  • 11. Data: 2013-09-11 17:42:27
    Temat: Re: konto z karta VISA w EUR i USD
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On Tue, 10 Sep 2013 20:00:27 +0200
    "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:

    > W mbanku masz konta z kartami VISA. Sam uzywam tego w EUR bo tanio
    > mozna je tam dostarczyc z innego banku, karta 30zl od drugiego roku,
    > wyplaty w bankomatach na zachodzie bez prowizji, czyli ta podpieta do
    > EUR nalezy uzywac w strefie Euro i wtedy nie ma zadnych
    > przewalutowan. Operacje w innej walucie wiaza sie z dodatkowa
    > prowizja, nie pamietam dokladnie ale pewnie ok. 3%. Analogiczne
    > rozwiazanie masz w USD, ale dostarczenie waluty bezgotowkowo do

    Niestety konto walutowe w USD jest oferowane bez karty.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 12. Data: 2013-09-11 17:44:37
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On Tue, 10 Sep 2013 18:25:32 +0200
    "Adam S." <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Uzywal ktos? Czy to prawda, co pisza na swoich stronach - brak dostepu
    > przez internet, wszystko trzeba zalatwiac w oddziale?
    >
    > Albo ostatnio coś się mocno pozmieniało, albo informacje nie są do
    > konca scisłe,. Mam to konto aczkolwiek bez karty bo do niczego jej
    > nie potrzebuję i widzę je w internecie.
    > Myk jest prawdopodbnie taki że jako rachunek główny trzeba miec jakiś
    > ror /np lubie to w wersji bez karty/ , być może wystarczy też konto
    > oszczędniościowe i wtedy mozna mieć podgląd rachunków walutowych i
    > wykonywac na nich jest elementarne operacje.

    Jak bede mial okazje to podejde do nich i zapytam o szczegoly.

    Kosztuje cie cos to konto u nich?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 13. Data: 2013-09-12 17:15:45
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    Jak bede mial okazje to podejde do nich i zapytam o szczegoly.

    Kosztuje cie cos to konto u nich?

    A vista walutowe mam bezpłatne, stare srebrne jest płatne.
    pozd
    as

  • 14. Data: 2013-09-13 12:08:44
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On Wed, 11 Sep 2013 22:42:27 +0700
    Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> wrote:

    > Niestety konto walutowe w USD jest oferowane bez karty.

    Widze ze mbank oferuje rowniez "eKarte wirtualna", ktora moze byc
    prowadzona w USD.
    Ale moze byc powiazana tylko ze zlotowkowym kontem, wiec takze odpada.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 15. Data: 2013-09-15 09:24:27
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Jeżeli może być MC zamiast VISA i można odpuścić dobre kursy przy
    płatnościach innymi walutami, to bezpłatnie są karty do bezpłatnych
    rachunków w EUR, USD i GBP w kantor.alior.pl. Pod warunkiem wykonania jednej
    transakcji. Kupiłem bilet w automacie.

    MichalL

  • 16. Data: 2013-09-15 16:36:54
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 10 Sep 2013 20:00:27 +0200, Krzysztof napisał(a):

    > W mbanku masz konta z kartami VISA. Sam uzywam tego w EUR bo tanio mozna
    > je tam dostarczyc z innego banku, karta 30zl od drugiego roku (...)

    Można przed końcem pierwszego roku zamknąć kartę i jak będzie znowu
    potrzebna to wyrobić nową znowu na rok bezpłatną.

    --
    xbartx