  • 51. Data: 2002-02-17 14:25:56
    Temat: Re: ktore konto?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ale zrozum -- nie każdy chce czekać 3 dni zanim pieniądze dotrą na
    > izzy by móc dokonywać operacji.

    Co gadasz, jakie kurde 3 dni?
    Poza tym sam sobie to rozwiazal - mam mu bedzie wplacala na Izzy - i z Izyy
    bedzie przelew na BZWBK - a jesli ma gotowke to sobie sam wplaci.

    > Tak, WAP czy asygnata są zdecydowanie częściej wykorzystywane niż
    > wypłata z obcego bankomatu czy przelew :)).

    Chyba tak, szcegolnie jak nie jest nawet studentem...

    > No, ty Ty chcesz wpuścić chłopaka w kanał fundując mu konto, które
    > nadaje się tylko jako dodatkowe i jeszcze doradzasz mu, by uczynił je
    > podstawowym.

    no ile twoje kosztuje?
    4,5 zl miesiecznie
    a WBK? Ile tych przelewow bedzie robil? W te i nazat bedzie przelewal kase?
    co bronisz?

    > Tymczasem w konkurencji za minimalnie większe pieniądze ma znacznie
    > lepszą usługę, którą na dodatek może całkowicie wykorzystywać jako
    > podstawowe konto.

    Buhehe - a niby w czym lepsze? Ze ma 0 oplat za przelewy?
    I w tym ma byc lepsze?

    > PS. A najśmieszniejsze w Twoim zestawieniu była całkowite pominięcie
    > opłat za token, a za to wyszczególnienie opłat za tak przydatne
    > instrumenty jak WAP dla kogoś, kto chce zminimalizować koszty :)))
    > Może odrobinę rzetelności?

    Gdybys znal oferte BZWBK wiedzialbys ze juz nie wydaja tokena do kont
    studenckich i dla mlodziezy.

    Moze przejrzyj, poczytaj tak jak ja to zrobilem, a potem dawaj przyklady...

    Bo jak dla mnie bez sensu gadasz.

    Dajesz chlopakowi cos za 4,5 zlotego...
    Dlaczego? Bo ma darmowe przelewy.... Za te 4,5 zlotego to ma 3 eliksiry w
    BZWBK albo 9 tanich przelewow.
    I tani przelew idzie 2 (!!!!!) dni nie trzy. Chyba robie takie przelewy i
    wiem co pisze!

    Drazmy dalej - jak jest z subkontem walutowym - moze czy nie?
    Bo w WBKu ma za friko - i ja to wiem bo sam mam takie.

  • 52. Data: 2002-02-17 14:38:32
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Wybacz, od WBK jest to zdecydowanie lepsza oferta.
    > Przynajmniej nadaje się na konto podstawowe. A Ty jak dziecko upierasz
    > się przy swoim słabym BZWBK, który nadaje się tylko na konto
    > dodatkowe.

    Podaj mi swoje argumenty...

    Jesli jest TAKIE super to nuby czemu wszyscy z BPHPBK spieprzaja m.in.
    wlasnie do WBKu?

    No taki super jest?
    To dlaczego TY zrezygnowales? Tak tam dobrze bylo???
    Pracujesz tam, ze klientow chcesz im nagonic???

    BZWBK nadaje sie w zupelnosci na konto podstawowe, wiesz dlaczego?

    Bo akurat pasuje dla jego wymagan. ty mu kazesz placic 4,5 zlotego - tylko
    po cholere jak ma za friko w BZWBKu + Izzy???

    Przeczytaj moze jego posty i zobacz co on chce.

    Jakbys nie liczyl moja rada jest tansza.
    a ze nie lubisz BZWBK... twoj problem - zebys mial jakies argumenty
    merytoryczne.
    W czym jest lepsze to BPH? No w czym skoro sam uciekles z niego?
    Darmowe przelewy?? Wyyyybacz... Izzy tez ma darmowe przelewy i prowadzenie
    za friko.

    Jesli mama ma mu tam kase przelewac, jesli chce miec koniecznie rachunek w
    EURO + jesli jezdzi po Europie i tam robi zakupy... To co sie upierasz na
    BPHPBK?

    Zastanaiwales sie ile on tych przelewow robi???

    Twoja "oferta" moglaby byc lepsza gdyby chlopak robil >3 przelewy
    miesiecznie i gdyby robil rozne przelewy - a z tego co wiedze on chce tylko
    za telefon.

