  • 1. Data: 2002-02-16 13:34:23
    Temat: Wczesna rezygncja z konta, konsekwencje?
    Od: "hosi" <h...@w...pl>

    Witam!
    Mam zamowiony "pakiet startowy" e-superkonto
    w PKO BP. Czy sa jakies konsekwencje jesli np. odbiore
    przesylke (karta, token itp.) a nie bedzie zadnych wplywow
    na konto? Czy po prostu zamkna konto i wezwa do oddania
    karty i tokena, czy jakas kase beda chcieli za "fatyge"?

    --
    Pozdrówka
    hosi

  • 2. Data: 2002-02-16 14:07:06
    Temat: Re: Wczesna rezygncja z konta, konsekwencje?
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "hosi" <h...@w...pl> wrote in message news:3c6e5fed@news.vogel.pl...
> [...]
    > na konto? Czy po prostu zamkna konto i wezwa do oddania
    > karty i tokena, czy jakas kase beda chcieli za "fatyge"?

    Jak zamkniesz w ciągu pierwszych 30 dni to chyba jest jakaś opłata (chyba
    26zł), Zresztą teraz to chyba i za otwarcie rachunku coś wprowadzili (po
    majowo czerwcowej promocji ;-))))), więc lepiej poczytaj TOiP tylko nie tą
    na stronach ePKO, tylko tą na stronie głównej PKO BP SA.

    A tak na marginesie dlaczego rezygnujesz ?;-)

    Kamil
    c...@h...pl