >
    >Bo dla Biznesu to lepszy jest MultiBank.
    >
    >K.

    Czy Multi też stosuje kuriozalną metodę oddzwaniania jak w mbanku?
    Byłbym wdzięczny za odpowiedź.

  • 29. Data: 2003-11-01 01:17:38
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał:
    > No wlasnie do tego sie odnioslem, powinienem zrozumiec to inaczej? Znasz
    > bank, ktory szybciej poinformuje Cie o zmianach na koncie? Moze Multibank?

    A czy szybkość dostępu do informacji o tym co sie dzieje na koncie, to tylko
    SMSy ? Dla mnie nie.

> [...]
    > ze zaden bank tutaj do piet Inteligo nie dorasta (najblizej jest ING,
    > ale przy duzym ruchu na koncie mozna pojsc z torbami).

    Nie czytałem dokładnie tego wątku bo SMSy dla mnie nie sa AŻ tak ważne, jak dla
    niektórych :)

> [...]
    > wplynela. A w Inteligo spokojnie czekasz na SMSa, ktory przyjdzie kilka
    > senkund po tym jak kasa wplynie na konto. I o to sasowi chodzilo, a Ty

    A pisał coś o SMSach ? Czy ogólnie ?

    > Moze i dobrze. Zawsze staraj sie czytac ze zrozumieniem i nie zarzucaj
    > innym, ze nie rozumieja, bo nie masz racji.

    Jw.

  • 30. Data: 2003-11-01 07:40:29
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Witek" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości

    Multibank?

    > A czy szybkość dostępu do informacji o tym co sie dzieje na koncie, to
    tylko
    > SMSy ? Dla mnie nie.

    No więc w czym inteligo jest wolniejsze od dajmy na to takiego Multi czy
    czegokolwiek innego w kwestii informacji o tym, co się dzieje na koncie [nie
    biorąc pod uwagę tych SMSów] ? No bo ja już nie rozumiem...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara