  • 1. Data: 2004-05-08 11:22:44
    Temat: karta Visa Electron z sercem
    Od: "s-master" <s...@g...pl>

    Czy mając tą kartę mogę normalnie płacić nią w zagranicznych internetowych
    sklepach? Przy płatności jest przeważnie do zaznaczenia Visa lub Master
    Card. Tylko nie jestem pewien czy Visa Electron to to samo co normalna
    Visa...

  • 2. Data: 2004-05-08 11:35:12
    Temat: Re: karta Visa Electron z sercem
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    s-master napisal/a:
> [...]
    > internetowych sklepach? Przy płatności jest przeważnie do zaznaczenia
    > Visa lub Master Card. Tylko nie jestem pewien czy Visa Electron to to

    działa tak jak VISA, ale niektóre sklepy wymagają, aby była wydana w USA i
    wtedy niestety nie zadziała.

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 3. Data: 2004-05-08 12:09:43
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c7ifu4$gg6$...@i...gazeta.pl,
    s-master <s...@g...pl>:
> [...]
    > internetowych sklepach? Przy płatności jest przeważnie do zaznaczenia
    > Visa lub Master Card. Tylko nie jestem pewien czy Visa Electron to to

    Tak, mozna placic w sieci VE Inteligo (choc nie VE wiekszosci innych
    polskich bankow), o ile akceptowane sa polskie karty w ogole. Zaznaczasz
    Visa, bo to jest Visa.

    --
    Robert