  • 1. Data: 2013-09-08 17:55:00
    Temat: konto z karta VISA w EUR i USD
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Szukam banku, w ktorym moglbym miec konto w USD i EUR, i do ktorych
    podpiete bylyby (oddzielne) karty VISA.

    Korzystne / bezprowizyjne przeliczanie przy platnosciach inna waluta
    (nie USD/EUR) mile widziane.

    Poleci cos ktos? :)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 2. Data: 2013-09-08 18:31:35
    Temat: Re: konto z karta VISA w EUR i USD
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tomasz Chmielewski wrote:
> [...]
    > podpiete bylyby (oddzielne) karty VISA.
    >
    > Korzystne / bezprowizyjne przeliczanie przy platnosciach inna waluta

    pekao sa i karty prepaid.

  • 3. Data: 2013-09-09 12:04:58
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On Sun, 08 Sep 2013 11:31:35 -0500
    witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > pekao sa i karty prepaid.

    Chyba nie bardzo - nie maja one podpietego konta (na ktore / z ktorego
    mozna przelac pieniadze, na inne konto EUR/USD)?

    Jakies inne propozycje?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 4. Data: 2013-09-09 19:12:35
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> napisal w wiadomosci
    > Szukam banku, w ktorym moglbym miec konto w USD i EUR, i do ktorych
    > podpiete bylyby (oddzielne) karty VISA.

    http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/karty/kont
    o/classic_walutowa

    > Korzystne / bezprowizyjne przeliczanie przy platnosciach inna waluta
    > (nie USD/EUR) mile widziane.

    ale do tego raczej bym ich nie stosowal

    pozdrawiam
    Adam

  • 5. Data: 2013-09-10 05:07:34
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On Mon, 9 Sep 2013 19:12:35 +0200
    "Adam S." <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Uzytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> napisal w
    > wiadomosci news:20130908225500.33deb795@nospam.wpkg.org...
    >
    > http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/karty/kont
    o/classic_walutowa

    Uzywal ktos? Czy to prawda, co pisza na swoich stronach - brak dostepu
    przez internet, wszystko trzeba zalatwiac w oddziale?

    Karte mozna dostac do konta walutowego:

    http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/konta_osob
    iste/walutowe

    Obsługa konta walutowego dostępna jest wyłącznie w Oddziałach Banku:

    sprawdzanie stanu konta i ostatnich operacji na wszystkich
    posiadanych rachunkach
    stała kontrola nad wydatkami poprzez dostęp do rachunku 24h na dobę
    realizacja przelewów
    składanie i obsługa zleceń stałych

    Brak dostepu przez internet w zasadzie dyskwalifikuje wiekszosc
    produktow bankowych, jak konta czy karty.

    BTW, opis karty z bledem ;)

    Visa classc walutowa

    Jakies inne propozycje? :)

    Widzialem tez cos na cinkciarz.pl, ale tam maja jakies dziwne limity
    platnosci (i nie mam pewnosci co do obslugi przez internet).

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 6. Data: 2013-09-10 18:25:32
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/karty/kont
    o/classic_walutowa

    Uzywal ktos? Czy to prawda, co pisza na swoich stronach - brak dostepu
    przez internet, wszystko trzeba zalatwiac w oddziale?

    Albo ostatnio coś się mocno pozmieniało, albo informacje nie są do konca
    scisłe,. Mam to konto aczkolwiek bez karty bo do niczego jej nie potrzebuję
    i widzę je w internecie.
    Myk jest prawdopodbnie taki że jako rachunek główny trzeba miec jakiś ror
    /np lubie to w wersji bez karty/ , być może wystarczy też konto
    oszczędniościowe i wtedy mozna mieć podgląd rachunków walutowych i wykonywac
    na nich jest elementarne operacje.

    pozdrawiam.
    Adam

    .

  • 7. Data: 2013-09-10 20:00:27
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    W mbanku masz konta z kartami VISA. Sam uzywam tego w EUR bo tanio mozna je
    tam dostarczyc z innego banku, karta 30zl od drugiego roku, wyplaty w
    bankomatach na zachodzie bez prowizji, czyli ta podpieta do EUR nalezy
    uzywac w strefie Euro i wtedy nie ma zadnych przewalutowan. Operacje w innej
    walucie wiaza sie z dodatkowa prowizja, nie pamietam dokladnie ale pewnie
    ok. 3%. Analogiczne rozwiazanie masz w USD, ale dostarczenie waluty
    bezgotowkowo do mBanku jest kosztowne ze wzgledu na przelewy swift. Mozna
    uzyc podobnych kont w BZWBK oraz AliorSync, ale wystepuja tutaj oplaty za
    karte w BZWBK i w obu wyplaty z bankomatow sa platne 5 do 6zl od
    transakcji.(te banki daja Mastercarda)

  • 8. Data: 2013-09-10 20:03:13
    Od: "PKL" <s...@s...in.Lublin.pl>

    ja mam tak w sync. konto pln/usd/
    eur i do każdego kartą w danej walucie.
    waluty kupuję w kantorze Aliora i
    wszystko lata online

    --
    Android Usenet Reader
    http://android.newsgroupstats.hk

  • 9. Data: 2013-09-10 20:15:07
    Od: mac <m...@a...pl>

    W dniu 2013-09-10 20:03, PKL pisze:
    > ja mam tak w sync. konto pln/usd/
    > eur i do każdego kartą w danej walucie.
    > waluty kupuję w kantorze Aliora i wszystko lata online

    ja moze tak jak opisane na tej stronie:

    http://livesmarter.pl/w-jakim-banku-zalozyc-konto-wa
    lutowe-i-nie-zaplacic-ani-grosza-za-obluge-polak-za-
    granica-cz-iii/

    m.

  • 10. Data: 2013-09-11 17:40:48
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On Tue, 10 Sep 2013 20:03:13 +0200
    "PKL" <s...@s...in.Lublin.pl> wrote:

    > ja mam tak w sync. konto pln/usd/
    > eur i do każdego kartą w danej walucie.
    > waluty kupuję w kantorze Aliora i
    > wszystko lata online

    Ale Alior chyba oferuje tylko MasterCard?

    Niestety musi byc Visa, bo tylko ta akceptuje zwroty na karte z pewnej
    organizacji.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org