  • 71. Data: 2002-02-19 01:07:33
    Temat: Re: ktore konto?
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 18 Feb 2002 21:48:02 +0100, w <a4rpak$adl$1@news.onet.pl>,
    "Bartek" <b...@i...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomo?ci

    > Tyle napisac kazdy potrafi. Dlaczego sie nie nadaje? Bo trzeba placic za
    > przelew? Bo co jeszcze? Cos z tokenami?
    > Wyjasnij blizej dlaczego sie nie nadaje. Punkt po punkcie.

    1. Ze względu na cenę przelewu nie nadaje się do wykonywania
    codziennych przelewów.
    2. Dla każdego niezdefiniowanego przelewu (a zdefiniować możesz 10)
    potrzeba tokena. A tokenów już nie wydaje się dla kont młodzieżowych i
    stud. (jako rzecze AMRA). Do niedawna jednak wydawali.

    Ma i inne wady, ale te są podstawowe.

  • 72. Data: 2002-02-19 10:01:52
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Że każdy oddział traktuje Twój rachunek jakbyś w nim założył. Tzn.
    > masz swobodny dostęp do rachunku nieznależnie czy jesteś we Wrocławiu,
    > czy Suwałkach.

    Co akurat pilotazowo dziala w niktorych jednostkach BZWBK i w podobnym
    czasie co PKO BP ma zadzialac :)