  • 1. Data: 2002-07-11 17:24:42
    Temat: przelew zagraniczny
    Od: "Juulius" <k...@o...pl>

    Jaki jest najtanszy sposob na pobieranie pieniedzy ok. 400 Euro z konta w
    polskim banku za granica?
    - wyplata z bankomatu za granica 2,5-3,0% = 45-50 zl ?
    -przelew z konta w polsce na konto w banku zagranicznym. tez chyba tyle
    albo wiecej?
    - jakas inna opcja?

  • 2. Data: 2002-07-12 11:34:51
    Temat: Re: przelew zagraniczny
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Juulius" <k...@o...pl> writes:

> [...]
    > - wyplata z bankomatu za granica 2,5-3,0% = 45-50 zl ?
    > -przelew z konta w polsce na konto w banku zagranicznym. tez chyba tyle

    Wyplata VE Millennium? tyle ze to chyba 2 dni musialoby trwac - 7zl
    + kurs (nie wiem czy mozna miec VE do konta w euro).
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 3. Data: 2002-07-12 13:19:47
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Juulius"
    > Jaki jest najtanszy sposob na pobieranie pieniedzy ok. 400 Euro z konta w
    > polskim banku za granica?
    > - wyplata z bankomatu za granica 2,5-3,0% = 45-50 zl ?

    trzeba wiedziec ze nie kazdy bank pobiera takie zbojeckie prowizje i na
    okolicznosc wyjazdow zagranicznych warto sobie zalozyc tam konto.
    np w Millennium 3,50, citi 4 zl, Fortis - 0zl
    *** blad ***