  • 61. Data: 2002-02-17 15:50:49
    Temat: Re: ktore konto?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > jak widzę co polecacie to aż mi się nóż w kieszeni otwiera.
    > inteligo/izzybank (bez karty) + coś walutowego np. vc pekao.

    Na Euro to VC zrobisz???
    A do Niemiec z VE bedzie jechal?
    I sie czep :) Ja Izzy polecam - a wplaty via BZWBK :)
    A Inteligo czemu bez karty? Jeszcze nie pobieraja kasy... ;)))

  • 62. Data: 2002-02-17 15:54:54
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Na Euro to VC zrobisz??? a nie lepiej na USD:)
    > A do Niemiec z VE bedzie jechal? czemu nie, tylko z VC
    > I sie czep :) Ja Izzy polecam - a wplaty via BZWBK :)
    > A Inteligo czemu bez karty? Jeszcze nie pobieraja kasy... ;)))
    ale jest słaba karta już lepiej vc złotową:)) (lub walutową jak woli usd)

  • 63. Data: 2002-02-17 16:11:58
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > ale jest słaba karta już lepiej vc złotową:)) (lub walutową jak woli usd)

    Eeeee - to wszystko to sa takie dywagacje i przerost formy nad trescia :)
    Moim zdaniem - Radek ma racje i ja mam racje, tylko... Tylko zalezy to od
    sytuacji...

    Gdybym mial pod nosem placowke BPH to tam bym siedzial za 4.5 zeta i bylbym
    zadowolony z licznych kart jakie daja, darmowych przelewow itp.
    Mam WBK pod nosem to z niego korzystam (chociaz wlasnie!!! z powodu platnych
    przelewow nie traktuje go jako konta glownego).

    Jest tyle ofert na rynku, ze kazdy sbie cos tam dopasuje.

    Ale powinno to spelniac wszystkie jego obecne wymagania i byc w miare tanie.

    To tak jak z opcjami do VG - po co placic za hotele, lotniska itp skoro sie
    w ogole nie lata??? :)

    Dlatego cala ta klotnia byla zupelnie bez sensu - skoro znalismy tylko czesc
    potrzebnych danych do jednoznaczego stwierdzenia: ten bank jest
    najlepszy....

    Gdyby nie to, ze on jest niepelnoletni powiedzialbym Lukas i tylko Lukas ;)

  • 64. Data: 2002-02-17 22:33:05
    Od: "Bartek" <b...@i...pl>

    Wow! Niezla klotnia sie tu wywiazala. Mi naprawde nie zalezy na drobiazgach
    typu 0.5 pln:-) Mieszkam we Lwówku Ślaskim 30 km od Jeleniej Gory. Dziura
    zabita dechami. Wiem na pewno, ze jest tu odzial BZWBK S.A., wiec pewnie
    tam zaloze to konto. Czym mam blisko do WBK? Pewnie, cale miasto mozna
    przejsc w 15 minut.
    Dzieki za Wasze opinie (sorry, ze tak dlugo nie odpowiadalem, ale bylem w
    Jeleniej w kinie). Poczytam to wszystko jeszcze raz jutro jak wroce ze
    szkoly i jak czegos nie bede wiedzial to nie zapomne sie zapytac:-)
    Z tego co wyczytalem roznice sa niewielkie. Moge sie mylic, ale musze to
    readnac ze 2 razy. Konto bede zakladal dopiero w sobote, wiec mam jeszcze
    czas sie zastanowic. Ale mam jedno pytanie tak na swiezo: Co to jest token?
    Jeszcze raz dzieki.

    --
    --[ priv: b...@i...pl ]--
    --[ Bartosz Grębowicz ]--

  • 65. Data: 2002-02-17 23:40:01
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > readnac ze 2 razy. Konto bede zakladal dopiero w sobote, wiec mam jeszcze
    > czas sie zastanowic. Ale mam jedno pytanie tak na swiezo: Co to jest

    Prosze, nie pytaj :))))
    Poszukaj, bo ja juz nie odpowiadam :)))

  • 66. Data: 2002-02-18 17:49:00
    Temat: Re: JA MAM k**** racje?!? :)
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 17 Feb 2002 16:44:22 +0100, w <a4oj43$ep0$1@news.onet.pl>, "AMRA"
    <a...@a...com> napisał(-a):

    > Ustalmy jedno - spieprzyles z tego banku? Tak
    > Polecasz mu bank, ktory dla ciebie okazal sie za drogi? Tak
    > Czy myle sie do tego momentu? Nie.

    Osoba 1: "Mały Fiat to nędzne auto. Nie kupuj malucha."
    Osoba 2: "To co mam kupić?"
    Osoba 1: "Może Punto, Bravo..."
    Osoba 2: "No co, Ty, chyba żartujesz, przed chwilą odradzałeś Fiata,
    teraz go polecasz?"

    > Wiesz gdzie on mieszka? Nie
    > Czy ja wiem??? no.... :D
    > No to teraz chlopie co ty powiesz NA TO:
    > Wychodzi mi, ze ma telefon w Dialogu i mieszka w jgorze - to chyba Jelenia
    > Gora???
    > no to teraz Jelenia Gora:
    [...]

    Już wiesz, że nie w Jeleniej.

    PS. Ja mieszkam we Wrocławiu, proporcje placówek i bankomatów BZWBK
    również są na korzyść BZWBK, ale i tak jego oferta jest taka nędzna,
    że wolałem iść do BPH.

    Z popularnych produktów chyba tylko kredytówka jest niezła.

  • 67. Data: 2002-02-18 20:43:36
    Od: "Bartek" <b...@i...pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > To co zwykle -- wygórowane opłaty, brak odmiejscowienia rachunku, brak
    > stałej prowizji za wypłaty z obcych bankomatów.

    Co to znaczy: Brak odmiejscowienia rachunku?

    --
    --[ priv: b...@i...pl ]--
    --[ Bartosz Grębowicz ]--

  • 68. Data: 2002-02-18 20:48:02
    Od: "Bartek" <b...@i...pl>

    > I to jest podstawowy błąd, bo BZWBK zupełnie nie nadaje się na główne
    > konto złotówkowe.

    Tyle napisac kazdy potrafi. Dlaczego sie nie nadaje? Bo trzeba placic za
    przelew? Bo co jeszcze? Cos z tokenami?
    Wyjasnij blizej dlaczego sie nie nadaje. Punkt po punkcie.

    --
    --[ priv: b...@i...pl ]--
    --[ Bartosz Grębowicz ]--

  • 69. Data: 2002-02-18 21:51:10
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Już wiesz, że nie w Jeleniej.

    A ciekaw jestem czy tam ma oddzial BPH :)

  • 70. Data: 2002-02-19 01:03:57
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 18 Feb 2002 21:43:36 +0100, w <a4rp28$a21$1@news.onet.pl>,
    "Bartek" <b...@i...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomo?ci

    > Co to znaczy: Brak odmiejscowienia rachunku?

    Że każdy oddział traktuje Twój rachunek jakbyś w nim założył. Tzn.
    masz swobodny dostęp do rachunku nieznależnie czy jesteś we Wrocławiu,
    czy Suwałkach.