  • 21. Data: 2002-07-12 16:07:12
    Temat: Re: koniec inteligo ???
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Pozdrowienia
    > Roman K.

    Roman K. ostatnio mowili o Tobie =)

  • 22. Data: 2002-07-13 04:02:05
    Od: k...@i...pl (Roman k.)

    From: "minik" <m...@m...net>

    > Roman K. ostatnio mowili o Tobie =)

    Gdzie?? Mam nadzieję, że nie na komendzie?! :-)

    Pozdrowienia
    Roman K.

    Badz na czasie. Gorace informacje z kraju i ze swiata!
    >>> http://link.interia.pl/f161a

  • 23. Data: 2002-07-13 07:30:49
    Temat: ignorancja - czy co ?
    Od: "Michał" <p...@w...pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    > ????
    >
    > Tak, tak, to tylko plotki...

    zastanówcie sie komentatorzy co piszecie,
    od dawna wiadomo przeciez, ze inteligo jest tylko na chwile :

    patrz Rzeczpospolita 13.04.2002

    http://arch.rp.pl/a/rz/2002/03/20020314/200203140077
    .html?k=on&t=20020314200
    20314
    Bankgesellschaft Berlin Wycofuje się z Polski i Czech

    Inteligo na sprzedaż
    Nie ma już przeszkód, żeby Bankgesellschaft Berlin AG sprzedał swoje
    przedsięwzięcia w Polsce. Bank ma już 100 proc. akcji Inteligo Financial
    Services, czyli jest jedynym właścicielem kont Inteligo.

    - Bank zdecydował się wycofać z Czech oraz Polski, a także sprzedać część
    aktywów w Niemczech. Chcemy skoncentrować się na bankowości bezpośredniej -
    powiedział na wczorajszym spotkaniu z dziennikarzami Johannes Evers,
    odpowiedzialny za inwestycje w Polsce członek zarządu Bankgesellschaft
    Berlin AG.

    Evers przyznał, że już zgłosili się pierwsi zainteresowani. Są to instytucje
    zagraniczne, które nie prowadzą w Polsce działalności. - Chcemy sprzedać
    razem nasze przedsięwzięcia, czyli konto Inteligo oraz Bankgesellschaft
    Berlin Polska. Nie ma możliwości prawnej, żeby oddzielnie sprzedać bank i
    projekt Inteligo - tłumaczy Andrzej Klesyk, członek zarządu BGB Polska.

    Johannes Evers uważa, że BGB Polska może przejąć grupa inwestorów, a nie
    jedna instytucja. Twierdzi także, że do transakcji powinno dojść szybko, a
    na pewno będzie ona sfinalizowana jeszcze w tym roku.

    Według polskich analityków, jeden klient banku internetowego jest wart
    1000-1500 zł. Konto Inteligo ma 140 tys. Polaków. Depozyty wynoszą ok. 350
    mln zł.

    BGB Polska oprócz obsługi kont Inteligo oferuje swoje usługi głównie
    klientom instytucjonalnym związanym ze spółką-matką. Są to
    przedstawicielstwa firm niemieckich w Polsce oraz spółki polskie, które mają
    niemieckich akcjonariuszy.

    Suma bilansowa banku wynosi ponad 1 mld zł, a fundusze własne 220 mln zł.

    BGB AG ma także niecałe 5 proc. akcji BIG Banku Gdańskiego. - Nie
    zdecydowaliśmy jeszcze, czy pozbędziemy się tych akcji - mówi członek
    zarządu BGB AG.

    Sprzedaż przedsięwzięć w Czechach i w Polsce jest wynikiem kłopotów
    finansowych niemieckiego banku. Sam BGB AG jest na sprzedaż. Już w kwietniu
    trzech zainteresowanych ma złożyć oferty. O przejęcie banku stara się: Texas
    Pacific Group, reprezentujący grupę prywatnych inwestorów Christopher
    Flowers oraz przedstawiające wspólną ofertę Norddeutsche Landesbank i kasy
    oszczędnościowe (Sparkassen). EL

    Rachunki Inteligo prowadzi Bankgesellschaft Berlin Polska, zaś marketing
    związanym z tym projektem firma Inteligo Financial Services (IFS).
    Bankgesellschaft Berlin do niedawna miał 40 proc. akcji IFS, tyle samo ma
    firma Inteligo Group założona przez 27 osób, które pracują w różnych
    instytucjach finansowych na całym świecie.

