    From: "adrian" <t...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: konto z powiadamianiem SMS
    Date: Sat, 8 May 2004 20:35:56 +0000 (UTC)

    Citibank, ale nie polecam, to jest bardzo drogi bank.
    Informację o saldzie możesz sprawdzać sam wysyłając smsa do teleserwisu np w
    Pekao SA lub w Mbanku. W Mbanku możesz obsługiwać konto (sprawdzanie salda,
    historii operacji, dokonywanie przelewów) przez WAP.
    Ja mam rachunki internetowe w Mbanku i w Citibanku oraz rachunek tradycyjny w
    oddziale Pekao SA, obsługiwany przez internet. Z tych trzech za najlepszy
    uważam Mbank.
    pozdrawiam
    adrian