    Wiec na kij mu token? I na kij ma placic 4,5 zl ?

    Wyplata taz kosztuje 5zl z bankomatu obcego (minimum) lub 3% - ale powiedz
    szczerze jakie to ma znaczenie dla niego?
    Sadzisz, ze bedzie wyplacal z obcego bankomatu sumy wieksze niz 150 zl??
    Prawdopodobnie to on ma tyle kieszonkowego....

    No wiec dalej przekonaj mnie w czym jest lepsza ta oferta...

  • 53. Data: 2002-02-17 14:46:12
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 17 Feb 2002 15:25:56 +0100, w <a4oegv$94k$1@news.onet.pl>, "AMRA"
    <a...@a...com> napisał(-a):

    > Co gadasz, jakie kurde 3 dni?

    Jeżeli wpłacisz w czwartek wieczorem, to nawet 4 :).

    > Poza tym sam sobie to rozwiazal - mam mu bedzie wplacala na Izzy - i z Izyy
    > bedzie przelew na BZWBK - a jesli ma gotowke to sobie sam wplaci.

    To jest ominięcie problemu, a nie zlikwidowanie.

    > Chyba tak, szcegolnie jak nie jest nawet studentem...

    Tak, zwłaszcza ten WAP :))). Ale ściemniasz.

    > Buhehe - a niby w czym lepsze? Ze ma 0 oplat za przelewy?
    > I w tym ma byc lepsze?

    Jesteś tak zaślepiony tym BZWBK, że nawet nie potrafisz sobie
    przypomnieć poprzedniego postu.
    Ma stałą prowizję za obce bankomaty (w Twoim tandemie nie ma takiej
    możliwości), ma potwierdzenia przelewów, ma możliwość natychmiastowych
    przelewów wpłaconych środków na _dowolne_ konto.

    A Ty co masz tym WBK do zaoferowania? Nic. Tylko jako bank do wpłat
    gotówki i przelewów na określonego konto. Zamiast tego głupkowato się
    śmiejesz.

    > Gdybys znal oferte BZWBK wiedzialbys ze juz nie wydaja tokena do kont
    > studenckich i dla mlodziezy.

    Czyli oferujesz mu konto, z którego będzie można dokonywać tylko
    ustalonych przelewów, nawet bez możliwości wykupienia tokena? ROTFL.
    A po zmianę listy kont to pewnie do oddziału? :)))

    > Moze przejrzyj, poczytaj tak jak ja to zrobilem, a potem dawaj przyklady...
    > Bo jak dla mnie bez sensu gadasz.

    Ty gadasz bez sensu. Reklamujesz ten BZWBK, jakby był cudownym
    bankiem, gdy nadaje się tylko do wpłat/wypłat gotówki.

    > Dajesz chlopakowi cos za 4,5 zlotego...
    > Dlaczego? Bo ma darmowe przelewy.... Za te 4,5 zlotego to ma 3 eliksiry w
    > BZWBK albo 9 tanich przelewow.

    Na ustalone konto, bez możliwości wydrukowania potwierdzenia...
    Nie ma co porównywać tych ofert -- jedno to pełnowartościowe konto za
    4,5 zł dla niepełnoletniego, a druga to ogryzek, którego jedyną zaletą
    jest fakt, że jak nic się z nim nie robi, to się nie płaci.

    A różnicę 4,5zł załatwi jedna wypłata kartą BZWBK w obcym bankomacie.

    > Drazmy dalej - jak jest z subkontem walutowym - moze czy nie?
    > Bo w WBKu ma za friko - i ja to wiem bo sam mam takie.

    Masz dla WBK24 Young?

  • 54. Data: 2002-02-17 14:57:45
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 17 Feb 2002 15:38:32 +0100, w <a4of8j$9vh$1@news.onet.pl>, "AMRA"
    <a...@a...com> napisał(-a):

    > Podaj mi swoje argumenty...
    >
    > Jesli jest TAKIE super to nuby czemu wszyscy z BPHPBK spieprzaja m.in.
    > wlasnie do WBKu?

    Czy Ty nie umiesz czytać? Czy Ci uciekający z BPH mają Sez@my Juniory?
    Czy kiedykolwiek w końcu doczytasz, że mowa o kontach dla
    niepełnoletnich? Czy to w końcu pojmiesz różnicę pomiędzy tymi
    kontami. Pisałem już kilka razy, że dotyczy to konto Sez@m, a DO
    CIEBIE NADAL TO NIE DOCIERA.

