  • Data: 2018-09-11 16:34:42
    Temat: Re: konta w wielu bankach
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 10 września 2018 12:19:37 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski
    napisał:

    > Płaskich kredytówek zaś już chyba nigdzie nie ma - jedynie chyba mBąk miał taki
    eksperyment, że wydawał kredytową visę electron (rybka była w takim kolorze jak
    wielki elektronik chyba ;) - ale z tego już dawno zrezygnowali.

    O, i sam muszę sobie zaprzeczyć - właśnie dziś, w trybie superekspres, dostałem
    płaską kredytówkę (z napisem credit, a jak) z bgż - na tzw. "wyspie" w tzw. "galerii"
    handlowej - warto się wybrać, bo warunki lepsze niż w oddziałach (chyba że ktoś chce
    200zł do wydania na BP - ale najpierw musi wydać 2k kartą) - pierwszy rok za darmo,
    30k punktów po wydaniu 250zł, do 4k limitu na oświadczenie (choć zapewne jedynie
    oświadczenie o byciu etatowcem - choć jak komuś zależy, to mogę się dopytać) i karta
    od ręki.
    Myślałem, że zobaczę w końcu w akcji maszynkę do wybijania literek (podobno w citku
    też wydają od ręki karty w oddziale - ale nie wiem, czy właśnie płaski, czy jednak
    wypukłe - ZTCP debetówka citi priority była wypukła, ale może taka z oddziału jest
    płaska) - ale okazało się, że karta wyjęta z koperty ma już nadrukowany numer i datę
    ważności (z zapasem, bo do listopada), i w śmiesznej drukarce (takie same mają do
    kart wiejskich) dopisuje się tylko nazwisko. Aktywacja i PIN też od ręki - i od razu
    można zapłacić. Tak że o 14 jeszcze nic o mnie w banku nie widzieli, a po 15 już
    pierwsza transakcja zrobiona.
    Ciekawe, jaką minę by zrobili za granicą na widok tego wynalazku (przypomina się
    genialny opis z dawnych lat z p.p.b via p.r.h.n. o tym, jak to w Niemczech się płaci
    visa electron ;)?