    From: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: konto z karta VISA w EUR i USD
    Date: Tue, 10 Sep 2013 10:07:34 +0700

    On Mon, 9 Sep 2013 19:12:35 +0200
    "Adam S." <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Uzytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> napisal w
    > wiadomosci news:20130908225500.33deb795@nospam.wpkg.org...
    >
    > http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/karty/kont
    o/classic_walutowa

    Uzywal ktos? Czy to prawda, co pisza na swoich stronach - brak dostepu
    przez internet, wszystko trzeba zalatwiac w oddziale?

    Karte mozna dostac do konta walutowego:

    http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/konta_osob
    iste/walutowe

    Obsługa konta walutowego dostępna jest wyłącznie w Oddziałach Banku:

    sprawdzanie stanu konta i ostatnich operacji na wszystkich
    posiadanych rachunkach
    stała kontrola nad wydatkami poprzez dostęp do rachunku 24h na dobę
    realizacja przelewów
    składanie i obsługa zleceń stałych

    Brak dostepu przez internet w zasadzie dyskwalifikuje wiekszosc
    produktow bankowych, jak konta czy karty.

    BTW, opis karty z bledem ;)

    Visa classc walutowa

    Jakies inne propozycje? :)

    Widzialem tez cos na cinkciarz.pl, ale tam maja jakies dziwne limity
    platnosci (i nie mam pewnosci co do obslugi przez internet).

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org