  • 1. Data: 2004-05-08 12:59:02
    Temat: jak ktoś może niech pomoże...
    Od: ojolka <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl>

    witajcie!!
    mam 23 lata i w czerwcu stanę się mgr. ;-)
    studiuję ekonomię , specjalizacja bankowość praca na temat "bankowe
    rozliczenia piniężne"
    proszę poradźcie mi jak mam szukać pracy gdzie najlepiej sie udać, a
    gdzie wysłać CV
    może jestem naiwna, ale warto moim zdaniem wierzyć w ludzką życzliwość
    Pozdrawiam życząc miłego weekendu!
    O.J.

  • 2. Data: 2004-05-08 15:05:32
    Temat: Re: jak ktoś może niech pomoże...
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    ojolka napisał(a):
    > mam 23 lata i w czerwcu stanę się mgr. ;-)
    > studiuję ekonomię , specjalizacja bankowość praca na temat "bankowe
    > rozliczenia piniężne"

    Jak dopiero teraz zaczynasz pisać pracę to nie wróżę Ci obrony w czerwcu ;-)

    K.

  • 3. Data: 2004-05-08 15:19:38
    Od: ojolka <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl>

    Użytkownik Krystek napisał:

    > Jak dopiero teraz zaczynasz pisać pracę to nie wróżę Ci obrony w czerwcu
    > ;-)
    >
    > K.

    nie aż tak źle nie jest ;-)
    mam już napisaną i sprawdzoną
    tylko jeszcze obróbka korektorska i graficzna

  • 4. Data: 2004-05-08 19:00:12
    Od: |GideoN| <gideon@[no_spam_spam]npnet.org>

    ojolka wrote:

    > witajcie!!
    > mam 23 lata i w czerwcu stanę się mgr. ;-)

    gratuluje :-)

    > studiuję ekonomię , specjalizacja bankowość praca na temat "bankowe
    > rozliczenia piniężne"

    dobrze ze nie Marketing i Zarzadzanie

    > proszę poradźcie mi jak mam szukać pracy gdzie najlepiej sie udać, a
    > gdzie wysłać CV

    wszedzie gdzie sie da.

    > może jestem naiwna, ale warto moim zdaniem wierzyć w ludzką życzliwość

    Tutaj mozesz wierzyc w zyczliwosc, bo i pewnie chetnie ci pomaga ludki,
    ale w zyciu realnym raczej asekuruj sie podejsciem mniej ufnym.
    Szcegolnie jesli chodzi o szukanie pracy, dobrej pracy. Zdziwisz sie
    jeszcze jak polak potrafi polakowi byc wilkiem.

    > Pozdrawiam życząc miłego weekendu!

    Takze pozdrawiam i zyczemilej nocki i milej niedzieli :-)

    --

    GideoN

    ----------------------------------
    usun [NO_SPAM] aby napisac do mnie
    ----------------------------------

  • 5. Data: 2004-05-08 20:27:52
    Od: "adrian" <t...@g...pl>

    Zanieś wniosek o pracę do Pekao SA, jest tam program "absolwent", w ramach
    którego zatrudniają ludzi po studiach (Wydział Kadr jest na Grzybowskiej).
    Generalnie to wszystkie banki raczej zwalniają a nie zatrudniają. Warto
    składać wniosek o zatrudnienie w kilku bankach, może ci sie poszczęści.
    Pozdrawiam,
    życzę powodzenia, adrian

  • 6. Data: 2004-05-09 09:23:24
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    |GideoN| <gideon@[no_spam_spam]npnet.org> wrote:
    > dobrze ze nie Marketing i Zarzadzanie

    czemu? :)

    http://www.PRnews.pl

  • 7. Data: 2004-05-09 11:15:27
    Od: "Marcin Janusz .:Graal Consulting:." <g...@p...onet.pl>

    > proszę poradźcie mi jak mam szukać pracy gdzie najlepiej sie udać, a
    > gdzie wysłać CV
    ...szukać pracy jako kto? wiesz co chcesz robić, czy po prostu "pracować"
    ...bo "pracować" to chce dużo osób, na pewno ponad 15% bezrobotnych
    w naszym kraju

    mj

  • 8. Data: 2004-05-09 14:30:34
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > czemu? :)

    Bo jak to mówił mój profesor: po zarządzaniu i marketingu są
    wykwalifikowane sprzedawczynie sklepowe. ;-)

    K.

  • 9. Data: 2004-05-09 15:01:57
    Od: ojolka <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl>

    > Bo jak to mówił mój profesor: po zarządzaniu i marketingu są
    > wykwalifikowane sprzedawczynie sklepowe. ;-)

    bo miła aparycja i mają dobry kontakt z ludźmi ;-)

  • 10. Data: 2004-05-14 17:01:18
    Od: "P@wel" <b...@p...onet.pl>

    > mam 23 lata i w czerwcu stanę się mgr. ;-)
    [...]
    > proszę poradźcie mi jak mam szukać pracy gdzie najlepiej sie udać,

    jesli piszesz mgr z kropka, to raczej na magazyniera sie ksztalcisz.
    zapraszam do mojej hurtowni.poszukuje magazyniera

    P@wel