  • 1. Data: 2013-09-06 21:51:53
    Temat: Czy inteligo ostrzegało o mega przerwie?
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    Inteligo się zmienia. W związku z trwającymi pracami rozwojowymi aktualnie nie
    ma możliwości korzystania z serwisu www, serwisu mobilnego oraz serwisu
    telefonicznego. Planowany koniec przerwy to 9 września br. o godzinie 7:00.
    Korzystanie z kart w trakcie przerwy jest możliwe.
    Za wszelkie niedogodności przepraszamy.

    ----------------

    To ciekawe... kilka dni wyłączone i brak obsługi klientów (ostatnio logowalem
    sie miesiac temu i nic nie wiem)?
    Czy wcześniej o tym informowali? Czy może jakaś mała awaria i mydlenie oczu?

  • 2. Data: 2013-09-06 22:56:55
    Temat: Re:Czy inteligo ostrzegało o mega przerwie?
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    "forestdumb" <...@...z> Wrote in message:
> [...]
    > sie miesiac temu i nic nie wiem)?
    > Czy wcześniej o tym informowali? Czy może jakaś mała awaria i mydlenie oczu?

    coś tam informowali, bodajże na fejsie widziałem wpis o przerwie
    --
    pozdrawiam
    Marcin "lolekanabolek"

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://www.piaohong.tk/newsgroup

  • 3. Data: 2013-09-06 23:12:43
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Nieźli są, wyłączać serwis transakcyjny banku na 58 godzin!

    a.

  • 4. Data: 2013-09-07 10:25:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 6 Sep 2013 21:12:43 +0000 (UTC), Wemif napisał(a):
    > Nieźli są, wyłączać serwis transakcyjny banku na 58 godzin!

    No, u nas i tak sie niewiele daje zrobic przez weekend.

    J.

  • 5. Data: 2013-09-07 20:35:55
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > Nieźli są, wyłączać serwis transakcyjny banku na 58 godzin!

    coz w tym dziwnego?
    niedawno robil to citi, kazda duza zmiana zwykle wiaze sie z przerwa
    weekendowa

  • 6. Data: 2013-11-09 20:37:58
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    http://niebezpiecznik.pl/post/awaria-bankomatow-euro
    netu-i-transakcji-kartowych-w-pko-bp-przedluza-sie/

    argument przeciwko pay-wave-fajansowi a za starą dobrą gotówką na
    bieżące wydatki...
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 7. Data: 2013-11-10 13:03:57
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 09.11.2013, 20:37, Jarek Andrzejewski pisze:
    > http://niebezpiecznik.pl/post/awaria-bankomatow-euro
    netu-i-transakcji-kartowych-w-pko-bp-przedluza-sie/

    > argument przeciwko pay-wave-fajansowi a za starą dobrą gotówką na

    Akurat zblizeniowe offline powinny dzialac wiec nie wiem o co ci chodzi.

  • 8. Data: 2013-11-12 02:21:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 09 Nov 2013 20:37:58 +0100, Jarek Andrzejewski napisał(a):
    > http://niebezpiecznik.pl/post/awaria-bankomatow-euro
    netu-i-transakcji-kartowych-w-pko-bp-przedluza-sie/

    > argument przeciwko pay-wave-fajansowi a za starą dobrą gotówką na
    > bieżące wydatki...

    Wszystko w trosce o klienta

    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/1037923,w-dlu
    gi-weekend-lepiej-miec-ze-soba-gotowke-banki-zawiesz
    aja-czesc-uslug,id,t.html

    J.