    > No taki super jest?
    > To dlaczego TY zrezygnowales? Tak tam dobrze bylo???
    > Pracujesz tam, ze klientow chcesz im nagonic???

    Jak wyżej. Zacznij czytać ze zrozumieniem.

> [...]
    > po cholere jak ma za friko w BZWBKu + Izzy???
    > Przeczytaj moze jego posty i zobacz co on chce.
    > Jakbys nie liczyl moja rada jest tansza.

    Tak, Twoja oferta może być tańsza, jeżeli będzie wykonywał minimalne
    ilości przelewów. Za to chcesz go wpuścić w fatalnej jakości konto.

    > a ze nie lubisz BZWBK... twoj problem - zebys mial jakies argumenty
    > merytoryczne.

    Nie lubię BZWBK, bo oferuje tandetny produkt.

    > W czym jest lepsze to BPH? No w czym skoro sam uciekles z niego?

    Aleś odporny na słowo czytane -- BO NIE JESTEM NIEPEŁNOLETNI.
    Daj znać jak to wreszcie zrozumiesz.

    > Darmowe przelewy?? Wyyyybacz... Izzy tez ma darmowe przelewy i prowadzenie
    > za friko.

    Kiedyś zrozumiesz wygodę posługiwania się jednym rachunkiem, zamiast
    dwoma, zwłaszcza, że na przelanie środków z jednego na drugie trzeba
    czekać.

> [...]
    > Prawdopodobnie to on ma tyle kieszonkowego....
    > No wiec dalej przekonaj mnie w czym jest lepsza ta oferta...

    Jeżeli ma 150zł kieszkonkowego, to po co polecasz mu konto walutowe w
    BZWBK, na którym trzeba mieć 200 zł?

  • 55. Data: 2002-02-17 15:09:04
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 17 Feb 2002 15:57:45 +0100, Radosław Popławski
    <r...@a...net.pl> wrote:

> [...]

    Wiecie co, chialem jakos podsumowac wasza dyskusje, ale wlasnie w
    radiu zaczelo leciec "wszyscy mamy zle w glowach, przezyjemy ..."
    Nic nie napisze :-)))
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 56. Data: 2002-02-17 15:19:15
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Jeżeli wpłacisz w czwartek wieczorem, to nawet 4 :).

    Jesli.
    Tylko pytanie podstawowe - po co ma przelewac gdzie indziej?
    Jesli kasa od mamy idzie na Izzy - gdzie juz ma darmowe przelewy?

    Izyy

    > To jest ominięcie problemu, a nie zlikwidowanie.

    Nie to jest tworcze rozwiazanie problemu.
    Ja mu nie kaze placic rocznie 54 zlotych, ty tak i reklamujesz to jako
    zajebiste konto

> [...]
    > możliwości), ma potwierdzenia przelewów, ma możliwość natychmiastowych
    > przelewów wpłaconych środków na _dowolne_ konto.

    1) Co z tego ze ma stala prowizje, skoro zeby przekroczyc 5 zl musialby
    wyplacac powyzej 160 zl? Mysliesz, ze bedzie tyle wyplacal codziennie? Tutaj
    ma Euronety + bankomaty BZWBK
    2) Potwierdzenie jesli mu potrzebne ma w BZWBK - nie widze problemu - co
    bedzie sobie robil kolekcje (po co mu to???)
    3) W Izz tez, w BZWBK tez - co najmniej 3 za te sama cene co twoje... A
    jesli nie przeleje???
    To wtedy jest do przodu.. U ciebine korzysta, nie korzysta musi placic...

    > A Ty co masz tym WBK do zaoferowania? Nic. Tylko jako bank do wpłat
    > gotówki i przelewów na określonego konto. Zamiast tego głupkowato się
    > śmiejesz.

    A skad wiesz ze sie glupkowato smieje? Smucisz...
    Ty polecasz i spieprzasz jednoczesnie z banku? Takie zajebiste konto a ty
    uciekles.. Popatrz...

    > Czyli oferujesz mu konto, z którego będzie można dokonywać tylko
    > ustalonych przelewów, nawet bez możliwości wykupienia tokena? ROTFL.
    > A po zmianę listy kont to pewnie do oddziału? :)))

    Jestes wielce naiwny. A Izzy do czego ma?
    ZA DARMO!!!

    > Ty gadasz bez sensu. Reklamujesz ten BZWBK, jakby był cudownym
    > bankiem, gdy nadaje się tylko do wpłat/wypłat gotówki.

    Cos sie chlopie przyczepil BZWBK - ja mowie o Izzy + BZWBK
    Jesli bedzie robil wolne przelewy - ma za darmo, ma subkonto walutowe - jak
    chcial, ma za darmo.
    A ty mu co oferujesz???
    Nie znasz zupelnie z tego co piszesz jego wymagan, a proponujesz mu cos za
    co sie placi??

> [...]
    > jest fakt, że jak nic się z nim nie robi, to się nie płaci.
    >
    > A różnicę 4,5zł załatwi jedna wypłata kartą BZWBK w obcym bankomacie.

    Zaslepiles sie... A Izzy do czego ma?

    > Masz dla WBK24 Young?

    Nie wiedze problem zeby zalozyl sobie subkonto walutowe..

    Ty uparles sie do stuacji ogolnej, bez uwzglednienia jego specyficznej
    sytuacji:

    Z tego co pisal robi jeden przelew za telefon, jesli zrobi od czasu do czasu
    wolny przelew - ma Izzy - jesli sie zrobi staly - moze isc do BZWB lub sobie
    go robic z Izzy.
    Z tego co pisal to mama mu przesylac ma kase - ma Izzy - skad ma darmowe
    przelewy Elixir- gdzie chce.

    Wyplaty z bankomatow - Euronety sa dosc czesto rozmieszczane - ma tez BZWBK.
    Jesli wyplaca kase.. A jak nie? Albo raz w miesiacu - ze swojego?

    Ty mu proponujesz od razu kobyle - co z tego ze on polowy z tego nie
    potrzebuje - ale nie ma placic 4,5 zl (CO NAJMNIEJ!!! Bo dolicz sobie
    telefon...)...

    Toz przeciez gdybys byl uczciwy lepiej doradzilbys mu e-Integrum -
    prowadzenie friko, przelewy gdzie chce friko...

    Na teraz taki tandem BZWBK + Izzy - mu wystarcza, jak pojdzie na studia
    znajdzie cos lepszego - chociazby e-PKO BP - prowadzenie 3 zl dla studenta -
    bankomaty wszedzie, placowki wszedzie - i co???

    ale teraz ma za darmo, spelnia wszystkie jego potrzeby, nie naraza na jakies
    duze wydatki.

    Z Toba moglbym sie zgodzic w jednym przypadku - gdyby mial BPH pod nosem -
    wtedy ok.

    W innym wypadku po co?

    Powiedz mu po co mu przelewy gdzie chce (jesli on chce tylko jeden a nawet
    jesli ma opcje w Izzy)
    Powiedz mu po co ma miec stala prowizje z bankomatow skoro nawet nie wiesz w
    jakim on miescie mieszka i jak ma bankomaty Euronetu i BZWBK?
    Powiedzmi tez po co mu kazesz placic 4,5 zlotego za cos z czego i tak nie
    korzysta - sam tak orzekles przy Telefonie, SMS i WAPie...

    Mmmmm???

  • 57. Data: 2002-02-17 15:25:11
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Sun, 17 Feb 2002 16:09:04 +0100, Wojtek Frabinski
    <w...@a...net.pl> wrote:

    >Wiecie co, chialem jakos podsumowac wasza dyskusje, ale wlasnie w
    >radiu zaczelo leciec "wszyscy mamy zle w glowach, przezyjemy ..."
    >Nic nie napisze :-)))

    Hmmm... A mnie sie wydaje ze ten tekst brzmi: "wszyscy mamy zle w
    glowach, ze zyjemy". Ale moze w Poznaniu jest inaczej :-P

    PGR

  • 58. Data: 2002-02-17 15:26:10
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 17 Feb 2002 15:25:11 GMT, g...@i...com (Piotr Gralak) wrote:

    >Hmmm... A mnie sie wydaje ze ten tekst brzmi: "wszyscy mamy zle w
    >glowach, ze zyjemy". Ale moze w Poznaniu jest inaczej :-P

    No popatrz, tak mi wlasnie cos nie pasowalo :-)

  • 59. Data: 2002-02-17 15:30:59
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Witam,
    > Które z tych kont polecacie dla osoby niepelnoletniej?
    > Dzieki.

    jak widzę co polecacie to aż mi się nóż w kieszeni otwiera.
    inteligo/izzybank (bez karty) + coś walutowego np. vc pekao.

