  • Data: 2018-09-06 09:51:00
    Temat: Re: konta w wielu bankach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 5 Sep 2018 13:32:05 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):
> [...]
    niewolnikiem czy własnością. I to najgorszego rodzaju, bo zdajesz sobie z tego
    sprawę, a nic z tym nie robisz.
    do konta. Ale on jest nielegalny i można się od tego uwolnić.

    > Wydaje mi się, że jest to zabroniona sprzedaż wiązana i można, może
    > z pomocą uokik, pozbyć się płatnego konta (np. w db pięknie się
    > nazywa dbLife i kosztuje 15 czy 20zł/mc), a kredyt spłacać na
    > rachunek techniczny.

    Tez mi chodzi cos po glowie, ze to zabronione, ale DB nic o tym nie
    wie i mowi ze umowa obowiazuje :-)

    Co wiecej - byly jakies zmiany regulaminow/cennikow i okazja do
    wymowienia, to DB stwierdzil, ze umowa kredytu jednak tego konta
    wymaga :-)

    Oczywiscie mozna by kredyt przeniesc ... ale teoretycznie jest na to
    tylko 2 tyg po zmianie, no mozna na tym stracic wiecej niz to koszt
    tego konta :-)

    > Gorzej, jeśli sprzedaż wiązana dawała np. obniżenie marży - ale
    > tutaj banki zwykle były zaślepione i konto płatne wciskały bez
    > bonusu, bonusy bywały za wzięcie KK czy jakiegoś planu
    > systematycznego wyłudzania.

    Alez oczywiscie ze byly jakies "promocyjne" warunki kredytu.

    > Choć pewnie to i tak musztarda po obiedzie, bo nawet banki nie były
    > tak zaślepione i pazerne, by wymagać płatnego konta np. dłużej niż
    > 5 lat. Chyba że ktoś nie doczyfał i nadal ma płatne, mimo, że już
    > nie musi.

    No i znajomy z uteskinieniem czeka na uplyw tych 5 lat i mowi "nigdy
    wiecej DB" :-)
    DB sie z nim zgadza i z Polski ucieka

    J.