  • 11. Data: 2004-01-27 10:58:20
    Temat: Re: koniec mBankowego okresu przywiazania
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > pewnie do Lukasa na zwykle e-konto (wszystko darmowe ino trzeba
    > definiowac liste przelewów w oddziale)

    Nie wszystko. Opłata za kartę 1 PLN (chyba że miesięczny wpływ na rachunek =
    2k PLN).

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 12. Data: 2004-01-27 11:05:12
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Wlasnie - jak to jest z ta lista przelewow ? Mozna miec zdefiniowane tylko
    > te 5 ktore sa we wniosku ? Czy mozna wiecej w oddziale ? I jak jest ze
    > zmiana/dopisaniem nowych do listy - sa jakies oplaty ?

    Przelewów możesz mieć ile chcesz. Pierwsze 5 definiujesz we wniosku.
    Następne, albo w placówce, albo na Lukaslinii. Nowy odbiorca widoczny jest
    następnego dnia po 12:00.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 13. Data: 2004-01-27 11:07:09
    Od: "Konrad Kwiatkowski" <k...@f...onet.pl>

    "b." <f...@f...onet.pl> wrote in message

> [...]

    te 5 ktore sa we wniosku ? Czy mozna wiecej w oddziale ? I jak jest ze
    zmiana/dopisaniem nowych do listy - sa jakies oplaty ?

    Pozdrawiam,
    Konrad

  • 14. Data: 2004-01-27 11:23:35
    Od: Lukasz Goralczyk <l...@c...uci.agh.edu.pl>

    Robert Wicik <r...@p...onet.pl> wrote:
    > U?ytkownik "Rafal Kot" <k...@c...uci.agh.edu.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Jestem ciekawy gdzie ?

    Do skarpetki.

    --
    Lukasz
    http://student.uci.agh.edu.pl/~liku

  • 15. Data: 2004-01-27 13:44:34
    Od: "Jacek" <j...@o...nospam.pl>

    > No wlasnie, w dzisiejszej wyborczej napisane jest... 50gr za przelew...
    > Mam konto w tym banku od 3lat... jak wprowadza te oplaty, to uciekam...
    >
    > --
    > Rafal Kot

    Jak zamknąć rachunki w mBank?
    NA mbank.com.pl nic nie pisza.
    Jacek

  • 16. Data: 2004-01-27 15:49:04
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Rafal Kot" <k...@c...uci.agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > No wlasnie, w dzisiejszej wyborczej napisane jest... 50gr za przelew...
    > Mam konto w tym banku od 3lat... jak wprowadza te oplaty, to uciekam...

    ale masz pomysl gdzie? jest jakis inny tanszy bank?

  • 17. Data: 2004-01-27 16:44:23
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

    > ale masz pomysl gdzie? jest jakis inny tanszy bank?

    Jak robi mnóstwo przelewów, to każdy z darmowymi.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 18. Data: 2004-01-27 17:49:49
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości

    > Jak robi mnóstwo przelewów, to każdy z darmowymi.

    a jest taki banki, ktory ma darmowe p/p i prowadzenie rku?

  • 19. Data: 2004-01-27 18:26:58
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > a jest taki banki, ktory ma darmowe p/p i prowadzenie rku?

    Geez, ile razy jeszcze ktoś zada to pytanie? Poczytaj grupę, było milion
    razy.

    Lukas i VW.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 20. Data: 2004-01-27 19:13:42
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    b. napisał(a):

    > pewnie do Lukasa na zwykle e-konto (wszystko darmowe ino trzeba
    > definiowac liste przelewów w oddziale)

    ...i odświeżać stan konta ręcznie ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098* *Skype-msprungk*