  • 1. Data: 2013-09-06 20:42:17
    Temat: Za co 1 PLN w Getin Up?
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Mam konto w Getin Up od niedawna z karta dla kierowcow i zauwazylem wplywy
    na konto skarbonkowe po zlociszu Za co to daja Bo rozumiem ze za platnosc
    karta ale od jakiej kwoty i za jakie platnosci?

  • 2. Data: 2013-09-06 21:47:49
    Temat: Re: Za co 1 PLN w Getin Up?
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    kowtow wrote:
    > Mam konto w Getin Up od niedawna z karta dla kierowcow i zauwazylem
    > wplywy na konto skarbonkowe po zlociszu Za co to daja Bo rozumiem ze
    > za platnosc karta ale od jakiej kwoty i za jakie platnosci?

    zobacz regulamin skarbonki i bedzie jasne

  • 3. Data: 2013-09-06 22:16:53
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    > zobacz regulamin skarbonki i bedzie jasne

    Tak tylko nie wiem czy zauwazyles ale getin online jest niedostepny bo
    trwaja prace serwisowe

  • 4. Data: 2013-09-06 22:30:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 6 września 2013 22:16:53 UTC+2 użytkownik kowtow napisał:

    > Tak tylko nie wiem czy zauwazyles ale getin online jest niedostepny bo
    >
    > trwaja prace serwisowe

    Google też nie działają?
    http://www.getinbank.pl/dla-ciebie/konta/konta-oszcz
    ednosciowe/skarbonka/oferta