  • 24. Data: 2002-07-13 07:36:45
    Temat: Re: ignorancja - czy co ?
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Czy ty czlowieku odroznasz sprzedaz od wycofania?

  • 25. Data: 2002-07-13 07:37:42
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Gdzie?? Mam nadzieję, że nie na komendzie?! :-)

    Kto wie, kto wie, w kazdym badz razie kojarzysz sie mi z bialo-grantowa
    firma =)

  • 26. Data: 2002-07-13 08:02:30
    Od: "Michał" <p...@w...pl>

    > Czy ty czlowieku odroznasz sprzedaz od wycofania?

    no to jeszcze raz cytat :

    "...Bank zdecydował się wycofać z Czech oraz Polski..."

    Inteligo samodzielnie nie ma racji bytu - jest to wszak nazwa
    handlowo-marketingowa- potrzebuje banku aby istniec

    nie chce mi sie w teraz szukac innych cytatów, ale było w prasie duzo na ten
    temat, jakos nikt z potencjalnych kupców nie kwapi sie do transakcji (
    np.zrezygnowal CU) - jak wiec przezywajacy kłopoty w Niemczech
    Bankgeselschaft odejdzie - to co zostanie z Inteligo. ?

  • 27. Data: 2002-07-13 08:20:22
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > no to jeszcze raz cytat :
    >
    > "...Bank zdecydował się wycofać z Czech oraz Polski..."

    Wycofac to nie znaczy zamknac bank! Widze, ze Twoje myslenie jest zbyt
    plytkie by to zrozumiec - bez urazy.

  • 28. Data: 2002-07-13 10:06:23
    Od: "Michał" <p...@w...pl>

    > Wycofac to nie znaczy zamknac bank! Widze, ze Twoje myslenie jest zbyt
    > plytkie by to zrozumiec - bez urazy.

    widze, że nie masz argumentów i siegasz do inwektyw. Własciwie powinienem
    zignorowac dalsza konwersacje z Toba, ale moze ktoś inny to jeszcze czyta,
    więc kilka słów wyjasnienia :

    Inteligo nie jest bankiem - jezeli jakas instytucja to kupi ( razem z
    Bankgeselschatft lub bez ) moze zrobić z tym co chce.
    Co się stało z Handlobankiem po kupieniu Banku Handlowego prze Citi Bank ?
    Posiadacze rachunków inteligo moga też stac sie nagle klientami citibanku,
    czy innego db24, ze wszystkimi tego konsekwencjami. Właściciel Inteligo
    (czyli BG), bardzo chce sie go pozbyc i wycofać z Polski.

    > Wycofac to nie znaczy zamknac bank! - nie wiem gdzieś to wyczytał w moich
    wypowiedziach - sam sobie dopisałes, ale skoro juz o tym mowa - to jak sobie
    wyobrazasz jednoczesne wycofanie i istnienie banku. Nie bedzie banku, lub
    bedzie inny bank, który nie wiadomo czy bedzie chciał utrzymywac dalej
    deficytowe inteligo.

    wracając do pytania poczatkowego
    Maxap : czy tez slyszeliscie plotki o wycofaniu sie inteligo z rynku
    polskiego ????

    zwykła ludzka uczciwośc nakazuje odpowiedziec : tak słyszelśmy !!!
    polemika słuzylaby fałszowaniu faktów

    z mojej strony koniec konwersacji

  • 29. Data: 2002-07-13 10:21:18
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    >
    > Inteligo nie jest bankiem - jezeli jakas instytucja to kupi ( razem z
    > Bankgeselschatft lub bez ) moze zrobić z tym co chce.
    No co Ty nie powiesz, naprawde? Oczywiscie, kupia projekt za kilka milionow
    zlotych, tylko po to, by go zniszczyc. Masz calkowita racje.

