  • 1. Data: 2002-07-11 18:21:25
    Temat: OT Onet.pl kombinuje...
    Od: "minik" <m...@m...net>

    http://wiadomosci.wp.pl/prasa.html?kat=1373&=2002/07
    /11&wid=35264

    Przypominam, iz wczesniej wywalil czesc darmowych adresow, np. w domenie
    .prv.pl

  • 2. Data: 2002-07-11 18:37:36
    Temat: Re: OT Onet.pl kombinuje...
    Od: "rotten" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    > http://wiadomosci.wp.pl/prasa.html?kat=1373&=2002/07
    /11&wid=35264

    > Przypominam, iz wczesniej wywalil czesc darmowych adresow, np. w domenie
    > .prv.pl

    nie ma sie co oszukiwac, ze oszukiwaniem "wlasnych" (jeszcze) klientow
    oszukuja w sumie samych siebie...

  • 3. Data: 2002-07-11 21:13:52
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > nie ma sie co oszukiwac, ze oszukiwaniem "wlasnych" (jeszcze) klientow
    > oszukuja w sumie samych siebie...

    Podniecacie sie niezdrowo.
    Artykul z Gazety.pl (GW).
    Nistety jest tak, ze czasy darmowgo internetu sie koncza.
    Ludzie ciagle chca wszystko za darmo. Konto pocztowe bez reklam szybkie itp.
    Konto na stone ze wszystkim (oczywiscie mysql tez).

    1) Moga usuwac prv.pl - bo jesli ludzie reklamuja strone, ktora faktycznie
    trzymaja na onecie...
    2) Facet ze sklapu cwaniakuje - chce z jednej strony miec darmowy ruch na
    stronie i pelno klientow - a z drugiej nic za to nie placic. A niby z jakiej
    racji?? Nie ch idzie do konkurencji jak chce.

  • 4. Data: 2002-07-11 21:41:23
    Od: "Pafcik" <p...@u...gov.pl>

> [...]
    jakiej
    > racji?? Nie ch idzie do konkurencji jak chce.

    tu nie o to chodzi, to tak jakby tpsa drukując książkę telefoniczną
    powiedziała CI - albo kupisz rekalmę na żółtych stronach albo nie zamieścimy
    Twojego numeru nawet na białych
    facet nie chciał korzystać z dodatkowych usług, za co oni wycieli mu
    podstawową funkcjonalność która oficjalnie jest bezpłatna - poprostu go nie
    skatalogowali

    mam znajomego, którego firma zajmuje się czymś tam, - dla potrzeb pokazania
    o co chodzi powiedzmy że to sprzedaż pietruszki
    2 tygodnie temu, po wpisaniu pietruszka, jego strona była przez onet
    pokazywana na ok 70 miejscu, znajomy zastanowił się jak poprawić ten wynik -
    stwierdził że może na jakiś czas kupiłby płatnego linka w onecie
    złożył pytanie, jednak cena którą mu zaproponował onet za płatego linka dla
    wszystkich którzy wpiszą "pietruszka" wydała mu się zbyt wysoka

    w dniu dzisijeszym sprawdził sobie, i okazało się że wogóle zniknął !! Po
    wpisaniu pietruszka nie jest już pokazywany nawet w okolicach 70-tego
    miejsca, przeglądnął wszystko do numeru 500 i go nie ma !!!
    Szczerze mówiąc nie wiem co o tym myśleć, ale w takim razie onet powinien
    ludzi uczciwie informować że ten katalog to nie jest "katalog polskiego
    internetu" tylko jest to komercyjny spis reklamodawców plus dodatkowo trochę
    wypychacza żeby ładnie wyglądało

  • 5. Data: 2002-07-11 22:21:28
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > tu nie o to chodzi, to tak jakby tpsa drukując książkę telefoniczną
    > powiedziała CI - albo kupisz rekalmę na żółtych stronach albo nie
    zamieścimy
    > Twojego numeru nawet na białych

    Wyciecie z ogolnego katalogu jest istotnie chamskie.
    Inna sprawa jest wyciecie z samego pasazu handlowego.

    Przygoda znajomego o ile istotnie miala miejsce - takze pokazuje, ze duzy
    moze wiecej..

    Ale niestety tak sie sklada ze z tych n portali ktore kiedys byly ostaly sie
    4 duze... :(

    No a i te nie zarabaija na siebie - wiec sie wszyscy chytaja wszystkich
    spoosobow zeby zaczac zrabiac..

  • 6. Data: 2002-07-11 22:25:26
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    jakiej
    > racji?? Nie ch idzie do konkurencji jak chce.

    Ale przeciez wyszukiwarka nie sluzy nam za miejsce odbioru reklamy tylko
    miejsce, w ktorym mozemy znalezc cos co nas interesuje. Wiec dlaczego, jesli
    potrzebuje znalezc np. ksiegarnie, mam cierpiec tylko przez to, ze onet stal
    sie lakomy na takie pierdoly jak linki w wyszukiwarce?

  • 7. Data: 2002-07-11 22:26:36
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    > ludzi uczciwie informować że ten katalog to nie jest "katalog polskiego
    > internetu" tylko jest to komercyjny spis reklamodawców plus dodatkowo

    Zgadzam sie w 100%

  • 8. Data: 2002-07-11 22:32:31
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Od samego poczatku mowa o wyszukiwarce.

    Onet.pl, patrzac na popularnosc, jest najwiekszym portalem. Nie uwierze, by
    nie zarabial na siebie (lacznie z kilkunasto osobowa zaloga). Odkad odcial
    sie od Optimusa, stal sie portalem wyraznie komercyjnym, ukierunkowanym
    wylacznie na zyski z pelna ignorancja internautow. Po przejeciu przez ITI,
    zrobilo sie jeszcze bardziej niesympatycznie.Wyniki dzialania nowych
    wlascicieli mozna dostrzec w statystykach. Wyraznie widac, iz traci na
    popularnosci, na rzecz konkurencji - wp.pl. Sam kiedys korzystalem z onetu
    bardzo czesto. W chwili obecnej jest to dla mnie portal trzecio,
    czwarto-rzedny.

  • 9. Data: 2002-07-11 22:36:14
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    stal
    > sie lakomy na takie pierdoly jak linki w wyszukiwarce?

    zauwaz ze onet tez placi czy licencje czy coklowiek
    jeslio duzo ludzi zobaczy ze nie ma co tam szukac pojdzie na googla

  • 10. Data: 2002-07-11 22:38:37
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > ta pewnie pieciorzedny ;)
    Az tak zle to nie jest =)

    > WP niestety informacje ma do dup.... moim zdaniem.
    Mowie o portalach a nie o serwisie informacyjnym =)