  • 1. Data: 2004-05-08 18:00:58
    Temat: o bankowości internetowej
    Od: "bossek" <b...@p...onet.pl>

    mam prośbę do osób które mają serce i mogą mi pomóc potrzebna mi ankieta na
    temat banków internetowych a ja nie mam pojęcia jak taka ankieta ma wglądać
    jeżeli ktoś może mi co podrzucić to z góry dzieki

  • 2. Data: 2004-05-09 09:07:50
    Temat: Re: o bankowości internetowej
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 8 May 2004 20:00:58 +0200, "bossek" <b...@p...onet.pl>
    wrote:

    >mam prośbę do osób które mają serce i mogą mi pomóc potrzebna mi ankieta na
    >temat banków internetowych a ja nie mam pojęcia jak taka ankieta ma wglądać

    skoro nie wiesz jak ma wyglądać, to chyba jednak nie jest Ci potrzebna
    :-)
    --
    Jarek Andrzejewski