> [...]
    > czy innego db24, ze wszystkimi tego konsekwencjami. Właściciel Inteligo
    > (czyli BG), bardzo chce sie go pozbyc i wycofać z Polski.
    BGB chce po prostu sprzedac swoja spolke - corke.

> [...]
    > wyobrazasz jednoczesne wycofanie i istnienie banku. Nie bedzie banku, lub
    > bedzie inny bank, który nie wiadomo czy bedzie chciał utrzymywac dalej
    Ja natomiast widze, ze czytasz tylko to co chcesz widziec i przeczytac.
    Twoje myslenie jest naprawde plytkie, skoro wedlug ciebie, wycofanie sie
    banku jest jednoznaczne ze zniknieciem. Przeciez pozostaje takie cos jak
    licencja, sprzet, miliony dolcow wsadzone w projekt, ludzi i reklamy. Jakby
    chcieli sie wycofac, po prostu, to juz by to zrobili. Oni chca sprzedac, a w
    zwiazku z tym, bank bedzie NADAL ISTNIAL.

> [...]
    > polskiego ????
    >
    > zwykła ludzka uczciwośc nakazuje odpowiedziec : tak słyszelśmy !!!
    Moja odpowiedz: nie slyszelismy. Slyszelismy o checi sprzedazy BGB PL przez
    BGB AG, a nie o zwinieciu manatek i po prostu wyniesienia sie z Polski.

  • 30. Data: 2002-07-13 10:30:50
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > widze, że nie masz argumentów i siegasz do inwektyw. Własciwie powinienem
    > zignorowac dalsza konwersacje z Toba, ale moze ktoś inny to jeszcze czyta,
    > więc kilka słów wyjasnienia :

    no ja czytam :)

> [...]
    > czy innego db24, ze wszystkimi tego konsekwencjami. Właściciel Inteligo
    > (czyli BG), bardzo chce sie go pozbyc i wycofać z Polski.

    blad. BGB _SAM_ wycofuje sie z Polski - jak juz kilka innych bankow zrobilo.
    Jako, ze Inteligo byl wjego wlasnoscia w 49% a bez niego nie moglo istniec,
    odkupil od wlascicieli spolki Inteligo pozostale procenty.
    I teraz sprzedaja sam BGB, ktory jest 100% wlascicielem Inteligo.

    Sprzedazy podlega _caly_ bank BGB, a nie tylko wydzielona czesc Inteligo.

> [...]
    > polskiego ????
    >
    > zwykła ludzka uczciwośc nakazuje odpowiedziec : tak słyszelśmy !!!

    Ale przeciez to ewidentne przeklamanie. Wycofuje sie BGB, ale bank jako taki
    zostanie - wykupiony przez kogos innego - jakas inna instytucje finansowa
    czy bank.
    Czy zmiana wlasciciela w Pekao SA na Wlochow cos zmienila? Nie!
    Dlatego BGB wycofuje sie z rynku polskiego sprzedajac swoj oddzial BGB
    Polska, ktory jest wlascicielem Inteligo.
    Wraz ze sprzedaza BGB Polska nowy wlasciciel bedzie posiadal takze Inteligo.

    Jednym slowem Inteligo sie NIE wycofuje z Polski. Moze nastapic zmiana
    nazwy, zmiana wlasciciela, ale dalej nie znaczy to, ze on sie wycofuje..

    I jeszcze jedno - to nie jest wcale plotka - tylko medialny fakt.

    Ty chcesz pisac, ze zniknie z rynku Inteligo - zamkna bank i juz go nie
    bedzie. A to ewidentna bzdura. To, ze wycofuje sie wlasciciel - nic nie
    znaczy - zobacz teraz Tesco wykupilo HITa - czy to znaczy, ze zlikwiduja
    markety???? ;)