  • 1. Data: 2002-07-11 17:58:23
    Temat: koniec inteligo ???
    Od: "Maxap" <m...@g...de>

    czy tez slyszeliscie plotki o wycofaniu sie inteligo z rynku polskiego ????

  • 2. Data: 2002-07-11 18:13:30
    Temat: Re: koniec inteligo ???
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > czy tez slyszeliscie plotki o wycofaniu sie inteligo z rynku polskiego
    ????

    Tak, tak, to tylko plotki...

  • 3. Data: 2002-07-11 18:14:42
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Zapomnialem wspomniec o tym, iz PKO BP i BGZ tez wycofuje sie z PL rynku

  • 4. Data: 2002-07-11 19:08:04
    Od: "Pawel Galinski" <g...@w...pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    | Zapomnialem wspomniec o tym, iz PKO BP i BGZ tez wycofuje sie z PL rynku

    To ONI jeszcze tu sa ???

    --

    Pawel Galinski [Gall]

  • 5. Data: 2002-07-11 19:56:31
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > To ONI jeszcze tu sa ???

    Do konca tygodnia =)

  • 6. Data: 2002-07-12 11:29:37
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Maxap" <m...@g...de> napisał w wiadomości
    > czy tez slyszeliscie plotki o wycofaniu sie inteligo z rynku polskiego
    ????

    słyszałem...
    cały BRE BANK ucieka z Polski. Po osłabieniu złotówki zagranczni inwestorzy
    masowo opuszczają polski rynek i ostatecznie zostanie jedynie kilka banków,
    a wśród nich największy będzie PEKAO S.A. ;->

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2002-07-12 11:59:15
    Temat: kłamstwo
    Od: "MS" <m...@W...pl>

    BRE nie ma już od tygodnia w kraju ...weź przestań ludzi wprowadzać w błąd
    ;)

  • 8. Data: 2002-07-12 12:13:40
    Temat: Re: kłamstwo
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > BRE nie ma już od tygodnia w kraju ...weź przestań ludzi wprowadzać w błąd
    > ;)

    Oczywiscie ze nie ma bo go kupilem 2 tygodnie temu...

  • 9. Data: 2002-07-12 12:36:16
    Od: "Kasia" <k...@e...pl>

    > Oczywiscie ze nie ma bo go kupilem 2 tygodnie temu...

    To będę u Ciebie pracować ;) ?? Na co mi przyszło ......;)))

  • 10. Data: 2002-07-12 13:28:40
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > To będę u Ciebie pracować ;) ?? Na co mi przyszło ......;)))

    Amra pracodawca? Lepper! Pomocy!