  • 1. Data: 2013-09-06 15:28:58
    Temat: Samcik drugim Balcerowiczem
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,14557898,Maciej_
    Samcik_odpowiada_na_pytania_czytelnikow_ws_.html

    Streszczać mi się nie chce, bo to typowy dla Koszernej Gazety Wybiórczej
    bełkot.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 2. Data: 2013-09-06 16:07:28
    Temat: Re: Samcik drugim Balcerowiczem
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    sqlwiel wrote:
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,14557898,Maciej_
    Samcik_odpowiada_na_pytania_czytelnikow_ws_.html

    > Streszczać mi się nie chce, bo to typowy dla Koszernej Gazety Wybiórczej
    > bełkot.

    jak zobaczylem, ze to samcik, to nawet nie otwierałem.

  • 3. Data: 2013-09-06 18:55:22
    Od: "Jarek" <...@...pl>

    Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,14557898,Maciej_
    Samcik_odpowiada_na_pytania_czytelnikow_ws_.html

    > Streszczać mi się nie chce, bo to typowy dla Koszernej Gazety Wybiórczej
    > bełkot.

    Zatem jaki był cel zamieszczenia tego linka?

  • 4. Data: 2013-09-09 09:08:19
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 6 Sep 2013 18:55:22 +0200, Jarek napisał(a):

    > Zatem jaki był cel zamieszczenia tego linka?

    Grupowicze Niepokorni mają potrzebę publicznego dawania wyrazu swym
    niepokornym przekonaniom.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek