  • Data: 2018-09-07 07:17:07
    Temat: Re: konta w wielu bankach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 6 Sep 2018 09:54:12 -0700 (PDT), s...@g...com
    napisał(a):

    > Nie sledzilem tematu zbytnio ale zawsze mi sie wydawalo ze lokaty sa przykrywka dla
    pozyczek. A ROR to tylko usluga trzymania pieniedzy. I dlatego ze bank ich dalej
    pozyczac nie mogl to nie bylo odsetek a czasem wrecz oplaty.
    > Jesli srodki ROR tez podlegaja ryzyku i jak bank upada to dostaje sie tylko kwote
    gwarantowana to kiepski taki system.
    > Co w sumie moglo by sie zgadzac z tym ze pieniadze na moim koncie nie sa moje.
    > Zamotane to...

    I jeszcze niuans - BFG w swych raportach podaje po prostu "depozyty
    klientow", czasem dzielac na "gospodarstw domowych" i "firm".
    A nie dzieli na ROR i oszczednosciowe.

    No i mamy kolejny powod do kilku kont - a jak bank upadnie ?
    BFG zwroci, ale za tydzien czy dwa.

    A w miedzyczasie ... Provident ? :-)

    J.