  • 60. Data: 2002-02-17 15:44:22
    Temat: JA MAM k**** racje?!? :)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > Czy kiedykolwiek w końcu doczytasz, że mowa o kontach dla
    > niepełnoletnich? Czy to w końcu pojmiesz różnicę pomiędzy tymi

    Ustalmy jedno - spieprzyles z tego banku? Tak
    Polecasz mu bank, ktory dla ciebie okazal sie za drogi? Tak
    Czy myle sie do tego momentu? Nie.

    Wiesz gdzie on mieszka? Nie
    Czy ja wiem??? no.... :D

    No to teraz chlopie co ty powiesz NA TO:

    Wychodzi mi, ze ma telefon w Dialogu i mieszka w jgorze - to chyba Jelenia
    Gora???

    no to teraz Jelenia Gora:

    Oczywiscie przy zalozeniu ze mieszka w Jeleniej Gorze :))) Ale i tak to
    Dialog przede wszystkim na terenie BZ:

    "DIALOG posiada koncesje Ministra Łączności na świadczenie powszechnych
    usług telekomunikacyjnych w 9 regionach, obejmujących byłe województwa
    wrocławskie, wałbrzyskie, jeleniogórskie, legnickie, elbląskie,
    zielonogórskie, łódzkie i bielskie oraz 17 podwarszawskich gmin. Obszar ten,
    stanowiący około 13% powierzchni Polski, jest zamieszkany przez ponad 6
    milionów ludzi, czyli około 16 % populacji kraju."

    BPH oddzialow - na stronie banku nie znaleziono
    BPH bankomatow - na stronie banku oddzialow nie znaleziono

    To mu polecasz ROTFL!!!!!!!!!!! :DDDDDDDDD

    Natomiast Jelenia Gora:

    Euronet:
    Jelenia Góra
    Tesco ul. Jana Pawła II 17

    Bankomaty BZWBK:

    Jelenia Góra
    1-go Maja 27, Lokalizacja: Dom Handlowy KARR
    Dostępność:24 h

    Jelenia Góra
    Bankowa 5/7, Lokalizacja: Placówka banku
    Dostępność:24 h

    Jelenia Góra
    Jasna 14, Lokalizacja: Placówka banku
    Dostępność:24h

    Jelenia Góra
    Kochanowskiego 8, Lokalizacja: Placówka banku
    Dostępność:24 h

    Jelenia Góra
    pl. Niepodległości 4, Lokalizacja: Placówka banku
    Dostępność:24 h

    Jelenia Góra
    pl. Piastowski 2, Lokalizacja: Placówka banku
    Dostępność:24 h

    Jelenia Góra
    Różyckiego 1, Lokalizacja: Dom Handlowy Rondo
    Dostępność:24 h

    Placowki BZWBK:
    Lista znalezionych placówek

    Jelenia Góra / 1 Oddział w Jeleniej Górze
    58-500, Bankowa 5/7
    Numer placówki: 10901926
    Nr kierunkowy 0-75 Nr tel. 752-54-07 (08), 752-23-33 Fax 752-27-49,
    752-65-61
    Dni robocze: 8.00-17.00 Soboty: Niedziele:
    Dodatkowe informacje: bankomat,

    Jelenia Góra / 2 Oddział w Jeleniej Górze
    58-500, Kochanowskiego 8
    Numer placówki: 10901997
    Nr kierunkowy 0-75 Nr tel. 764-62-25 (do 29) Fax 752-43-55
    Dni robocze: 8.00-17.00 Soboty: 8.00-13.00 Niedziele:
    Dodatkowe informacje: bankomat,

    Jelenia Góra / 3 Oddział w Jeleniej Górze
    58-560, pl. Piastowski 2
    Numer placówki: 10902633
    Nr kierunkowy 0-75 Nr tel. 755-18-94, 755-90-10 Fax 755-27-12
    Dni robocze: 8.00-17.00 Soboty: Niedziele:
    Dodatkowe informacje: bankomat,

    Jelenia Góra / 4 Oddział w Jeleniej Górze
    58-500, Jasna 14
    Numer placówki: 10901708
    Nr kierunkowy 0-75 Nr tel. 753-81-00 Fax 753-81-02