  • 1. Data: 2004-05-08 14:51:29
    Temat: konto z powiadamianiem SMS
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    Witam
    Pierwszy raz jestem na tej grupie. W najblizszych postach nie znalazlem
    odpowiedzi na pytanie ktore konta osobiste maja powiadamianie SMS o zmianach
    na nim? Najlepiej darmowe i internetowe jak mBank tylko w nim tego nie ma
    :-((( ucieszyl bym sie nawet gdyby to byla opcja platna).
    Adam

  • 2. Data: 2004-05-08 14:52:45
    Temat: Re: konto z powiadamianiem SMS
    Od: "bartek" <xtek[no-zpam]@neostrada.pl>

    Użytkownik "Adam" <f...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na nim? Najlepiej darmowe i internetowe jak mBank tylko w nim tego nie ma
    > :-((( ucieszyl bym sie nawet gdyby to byla opcja platna).

    Inteligo

    Pozdro

  • 3. Data: 2004-05-08 17:34:08
    Od: "PrzemB" <p...@...to.poczta.onet.pl>

> [...]
    > na nim? Najlepiej darmowe i internetowe jak mBank tylko w nim tego nie ma
    > :-((( ucieszyl bym sie nawet gdyby to byla opcja platna).

    Jest kilka kont, które są mają w ofercie powiadamianie SMS'em, ale do
    Inteligo im baaaaaaardzo daleko. W Inteligo powiadomienie SMS'em dostajesz w
    ciągu minuty po transakcji (z reguły po kilkunastu sekundach), ale niestety
    jest płatne 4,99 PLN

    Pozdrowienia
    PrzemB

  • 4. Data: 2004-05-08 17:40:45
    Od: "bartek" <xtek[no-zpam]@neostrada.pl>

    Użytkownik "PrzemB" <p...@...to.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    >... ale niestety
    > jest płatne 4,99 PLN
    >
    > Pozdrowienia
    > PrzemB

    Pierwsze 2 miesiace gratis jest ;)

    Pozdrower
    bartek

  • 5. Data: 2004-05-08 17:48:24
    Od: "bob" <b...@o...pl>

    superkonto w pkobp, za 2 złotówki,
    saldo na koniec poprzedniego dnia :)

  • 6. Data: 2004-05-08 20:35:56
    Od: "adrian" <t...@W...gazeta.pl>

    Citibank, ale nie polecam, to jest bardzo drogi bank.
    Informację o saldzie możesz sprawdzać sam wysyłając smsa do teleserwisu np w
    Pekao SA lub w Mbanku. W Mbanku możesz obsługiwać konto (sprawdzanie salda,
    historii operacji, dokonywanie przelewów) przez WAP.
    Ja mam rachunki internetowe w Mbanku i w Citibanku oraz rachunek tradycyjny w
    oddziale Pekao SA, obsługiwany przez internet. Z tych trzech za najlepszy
    uważam Mbank.
    pozdrawiam
    adrian

  • 7. Data: 2004-05-08 21:00:18
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Adam napisał:
> [...]
    > zmianach na nim? Najlepiej darmowe i internetowe jak mBank tylko w nim
    > tego nie ma :-((( ucieszyl bym sie nawet gdyby to byla opcja platna).

    Najlepiej spytać Bartola - on chyba testował tę usługę we wszystkich
    bankach... ;-)

    K.

  • 8. Data: 2004-05-08 21:28:48
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Krystek napisał:

    > Najlepiej spytać Bartola - on chyba testował tę usługę we wszystkich
    > bankach... ;-)

    No wlasnie. W koncu specjalista od powiadamiania juz ze mnie sie zrobil
    (czy jakis bank nie potrzebuje przypadkiem specjalisty od powiadamiania?
    Na sensownych warunkach moge specjaliscic do woli. ;-) ).

    Jesli powiadamianie ma byc o wszystkim, od razu po operacji i ma
    zawierac choc troche sensownych informacji to tylko i wylacznie
    Inteligo. Reszta to ch%$.

    Co wcale nie znaczy, ze powiadamianie inteligowe jest takie jak byc
    powinno. Ale blisko mu do idealu.

    Bartol

  • 9. Data: 2004-05-08 21:29:14
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik adrian napisał:

> [...]
    > oddziale Pekao SA, obsługiwany przez internet. Z tych trzech za najlepszy

    A czy Ty w ogole wiesz o co chodzi?

    Bartol

  • 10. Data: 2004-05-09 09:08:41
    Od: "adam" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > na nim? Najlepiej darmowe i internetowe jak mBank tylko w nim tego nie ma
    > :-((( ucieszyl bym sie nawet gdyby to byla opcja platna).

    Inteligo a najfajniejsze jes to ze wplata w oddziale PKO ksieguje sie kilka
    godzin a jak wypacam z bankomatu to SMS przychodzi zanim szczeka w
    bankomacie się otworzy z pieniędzmi