  • 11. Data: 2005-05-05 13:34:50
    Temat: Re: konto w Szwajcarii- przez internet ?
    Od: "Christophoros" <j...@t...pl>

    Użytkownik "Franz" <f...@T...fiut.org> napisał w wiadomości

    > W odroznieniu od tego jest np. znany i bezpieczny bank na Jersey ktory
    > przyjmuje juz od 500 funtow.

    Jaki to bank na tym Jersey, i czy trzeba tam pojechać, czy można założyć
    konto przez internet?
    Może Kolega zna adres strony internetowej, bo chciałbym sprawdzić
    oprocentowanie lokat.

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 12. Data: 2005-05-05 14:49:52
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    In article <d5d1j8$its$1@inews.gazeta.pl>, Przemysław Maciuszko wrote:

    > Ja pytałem czemu akurat Szwajcaria. Przecież jest wiele innych krajów w
    > których można dużo łatwiej założyć rachunek bankowy.

    Osobiscie mi chodzi o bank ktory rowniez wyplaca pieniadze a nie tylko
    przyjmuje.
    Znasz termin "bezpiecznie jak w rozsyjskim banku" ?
    A szwajcaria na swoja marke pracowala setki lat.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl

  • 13. Data: 2005-05-05 14:50:42
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    In article <d5d1ig$mm1$1@nemesis.news.tpi.pl>, Franz wrote:

    > Jest pare fajnych bankow na Gibraltarze, Jersey a nawet blizej a ludziska
    > sie pchaja jakby w tych bankach jakies zlote zegarki dawali :))

    Jak mowisz o HSBC to niestety musisz miec "podkladke" zeby w nim konto
    zalozyc.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl

  • 14. Data: 2005-05-05 16:08:20
    Od: f...@T...fiut.org (Franz)

    Christophoros wrote:

    > Jaki to bank na tym Jersey, i czy trzeba tam pojechać, czy można założyć
    > konto przez internet?
    > Może Kolega zna adres strony internetowej, bo chciałbym sprawdzić
    > oprocentowanie lokat.

    Kurna jakie lenie, ja nie moge...
    Myœlę że tak sobie lepiej Kolega sprawdzi - w gógla trza wpisać:

    bank site:im
    bank site:gg
    bank site:je

    --
    Franz

  • 15. Data: 2005-05-05 17:18:31
    Od: "Piotr" <g...@W...gazeta.pl>

    CzeslawEm. <n...@d...slp.peel> napisał(a):

    > Jak mowisz o HSBC to niestety musisz miec "podkladke" zeby w nim konto
    > zalozyc.

    O jakiego typu "podkladke" konkretnie chodzi?

    Dzieki za info

    Piotrek

  • 16. Data: 2005-05-05 17:39:17
    Od: "Andrzej Zacharewicz" <n...@n...pl>

    "Piotr" <g...@W...gazeta.pl> wrote in message

    > O jakiego typu "podkladke" konkretnie chodzi?

    niedługo HSBC będzie działał w polsce. tylko na to czekam.

    Pozdr.

  • 17. Data: 2005-05-05 18:28:26
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Andrzej Zacharewicz <n...@n...pl> wrote:
    > niedługo HSBC będzie działał w polsce. tylko na to czekam.

    Gwoli wyjasnien - juz dziala. I ciagle o nim cicho niestety

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 18. Data: 2005-05-05 21:01:31
    Od: "Andrzej Zacharewicz" <n...@n...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:d5domp$b0q$1@news.onet.pl...

    > Gwoli wyjasnien - juz dziala. I ciagle o nim cicho niestety

    ooo. niesłyszałem o tym. a mają jakąś stronę www?

  • 19. Data: 2005-05-06 06:31:08
    Od: "Christophoros" <j...@t...pl>

    > Kurna jakie lenie, ja nie moge...
    > Myślę że tak sobie lepiej Kolega sprawdzi - w gógla trza wpisać:
    >
    > bank site:im
    > bank site:gg
    > bank site:je
    >
    > --
    > Franz

    Dziękuję uprzejmie ;)
    ... żeby zaraz leń. Nie wiedziałem, że tak można w tych góglach, czy cóś.

    Krzysztof

  • 20. Data: 2005-05-06 06:41:46
    Od: "Christophoros" <j...@t...pl>

    > Kurna jakie lenie, ja nie moge...
    > Myślę że tak sobie lepiej Kolega sprawdzi - w gógla trza wpisać:

> [...]
    Dziękuję uprzejmie ;)
    ... żeby zaraz leń ... nie wiedziałem, że w tego gógla moża "bank site", czy
    cóś tam.

    Krzysztof