  • 1. Data: 2002-02-16 19:37:24
    Temat: Bank do przelewow do mBanku i Inteligo
    Od: <s...@g...pl>

    HI!
    Mam pytanie: mam rachunki w mBanku i Inteligo potrzebuje wplacac tam kase
    ale na poczcie/w banku jest to platne mniej wiecej 3zl chcialbym zalozyc
    sobie konto w jakims banku "marmurze" tak abym mogl wplacac tam kase a
    nastepnie bez prowizli przelewac ja do mB. i I. Teraz korzystam z Bsk co o
    tym sadzicie? Jaki bank byscie polecili? Jestem studentem wiec za duzo kasy
    nie mam :) jakies 80% kasy sam wplacam.

    Z gory thx za odpowiedz.

  • 2. Data: 2002-02-16 20:04:31
    Temat: Re: Bank do przelewow do mBanku i Inteligo
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > tym sadzicie? Jaki bank byscie polecili? Jestem studentem wiec za duzo
    kasy
    > nie mam :) jakies 80% kasy sam wplacam.

    BZWBK!!!

  • 3. Data: 2002-02-16 20:14:26
    Od: "minik" <m...@n...org>

> [...]
    > nastepnie bez prowizli przelewac ja do mB. i I. Teraz korzystam z Bsk co o
    > tym sadzicie? Jaki bank byscie polecili? Jestem studentem wiec za duzo

    Hm Lukas e-konto? Prowadzenie i przelewy 0 zl.

  • 4. Data: 2002-02-16 20:31:13
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Hm Lukas e-konto? Prowadzenie i przelewy 0 zl.

    A no w sumie :)

  • 5. Data: 2002-02-16 20:39:57
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > A no w sumie :)

    =)

  • 6. Data: 2002-02-17 00:03:28
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > placowek nie specjalnie duzo we wrocku np.

    LOL - a Lukas tam ma siedzibe =))))

  • 7. Data: 2002-02-17 00:05:50
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > placowek nie specjalnie duzo we wrocku np.

    5 sztuk: http://www.lukas.pl/placowki/placowki.asp?woj=dolnoś
    ląskie

  • 8. Data: 2002-02-17 00:09:57
    Od: ". : : Krzysztof : : ." <k...@-...pl>

  • 9. Data: 2002-02-17 11:51:30
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 16 Feb 2002 20:37:24 +0100, w <a4mc5h$1fi1$1@news2.ipartners.pl>,
    <s...@g...pl> napisał(-a):

    > tym sadzicie? Jaki bank byscie polecili? Jestem studentem wiec za duzo kasy
    > nie mam :) jakies 80% kasy sam wplacam.

    LGNet
    Lukas

    Bardziej polecam ten pierwszy.

  • 10. Data: 2002-02-17 12:05:50
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > LGNet
    > Lukas
    >
    > Bardziej polecam ten pierwszy.

    ale tego wyjatkowo malo, w wyjatkowo niedostepych miejscach dla zwyklego
    zjadacza chleba no i ciekawe co bedzie jak go Nordea zje??? :)
    A nrazie oplaca sie tam kase trzymac